ساخت مغازه در متاورس رنگ چگونه است ؟

3

ساخت مغازه در متاورس رنگ چگونه است ؟

  • برای ساخت مغازه در شهر مجازی ایران چه معیارهایی باید رعایت گردد تا مورد تایید قوانین متاورس رنگ باشد ؟
  • ساخت مغازه بر روی ملک خریداری شده در شهر مجازی ایران دارای چه شرایطی می باشد و تعیین کاربری ان در متاورس رنگ چگونه انجام می شود ؟
  • یک بازیکن در شهر مجازی ایران چه زمانی و با چه حداقل امتیازی می تواند در ملک خریداری کرده خود یک مغازه بسازد ؟
  • برای دریافت پروانه مربوط به مغازه در شهر مجازی ایران باید به کجا مراجعه نمود و چگونه می توان پروانه کسب و کار را در متاورس رنگ دریافت نمود ؟
  • برای گرفتن پروانه کسب وکار مربوط به ساخت مغازه در شهر مجازی ایران باید چه مواردی در ساختمان مغازه تغییر و ویرایش یابند تا مورد تایید متاورس رنگ باشد ؟
  • کلاس یک ساختمان مغازه باید در چه سطحی باشد تا برای استفاده در شهرمجازی ایران و متاورس رنگ مناسب باشد ؟
  • در ساخت مغازه در شهر مجازی ایران نمای ساختمان چقدر اهمیت داشته و چه تاثیری بر روی کیفیت کار و درآمد مغازه در متاورس رنگ خواهد داشت ؟
  • ساخت یک مغازه در توسعه یک محله در شهر مجازی ایران چه تاثیری می تواند داشته باشد ؟
  • برای توسعه یک محله مغازه های آن باید دارای چه ویژگی هایی باشند و توسعه محله چه تاثیری در درآمدزایی بازیکنان در متاورس رنگ خواهد داشت ؟
  • برای ساخت یک مغازه در شهر مجازی ایران چقدر زمان و امتیاز مورد نیاز است تا یک مغازه مورد قبول متاورس رنگ ساخته شود ؟
  •  

23d653b52415c8ebb9b393455fe574ccd6ececc0 227 - ساخت مغازه در متاورس رنگ چگونه است ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده می 13, 2023
گذاشتن نظر
2

35cc94721a8393615ccbe358d6a20a6526113b50 796 - ساخت مغازه در متاورس رنگ چگونه است ؟

در رابطه با سوال مطرح شده باید خدمت شما عرض کنم که برای تاسیس مغازه در متاورس رنگ

شما میبایست در وحله اول اقدام به خرید یک vod با کاربری تجاری کنید که این vod  های در متاورس رنگ به رنگ قرمز نمایش داده میشوند.

با خرید vod  خود از سیستم متاورس رنگ یا سایر شهروندان شما میتوانید اقدام به ساخت سازه بر روی vod  خود کنید. سازه ها به دو صورت عرضه میشوند:

  1. سازه های پیشفرض که با متراژ های مشخص شده ساخته شده اند
  2. سازه های سفارشی که شما به متاورس رنگ سفارش داده اید که برایتان طراحی کنند.

پس از انتخاب سازه خود و گذراندن بازه زمانی مشخص برای قرار گرفتن سازه بر روی  vod.

شما میتوانید اقدام به تاسیس مغازه خود کنید. شما میتوانید محصولات خود را در مغازه خود ارائه دهید, میتوانید فروشنده برای مغازه خود استخدام کنید که در صورتی که شما در مغازه حضور نداشتید آنها به مشتریان برسند.

محصولات خود را میتوانید هم به صورت فایل سه بعدی در اختیار شهروندان قرار دهید هم میتوانید در صورتی که در دنیای فیزیک نیز آن محصول را دارید درب منزل شهروندان ارسال نمایید.

توانایی خریداری آنها مقدور نمیباشد برای مشاهده سایت متاورس رنگ و خرید و فروش vod و کسب درآمد میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید.

 https://rgb.irpsc.com/citizen/hm-2000003

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 26, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

سازه‌هایی که برای ساخت مغازه در متاورس رنگ استفاده می‌شوند، به دو صورت عرضه می‌شوند: سازه‌های پیشفرض و سازه‌های سفارشی. سازه‌های پیشفرض با متراژهای مشخص شده ساخته شده‌اند و سازه‌های سفارشی را می‌توان بر اساس نیاز و سلیقه خود سفارش داد.

گذاشتن نظر
1

برای ساخت محیطی برای معاملات و کسب درآمد تحت عنوان ” مغازه ” در جهان موازی و مجازی متاورس رنگ شما نیازمند گذراندن برخی مراحل طبق اسناندارد های متاورس رنگ میباشید ، در مرحله اول شما باید یک زمین مجازی تحت عنوان VOD خریداری نمایید که این VOD ها در جهان متاورس رنگ از کاربری های متفاوتی اعم از ” تجاری ، مسکونی ، آموزشی ” می باشند ، حال شما برای تاسیس یک مغازه میبایست VOD با کاربری تجاری خریداری نمایید و پس از آن شما نیازمند یک به اصطلاح ساختمان برای ارائه محصولات خود دارید که میتوانید انتخاب نمایید این سازه برای شما به صورت پیشفرض سیستم یا به سلیقه و انتخاب شما ساخته شود که این آپشن ها مقداری تفاوت هزینه دارند ، پس از گذشت مدتی سازه شما توسط سیستم آماده خواهد شد و شما میتوانید فعالیت خود را تحت عنوان فروش مجازی محصولات در متاورس رنگ آغاز نمایید . که پس از آن آواتار افراد به صورت دو بعدی و سه بعدی و واقعیت افزوده قادر به مشاهده و خرید در مغازه شما خواهند بود . 612a66d115403b6ad6472800186737f868b82c98 2922 - ساخت مغازه در متاورس رنگ چگونه است ؟

saeed.zajkani ارسال نظر جدید می 13, 2023
saeed.zajkani اظهار نظر کرد

با سپاس از پاسخ شما
در خصوص پاسخ ارائه شده باید عرض کنم که عوامل مختلفی در ایجاد و تاسیس یک مغازه در دنیای موازی متاورس رنگ دخیل هستند که بخشی از آنها را دوستمان فرمودند . اما باید خاطرنشان کنم که مغازه ها و اساسا فروشگاه ها نیز دارای سطوح مختلف بوده و از طرف مشتریان و شهروندان مورد ارزیابی قرار می گیرند که نتیجه این ارزیابی و تعیین سطح در توسعه و پیشرفت و حتی متراژ مغازه نیز تاثیرگذار خواهد بود .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1190 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات