سایت تبلیغات جدید | انجمن پرسش و پاسخ

0

لطفا در خصوص سایت های تبلیغاتی جدید توضیحاتی ارائه دهید.

0163a81452a5f2bbdba919d3d4be78f0fa4c5c2e 2427 - سایت تبلیغات جدید | انجمن پرسش و پاسخ

همچنین هزینه ها و مخاطبان هر پلتفرم تبلیغاتی، تفاوت بسترهای تبلیغاتی در سایت تبلیغات جدید، انواع پلتفرم های تبلیغاتی را هم توضیح دهید.

علاوه بر این ها تعدادی سایت تبلیغاتی جدید هم معرفی کنید.

محمد فلاح سوال پاسخ داده شده مارس 21, 2022
گذاشتن نظر
1

فرقی نمی‌کند تبلیغ‌کننده PPC کارکشته باشید یا تازه شروع کرده‌اید، همیشه فضایی برای کشف سایت تبلیغات جدید (یعنی کانال‌های تبلیغات آنلاین) برای رشد کسب ‌وکارتان وجود دارد.

هزینه ها و مخاطبان هر پلتفرم تبلیغات

هر پلتفرمی دارای مخاطبان کمی متفاوت است. گزینه‌های هدف‌ گیری و روش‌های پیشنهادی بدون ذکر هزینه پلتفرم‌های محبوب مانند Google Ads  بسیار گران ‌تر از جایگزین های ارزان ‌تر هستند. بنابراین بررسی کنید ببینید کدام یک برای  کسب و کار شما مناسب است؟

در این مقاله به شما در مورد تصمیم گیری برای پلتفرم تبلیغاتی مناسب کمک می کنیم.

تفاوت های بسترهای تبلیغاتی در سایت تبلیغات جدید

هر پلتفرم تبلیغاتی به یک شکل کار نمی کند یا گزینه های یکسانی را ارائه نمی دهد. در اینجا مروری اجمالی از انواع مختلف شبکه های تبلیغاتی است که احتمالاً با آنها روبرو خواهید شد.

جستجو کردن

پلتفرم های تبلیغاتی جستجو به تبلیغ کننده اجازه می دهد تا تبلیغات متنی را در صفحه نتایج موتور جستجو، در بالا یا پایین نتایج ارگانیک قرار دهد.

تبلیغات در پلتفرم های جستجوی پولی می تواند راهی قدرتمند برای جذب ترافیک مرتبط باشد. معمولاً از مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده می شود و پیشنهاد می شود تا در مقابل کاربران بسیار هدفمند قرار بگیرد. این بدان معناست که تبلیغات شما فقط به کسانی نشان داده می شود که از قبل به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید.

نمونه هایی از پلتفرم های تبلیغاتی جستجو: تبلیغات گوگل، تبلیغات بینگ، یاهو نیتیو

نمایش دادن

پلتفرم‌های تبلیغاتی نمایشی،  وب‌ مسترانی را که می‌خواهند از سایت خود کسب درآمد کنند، با شرکت‌هایی که می‌خواهند در مقابل مخاطبان خود قرار بگیرند، متصل می‌کند و این تبلیغات در میلیون‌ها سایت، ویدیو و برنامه نمایش داده می‌شود.

وب سایت هایی که از طریق تبلیغات نمایشی از سایت خود کسب درآمد می کنند می توانند در یک شبکه تبلیغاتی ثبت نام کنند و فضایی را برای درج تبلیغات اختصاص دهند. برای مثال، ممکن است در نوار کناری، پاورقی یا قرارگیری درون مقاله با اشکال و اندازه‌های مختلف باشد.

سپس یک شرکت می تواند در آن پلتفرم ثبت نام کند، تنظیمات مختلف هدف را برای شناسایی بازار مناسب انتخاب کند، تبلیغات خود را ایجاد کند و شروع به قرار دادن آنها در سایت های مربوطه کند. یک بار دیگر، این معمولا یک مدل PPC است.

تبلیغات نمایشی نیز معمولاً در هدف‌ گیری مجدد استفاده می‌شوند. پس از بازدید شخصی از یک وب‌ سایت، می‌توان آن‌ها را در سایت‌های دیگری که مرتباً بازدید می‌ کنند هدف‌ گیری کرد. هدف این است که آنها را وادار به بازگشت برای انجام یک اقدام خاص کنید.

انواع پلتفرم های تبلیغاتی

بررسی انواع پلتفرم ها و مزایا و معایب آن ها

1.ایمیل

یکی از ساده‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین انواع سایت تبلیغات جدید برای اطلاع‌ رسانی راه‌ اندازی وب‌ سایت جدیدتان در جهان، ارسال ایمیل است. ایمیل برای ترویج راه اندازی مجدد وب سایت به خوبی کار می کند زیرا مدتی است که در تجارت بوده اید و فرصتی برای ایجاد لیست مشتریان و سرنخ های خود داشته اید.

می توانید سوژه خود را به شکلی در امتداد خطوط “وب سایت جدید ما را بررسی کنید” بسازید. لیست شما مملو از افرادی است که تجربه مثبتی با شما و برند شما داشته اند و طبیعتاً به وب سایت جدید شما علاقه مند خواهند شد. آنها دوست دارند ایمیلی دریافت کنند که به آنها اطلاع دهد. مطمئناً می‌دانید که آنها با سایت قدیمی شما تعامل داشته‌اند، و این باعث می‌شود که بیشتر در مورد آنچه تغییر کرده است کنجکاو شوند.

یک ایمیل Gamified شده ارسال کنید

هدف از اطلاع دادن به لیست شما فقط این نیست که آنها را وادار کنیم تا وب سایت جدید شما را بررسی کنند و از آن مطلع شوند. شما در واقع می‌خواهید که گوگل و سایر موتورهای جستجو ببینند که مردم از سایت شما بازدید می‌کنند و به اطراف خود می‌چسبند. ترافیک خوب به آنها کمک می کند تا بدانند یک وب سایت برای جستجوگران جذابیت واقعی دارد و در طول زمان رتبه بالاتری خواهد داشت. بهترین کار شما این است که از لیست خود هم برای بازی طولانی و هم برای بازی کوتاه استفاده کنید.

می توانید گیمیفیکشن کنید استراتژی تبلیغات ایمیل شما برای تقویت تعامل و افزایش تعداد افرادی که به سایت شما می روند و همچنین مدت زمانی که در آنجا می گذرانند. به عنوان مثال، می‌توانید یک کلمه غیرمعمول مانند «مضحک» را در جایی در صفحات سایت خود دفن کنید و سپس یک کارت هدیه 10 دلاری آمازون را به پنج نفر اولی که کلمه را در سایت شما پیدا می‌کنند، هدیه دهید، یک اسکرین شات از کلمه بگیرید و ارسال کنید.

آن را از طریق ایمیل به شما باز می گرداند. برای افزایش داوطلب ها، یک نقاشی از همه کسانی که در تاریخ معینی شرکت می کنند ارائه دهید تا یک کارت هدیه 100 دلاری دریافت کنند. به این ترتیب، افرادی که کمی دیرتر ایمیل شما را می بینند، همچنان دلیلی برای پیوستن به بازی خواهند داشت و تصور نمی کنند که پنج نفر اول قبلاً برنده شده اند.

ورودی ایمیل خود را دو برابر کنید. اگر خبرنامه الکترونیکی منتشر می‌کنید، حتماً مسابقه را نیز در آنجا ذکر کنید. بنابراین برای 150 دلار، شما می توانید برای گروهی که علاقه زیادی به محصولات و خدمات شما دارند تبلیغ کنید. در یک انفجار سریع و کم هزینه، می توانید سه چیز را انجام دهید:

  • افزایش ترافیک و تعامل سایت شما (مناسب برای سئو)
  • نمایش وب سایت جدید شما
  • ایجاد مشتریان بالقوه جدید

ویرایش ایمیل خود

شما حتی می توانید وب سایت جدید خود را در حین انجام تجارت روزانه خود تبلیغ کنید. خط امضای ایمیل شما کمی فضای تبلیغاتی رایگان دارد و تقریباً زمان لازم برای به روز رسانی آن نیست.

یک پیوند و یک پیام کوتاه برای تبلیغ راه اندازی وب سایت جدید خود اضافه کنید. به این ترتیب فرصت دیگری برای ایجاد ترافیک به وب سایت خود از تلاش هایی که قبلاً انجام می دادید، مانند ارسال ایمیل به مشتریان احتمالی و فروشندگان، فراهم می کنید.

مطمئن شوید که الگوی امضای خود را در سرویس گیرنده ایمیل خود ویرایش کرده اید تا فقط یک بار این کار را انجام دهید و به طور خودکار به همه ایمیل های شما اضافه شود.

  1. رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعیه راه‌اندازی وب‌سایت جدید شما هستند (همه، این مکان عالی برای اعلام هر چیزی است). مانند لیست ایمیل شما، فالوورهای اجتماعی شما احتمالاً در گذشته تعامل مثبتی با شما داشته اند و منبع خوبی برای ترافیک خواهند بود. امتیاز اجتماعی این است که اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، می توانند آن را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند و دسترسی شما را افزایش دهند، به این معنی که شما باید هم برای بازدیدکنندگان سایت و هم برای افرادی که قبلاً سایت شما را ندیده اند جذابیت داشته باشید.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این تصور را دارند که رسانه های اجتماعی زمان زیادی را که آنها ندارند می گیرد. با این حال، با ابزارها و فن‌آوری‌های مناسبی که به شما کمک می‌کند، لازم نیست که زمان غرق‌کننده‌ای باشد.

به منظور استفاده موثر و کارآمد از رسانه های اجتماعی، اولین و اساسی ترین مرحله، راه اندازی یک حساب کاربری Hootsuite است. Hootsuite یک ابزار نظارت و زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد پست‌ها را برای انتشار در تاریخ‌ها و زمان‌های آینده در چندین کانال اجتماعی برنامه‌ریزی کنید. این مانند پایگاه اصلی برای پیام‌های اجتماعی شماست.

حتی برای صاحبان مشاغل کوچک رایگان است. راه‌اندازی و یادگیری نحوه استفاده از Hootsuite بسیار ساده است و قابلیت‌های زیادی را برای سریع و ساده کردن پیام‌های برنامه ‌ریزی ‌شده ارائه می ‌کند و همچنین به شما کمک می‌ کند تا تعاملات را برای تقویت تعامل پست های شما مانند نظرات ردیابی کنید تا فرصت‌ها را از دست ندهید.

به خاطر داشته باشید که فضای اجتماعی ارگانیک بسیار رقابتی است و پست‌های ارگانیک برای مشاغل کمتر از سه درصد مشارکت دارند. برای کمک به گسترش دامنه برند خود، مطمئن شوید که برای چندین پست اجتماعی در چند هفته برنامه ریزی کرده اید. زمان های مختلف روز و روزهای مختلف هفته را هدف قرار دهید تا توجه کاربران مختلف را به خود جلب کنید.

مطمئن شوید که آن را با برخی از تصاویر و همچنین متن خود مخلوط کرده اید. می‌توانید ویژگی‌هایی مانند صفحه منبع به ‌روز شده یا صفحات محصول جدید را با اسکرین‌ شات‌ های خوش سلیقه برجسته کنید تا به افزایش ترافیک به سایت شما کمک کند.

  • کل شبکه اجتماعی خود را هدف قرار دهید – فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، لینکدین و غیره.
  • از هشتگ ها برای فراخوانی مناطق خاص یا رویدادهای فعلی که به پست شما علاقه مند هستند، استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که در مورد هر نظری که پست های شما دریافت می کند، فیزیکی در محل حضور داشته باشید. هرچه جامعه خود را بیشتر درگیر کنید، احتمال بیشتری دارد که سایت جدید شما را به اشتراک بگذارند یا از آن بازدید کنند.
  1. تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی

در حالی که اجتماعی ارگانیک یک مؤلفه مهم در تلاش‌های ارتقای شما است، دامنه نسبتاً کمی دارد. برای مؤثرتر بودن، باید تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی را برای وب سایت خود برنامه ریزی کنید. توییتر، اینستاگرام و فیس بوک در این دسته بسیار خوب کار می کنند و می توانید تبلیغات پولی را نسبتاً سریع تنظیم کنید.

تبلیغات پولی فیس بوک

اگر قصد دارید برای تبلیغی برای راه اندازی مجدد وب سایت هزینه کنید، مشتریان شما بهترین مخاطبان هدف خواهند بود، زیرا آنها به سایت قدیمی شما مراجعه کرده اند. فیس بوک دارای ویژگی به نام  مخاطبان سفارشی است که به شما امکان می دهد لیست ایمیل خود را در فیس بوک آپلود کنید.

از آنجا، ایمیل‌ها با حساب‌های فیسبوک تطبیق داده می‌شوند و می‌توانید تبلیغات هدفمندی را ایجاد کنید که فقط برای مشتریان فعلی شما نمایش داده می‌شوند. از مخاطبان سفارشی استفاده کنید تا راه اندازی وب سایت جدید خود را به افرادی که قبلاً برند شما را می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند، اعلام کنید.

البته، شما می توانید با تبلیغات فیس بوک، از جمله نمایش تبلیغات به افرادی که رقابت شما را در فیس بوک دنبال می کنند و موارد دیگر، پیشرفت بیشتری داشته باشید.

تبلیغات پولی اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، بسیاری از ویژگی های مشابه از جمله مخاطبان سفارشی را دارد. در واقع می توانید تبلیغات اینستاگرام خود را از طریق همان پورتال فیس بوک مدیریت کنید. اگر برای برندتان از اینستاگرام استفاده می ‌کنید، می ‌توانید در FB و Insta دو برابر کنید تا سریعا به مشتریان بالقوه دست یابید.

فقط رسانه خود را به خاطر بسپارید: باید مطمئن باشید که تصاویر شما در اینستاگرام هستند. ترفند اینستاگرام این است که تصاویر خود را به همان اندازه که برجسته می کنند ترکیب کنید. این همیشه آسان نیست.

اگر محصولاتی را می‌فروشید، می‌توانید عکس‌های منحصربه‌فرد خود را از محصول در حین استفاده بگیرید و متنی را برای ارجاع سریع به سایت جدید خود اضافه کنید. تلفن همراه شما اغلب این کار را انجام می دهد، بنابراین بسته به برندتان، باید بتوانید آن را سریع و کم هزینه نگه دارید. حتی ممکن است بتوانید صفحه ای از سایت خود را هایلایت کنید. ذهنی باز داشته باشید و با احتمالات بازی کنید.

توییت های تبلیغاتی

مانند سایر سایت تبلیغات جدید، توییت‌های شما ممکن است در دریای توییتر گم شوند، بنابراین باید کمی پول نقد خرج کنید تا به آن‌ها دست پیدا کنید. با توییت های تبلیغ شده، می توانید این کار را انجام دهید. این یک فرآیند فوق العاده آسان است. فقط پنج کلیک طول می کشد تا با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنید:

  • یک توییت برای تبلیغ انتخاب کنید. برای هر توییت در تایم لاین خود، روی نماد فعالیت کلیک کنید
  • روی «ترویج این توییت» کلیک کنید
  • مکانی را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید
  • بودجه خود را انتخاب کنید
  • خرج خود را تایید کنید

بسته به اینکه چگونه کمپین اجتماعی خود را راه اندازی کنید، می توانید موفقیت یک توییت ارگانیک را به سرعت مطالعه کنید و اگر به نظر می رسد جذب آن شده است، برای ترویج آن برای ایجاد تعامل هزینه کنید.

  1. گوگل ادوردز

اگر وب‌سایت خود را بازنگری کرده و مجدداً راه‌اندازی کرده‌اید، به احتمال زیاد URLهای جدیدی (آدرس‌های صفحه‌ها) خواهید داشت که در روزهای بعد از راه‌اندازی شما، تعداد کمی بازدیدکننده داشته است. صفحه اصلی شما، و در نتیجه بقیه وب سایت شما، اعتبار خود را حفظ خواهند کرد، اما اگر صفحات جدید شما بخواهند در نتایج جستجو افزایش یابند، باید اعتبار خود را ایجاد کنند. وقتی بازدیدکنندگان را به صفحات جدید خود تشویق می کنید، این قدرت را به دست خواهید آورد.

اما چگونه یک تبلیغ با گوگل می تواند کمک کند؟ واقعا بستگی داره اگر تبلیغی را در AdWords اجرا کنید و بگویید: “سایت جدید ما را بررسی کنید” در مورد آن فکر کنید، اگر چنین تبلیغی را برای سایتی که قبلاً ندیده بودید ببینید، آیا اینقدر اهمیت می دهید؟ در عوض، می توانید بر ارزشی که در صفحات جدید خود ارائه می دهید تمرکز کنید.

به عنوان مثال، تصور کنید ظاهر و احساس جدید وب سایت شما حول یک محصول جدید یا مدل قیمت گذاری می چرخد. می‌توانید از یک آگهی در Google استفاده کنید تا مردم را برای مشاهده محصول جدید یا صفحه قیمت‌گذاری جدید و مقرون به صرفه‌تر ترغیب کنید.

به این ترتیب شما ترافیک را به صفحات جدید خود هدایت خواهید کرد، در حالی که در عین حال ارزشی را که می توانید به مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارائه دهید به خودتان نشان دهید.

مهمترین جنبه استفاده از AdWords عبارت جستجویی است که برای آن بهینه می کنید. هرچه عبارت جستجو رقابتی تر باشد، با کلیک افراد بیشتر هزینه خواهید کرد. این بدان معنی است که شما باید رقابت را با قیمت متعادل کنید. این مقاله مفید در مورد انتخاب کلمات کلیدی برای AdWords را بررسی کنید.

به همان اندازه که انتخاب کلمات کلیدی هدف شما مهم است، مطمئن شوید که صفحه ای که تبلیغ شما ترافیک را به آن هدایت می کند برای عبارت جستجو بهینه شده باشد.

کلمه کلیدی تبلیغ باید با کلمه کلیدی هدف در کمپین AdWords شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “چگونه چرخ خیاطی سینگر 1946 را تعمیر کنیم” (که یک کلمه کلیدی دم بلند، بسیار خاص است) را هدف قرار داده اید، پس صفحه شما باید برای آن اصطلاح بهینه شود.

شما نمی خواهید سعی کنید افرادی را که این عبارت را جستجو می کنند به صفحه محصول برای چرخ خیاطی جدید سینگر هدایت کنید. گوگل آن را دوست نخواهد داشت، و همچنین بازدیدکنندگان شما را دوست ندارند.

  1. برنده سریع آفلاین

فقط به این دلیل که وب سایت شما در اینترنت زندگی می کند، به این معنی نیست که شما فقط می توانید آن را به صورت آنلاین تبلیغ کنید. می‌توانید از تاکتیک‌های تبلیغات آفلاین برای تبلیغ یک وب‌ سایت استفاده کنید که پیاده‌ سازی آن نسبتاً سریع و آسان است تا مشتریان بالقوه کسب کنید.

تعدادی سایت تبلیغات جدید

انجمن ملی faq.irpsc.com

سایت تبلیغاتی پینگون pingon.ir

آموکس سایت رپرتاژ آگهی و آگهی amox.ir

سایت تبلیغاتی راد تبلیغ  RADTABLIGH.com

سایت تبلیغاتی فرخانی  farkhani.com

سایت تبلیغاتی پالون  palon.ir

سایت تبلیغاتی سالوین  salvin.ir

سایت تبلیغاتی ادم  ADEM.ir

سایت تبلیغاتی بستیم  bestim.ir

سایت تبلیغاتی صنعت تبلیغ  sanattabligh.com

سایت تبلیغاتی اول ما  avalma.ir

سایت تبلیغاتی بزین  bezin.ir

سایت تبلیغاتی سودل  SODEL.ir

سایت تبلیغاتی گالو  Galo.ir

سایت تبلیغاتی اگوما  egoma.ir

سایت تبلیغاتی رقابت reghabat.ir

سایت تبلیغاتی مورف morf.ir

مرکز آموزش www.video.irpsc.com

محمد فلاح سوال پاسخ داده شده مارس 21, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1151 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات