سرمایه گذار می گوید که سهام و دارایی به NFT تبدیل خواهد شد

0

سرمایه گذار می گوید که سهام و دارایی به NFT تبدیل خواهد شد

منتشر شده جمعه، 14 ژانویه 20221:53 بامداد ESTبه روز شده در جمعه، 14 ژانویه 20221:53 بامداد EST

سام شید@SAM_L_SHEAD

امتیاز کلیدی

  • به گفته بیل تای، سرمایه گذار خطرپذیر، سهام شرکت و املاک و مستغلات از جمله چیزهایی هستند که در آینده به توکن های غیر قابل تعویض تبدیل می شوند.
  • سرمایه‌گذار فناوری گفت که «این اتفاق خواهد افتاد» و «حتی یک سؤال هم نیست».
  • NFTها دارایی‌های «بی‌نظیر» در دنیای دیجیتال هستند که می‌توانند از طریق اینترنت خرید و فروش شوند. آنها طوری طراحی شده اند که نشان دهند شخصی مالکیت یک آیتم مجازی منحصر به فرد، مانند تصاویر و ویدیوهای آنلاین، یا حتی کارت های تجاری ورزشی را دارد.

الان ببین

ویدیو 03:20
بیل تای می گوید، املاک و مستغلات، سهام تبدیل به NFT «حتی یک سوال نیست».

 

به گفته بیل تای، سرمایه گذار خطرپذیر، سهام شرکت و املاک و مستغلات از جمله چیزهایی هستند که در آینده به توکن های غیر قابل تعویض تبدیل می شوند.

این سرمایه گذار فناوری روز چهارشنبه به آرجون خارپال از CNBC گفت که «این اتفاق خواهد افتاد» و «حتی یک سؤال هم نیست».

 

تای در کنفرانس Crypto Finance در سنت موریتز، سوئیس گفت، در عوض، صرفاً موضوع این است که چه زمانی در مقیاس اتفاق می افتد.

NFTها دارایی‌های «بی‌نظیر» در دنیای دیجیتال هستند که می‌توانند از طریق اینترنت خرید و فروش شوند. آنها طراحی شده اند تا نشان دهند که شخصی مالکیت یک آیتم مجازی منحصر به فرد، مانند تصاویر و ویدیوهای آنلاین یا حتی کارت های تجاری ورزشی را دارد. در حال حاضر مشخص نیست که چرا کسی می‌خواهد NFT یک سهام را داشته باشد یا چه کاری می‌تواند با آن انجام دهد.

در طول سال گذشته، تعداد اقلامی که به NFT تبدیل شده اند به سرعت افزایش یافته است. همه چیز از کد منبع شبکه جهانی وب تا اولین توییت جک دورسی به عنوان NFT فروخته شده است.

اما برخی از مردم سردرگم هستند که چرا این دارایی های غیر مشهود با این همه پول فروخته می شود. در ماه مارس، بیپل، طراح گرافیک مستقر در کارولینای جنوبی، که نام اصلی او مایک وینکلمان است، یک NFT را به قیمت رکورد 69 میلیون دلار در حراجی کریستی فروخت. در ماه ژوئن، یک NFT از کد منبع وب به قیمت 5.4 میلیون دلار فروخته شد .

داده‌های ردیاب بازار DappRadar که روز سه‌شنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که کل فروش NFT در سال ۲۰۲۱ به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است، زیرا دارایی‌های رمزنگاری‌شده سوداگرانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. برخی از شناخته شده ترین شرکت های جهان از جمله کوکاکولا و گوچی نیز NFT را فروخته اند.

 

الان ببین

ویدیو 03:56
NFT چیست؟

 

در حالی که برخی نگران وجود حباب NFT هستند، تای، که در استارت‌آپ‌هایی مانند Zoom و Scribd سرمایه‌گذاری کرده است، گفت که انتظار دارد با انتقال اینترنت از Web 2.0 به Web 3.0، چیزهای بیشتری به NFT تبدیل شوند.

او گفت: «وب 1.0 فقط خواندنی بود. وب 2.0 خواندن و نوشتن است. Web 3.0 نمونه‌ای از یک لفاف است که در اطراف هر چیزی که از آن صفحه وارد و خارج می‌شود تا بتواند به اطراف حرکت کند. بنابراین این یک اینترنت دارایی است.»

او افزود: «شما می توانید عنوان زمین، املاک، آثار هنری، نقاشی، هر چیزی را در آنجا قرار دهید. ″این کارآمدترین راه در طول زمان برای واگذاری مالکیت واقعاً هر دارایی است.”

مانند بسیاری دیگر از طرفداران NFT، تای نیز به ارزهای دیجیتال علاقه مند است. او آخرین فروپاشی کریپتو را که باعث شد ارزش بیت کوین برای مدت کوتاهی به کمتر از 40000 دلار در روز دوشنبه کاهش دهد، به عنوان یک ”لرزش دیگر” توصیف کرد، اما او خوشبین است که دوباره بازگردد.

او گفت: «نمی‌دانم چه زمانی قرار است دوباره بالا برود، اما دوباره بالا می‌رود،» و افزود که ارزهای دیجیتال در کانون پذیرش نهادی قرار دارند.

در جای دیگر، مدیر عامل بانک سبا به CNBC گفت که قیمت بیت کوین می تواند در سال جاری تقریباً دو برابر شود و به 75000 دلار برسد، زیرا سرمایه گذاران نهادی بیشتری شروع به پذیرش آن کردند.

رئیس بانک سوئیسی که بر روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارد، گفت: مدل‌های ارزیابی داخلی ما قیمتی را در حال حاضر بین 50000 تا 75000 دلار نشان می‌دهند. من کاملا مطمئن هستم که این سطح را خواهیم دید. سوال همیشه زمان بندی است.»

مرضیه ثاقب علیزاده تغییر وضعیت برای انتشار سپتامبر 6, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1135 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات