ساختمان در آپلند چگونه کار می کند ? | بازی متاورس آپلند

1

ساختمان در آپلند چگونه کار می کند ? | بازی متاورس آپلند

نقشه راه برای توسعه املاک و کسب و کارهای مرتفع در بازی متاورس آپلند با هدف کسب درآمد دلاری از طریق USD .

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 23, 2021
گذاشتن نظر
1

نقشه راه برای توسعه املاک و کسب و کارهای مرتفع

ساختمان ها در بازی متاورس آپلند Uplandبه اموالی که در آن ساخته شده اند متصل می شوند . این بدان معناست که ساختمان ها به تنهایی قابل معامله نیستند و معامله املاک شامل ساختمان هایی می شود که روی آن ساخته شده است
اخبار متاورس

معرفی

به هفته پیدایش خوش آمدید! چند روز آینده همه چیز در مورد جشن شروع ما است. چه راهی بهتر از رونمایی از آغاز توسعه زمین و عملیات تجاری در Upland؟ آنچه در زیر می آید نقشه راه برای تحقق این امر است، زیرا ما با هم یک اقتصاد بازار آزاد باورنکردنی می سازیم. ادغام دنیای واقعی و دیجیتال که در آن شرکت کنندگان می توانند ارزش واقعی ایجاد و استخراج کنند. متاورژنی که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

بیایید شیرجه بزنیم

3e670c459090d2871483e4389d8412c96e53e22f 3 - ساختمان در آپلند چگونه کار می کند ? | بازی متاورس آپلند

توسعه اموال شما
مشخصات ساختمان

نمونه بصری
همه ساختمان ها (و سایر افزونه ها) در بازی متاورس آپلند Upland به صورت سه بعدی پیاده سازی خواهند شد. ساختارهای سه بعدی در Upland با شروع یک سطح بزرگنمایی مشخص، روی نقشه قابل مشاهده خواهند بود. ساختارهایی که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند (نگاه کنید به زیر: به عنوان مثال کسب‌وکارها، و غیره) هنگام بزرگ‌نمایی با پین‌هایی روی نقشه نشان داده می‌شوند.

کلاس
هنگام توسعه یک ملک، در ابتدا چندین کلاس ساختمان برای انتخاب خواهید داشت، بسته به منطقه شهر.

اندازه
هر کلاس ساختمانی چندین اندازه ممکن خواهد داشت که بسته‌هایی را که می‌تواند به طور بالقوه متناسب با آن‌ها باشد و همچنین عملکردی که می‌تواند ارائه دهد، تعیین می‌کند. اندازه ساختمان نیز هزینه ساخت و زمان لازم برای تکمیل آن را تعیین می کند.

تعیین موقعیت با ویرایشگر ویژگی

یک ساختار فقط می تواند در محدوده یک ویژگی واحد ساخته شود (عملکردهای آینده ممکن است امکان ادغام ویژگی ها را فراهم کند، با این حال، فوراً در دسترس نخواهد بود). موقعیت ساختمان در داخل ملک توسط مالک تعیین می شود، مشروط بر اینکه ساختار سه بعدی با حاشیه های مورد نیاز در ملک قرار گیرد، از طریق یک رابط ویرایشی که در بازی متاورس آپلند Upland یکپارچه خواهد شد. هنگامی که یک سازه متصل قرار گرفت و ساخته شد، نمی توان آن را جابجا کرد (اگرچه می توان آن را تخریب کرد).

برای تسریع در تحویل ویژگی، ممکن است در ابتدا ساختمان‌ها به مرکز ملک متصل شوند و زمانی که ویرایشگر ویژگی‌ها راه‌اندازی می‌شود، یک بار توسط مالک اجازه ویرایش داده شود.

caffbc765623f5390daab4a703c9e4b71075e820 3 - ساختمان در آپلند چگونه کار می کند ? | بازی متاورس آپلند

منابع مورد نیاز

ساختن یک سازه روی یک ملک هم به UPX و هم به زمان نیاز دارد. در حالی که هزینه های ساخت و ساز در بخش هایی از همان شهر ثابت می ماند، ممکن است بین کشورها، شهرستان ها و شهرهای مختلف متفاوت باشد.

دکور ملک

موارد اضافه شده به ملک شما ممکن است شامل موارد تکمیلی مانند باغ ها، دادگاه ها، درختان یا مجسمه ها باشد.

ساختمان ها و املاک NFT

ساختمان ها در بازی متاورس آپلند Uplandبه ملکی که در آن ساخته شده اند متصل می شوند. این بدان معناست که ساختمان ها به تنهایی قابل معامله نیستند و معامله املاک شامل ساختمان هایی می شود که روی آن ساخته شده است. ساختمان‌ها و ارتباط آن‌ها با املاک همچنان به طور کامل بر روی بلاکچین محضری می‌شوند و مالک می‌تواند در صورت تمایل آنها را تخریب کند (و از زنجیره بلوکی بسوزاند).

توسعه محله ها

هر محله در شهر دارای یک رتبه توسعه است: امتیازی که به یک محله داده می شود که بر اساس ترکیبی از تعداد املاک توسعه یافته و کیفیت آنها است (عناصری که بر کیفیت توسعه تأثیر می گذارند شامل اندازه، ساکنان مرتبط، موارد تکمیلی، تعداد کسب و کار، و غیره). هنگامی که یک محله به رتبه توسعه مشخصی رسید، به طور خودکار مجموعه ای برای آن محله ایجاد می کند (اگر هنوز وجود نداشته باشد) و پیشرفت بیشتر در رتبه توسعه منجر به افزایش افزایش مجموعه می شود. برای مجموعه‌های محله‌ای که به تازگی تولید شده‌اند، عناصری مانند سطح، پاداش یک‌باره، و افزایش درآمد به‌طور خودکار با ترکیبی از ارزش بازار و در دسترس بودن کل املاک در محله تعیین می‌شوند.

تعیین مسکونی

پس از اتمام ساخت یک ساختمان، می توان آن را به طور پیش فرض برای مقاصد مسکونی مورد استفاده قرار داد. بازیکنان می توانند از آن برای اقامت خود استفاده کنند یا به دیگر Uplanders اجاره دهند.

0*eEczGhEbl4qakUk4 - ساختمان در آپلند چگونه کار می کند ? | بازی متاورس آپلند

آدرس خانه اصلی

هر Uplander می‌تواند یک آدرس مسکونی را به عنوان آدرس خانه اصلی خود در هر نقطه مشخصی تعیین کند. تعیین آدرس منزل دارای مزایای متعددی از جمله حمایت از رتبه بندی توسعه محله، شرکت در قطعنامه های قابل رای آتی در شهر و موارد دیگر خواهد بود. در حالی که آدرس خانه اصلی برای هر Uplander منحصر به فرد خواهد بود، ممکن است بیش از یک ساختار مسکونی توسط یک Uplander برای اهداف عملکردی آینده استفاده شود.

تعیین کسب و کار

زمانی که یک ساختمان مسکونی کاملاً ساخته شده می تواند برای استفاده تجاری تعیین شود که پروانه کسب برای آن اعمال شود (مجوز تجاری می تواند دارای مالکیت یا اجاره باشد). نوع پروانه کسب به همراه اصلاحات نما موجود، نمای نهایی ساختمان را تعیین می کند.

تالار شهر و مجوزهای کسب و کار

تالار شهر اولین ساختمان ساخته شده در آپلند (متعلق به جامعه) خواهد بود و به عنوان یک بازار برای مجوزهای تجاری شهر تعیین خواهد شد.

هر نوع مجوز کسب‌وکار به‌عنوان یک SFT (توکن نیمه قابل جابجایی) با موارد محدود در هر منطقه (شهر یا شهرستان) اجرا می‌شود، که Uplanders Pro-Level (یعنی Uplanders که دارایی خالص 100,000 UPX یا بالاتر را به دست آورده‌اند) می‌توانند آن را داشته باشند. استفاده شخصی آنها یا اجاره به سایر Uplanders.

انواع کسب و کار

در حالی که پتانسیل کسب‌وکارها در بازی متاورس آپلند Uplandنامحدود است، به‌ویژه زمانی که برنامه توسعه شخص ثالث را متصور می‌شوید، Upland با تعداد محدودی از انواع کسب‌وکار که می‌توانند اداره شوند، با تمرکز اولیه بر مجموعه‌ای حتی محدودتر (شامل Block Explorer Shops) شروع به کار خواهد کرد. ، کافه ها، آژانس های املاک و پاساژها).

هر نوع کسب‌وکار جدیدی که راه‌اندازی می‌شود با حداقل عملکردی که عملیات آن را توجیه می‌کند شروع می‌شود و با افزایش کشش و استفاده توسط Uplanders به ​​توسعه ادامه می‌دهد.

در مورد همه انواع مشاغل – اندازه ساختمانی که پروانه کسب برای آن اعمال شده است، محدودیت های مختلف عملیات تجاری را تعیین می کند.

فروشگاه Block Explorer
یک گالری Block Explorer راه اندازی کنید (هر Block Explorer به عنوان SFT در بلاک چین منتشر می شود) که بازیکنان می توانند آن را با UPX خریداری کنند، یا با هزینه UPX آن را دوباره بفروشند. کاوشگرها را می‌توان مستقیماً توسط مالک کسب‌وکار از بازی متاورس آپلند Uplandخریداری کرد یا پس از تأیید تیم Upland بارگذاری کرد.

کافه
کافه‌ها ابزاری را برای بازیکنان ارائه می‌دهند تا بتوانند در گروه‌های کوچک و قابل مدیریت با یک اتاق گفتگوی زنده در مرکز تجربه، به داخل Upland متصل شوند. صاحبان کافه قادر به تعدیل و انتصاب ناظران دیگر، مدیریت قوانین اجازه مشارکت و ارائه اقلام هدیه مجازی برای خرید و مبادله بین مشتریان خواهند بود.

آژانس
املاک آژانس های املاک خدمات تبلیغاتی Uplanders مانند لیست های پیشرفته برای فروش ملک و املاک مسکونی برای اجاره را ارائه می دهند. آژانس‌های املاک نیز گزینه‌های معاملاتی پیشرفته‌ای مانند ایجاد بسته‌های دارایی برای فروش در یک معامله و فروش مجموعه‌های کامل را ارائه خواهند داد.

Arcade
Arcades به بازیکنان این فرصت را می دهد که بازی های معمولی را برای کسب امتیاز انجام دهند و در مسابقات برای UPX رقابت کنند. در مرحله اول، بازی تمرین پیناتا (شامل برخی بهبودهای بیشتر در مکانیک بازی) تنها در بازی های آرکید در دسترس خواهد بود، زیرا انواع بیشتری از انواع بازی های آرکید معرفی شده اند.

8c2b3ec56d657ba140e950cca49dafeb6b0b3312 3 - ساختمان در آپلند چگونه کار می کند ? | بازی متاورس آپلندمهد کودک

صاحبان مهد کودک می توانند گیاهان، درختان و باغ ها را پرورش دهند و به سایر بازیکنان در Upland بفروشند. گیاهان و درختان در Upland یک چرخه تکاملی خواهند داشت که زمان را در بر می گیرد. پس از کاشت در خارج از یک نهالستان، این اقلام نمی توانند به مکان دیگری منتقل شوند.

فروشگاه کالاهای آپلند
صاحبان فروشگاه‌های کالای آپلند می‌توانند موجودی انبار داشته باشند و کالاهای آپلند را به بازیکنان دیگر بفروشند. کالاهای Legit Upland در هیچ جای دیگری غیر از داخل Upland برای خرید در دسترس نخواهد بود و کالاهای فیزیکی در دنیای واقعی تحویل داده می شوند. برخی از کالاها در تیراژهای محدود در دسترس قرار می‌گیرند و توکن‌سازی می‌شوند و به مشتری این امکان را می‌دهند که کالای فیزیکی را در انبار Upland ذخیره کند در حالی که همچنان می‌تواند نماد مالکیت را معامله کند.

بانک
صاحبان بانک در مرتفع قادر به از وام مسکن بهره حمل به دیگر بازیکنان بر اساس خدمات سپردن اموال ارائه شده توسط مرتفع خواهد شد. سایر انواع خدمات مالی نیز از این روند پیروی خواهند کرد.

فروشگاه گنج پیناتا
با استفاده از فروشگاه‌های گنجینه پیناتا، Uplanders می‌توانند یک پیناتا بخرند، آن را با UPX بارگذاری کنند و آن را در هر ملک Upland پنهان کنند، منتظر کشف (سبک رویداد زنده). این کار Uplanders را قادر می‌سازد تا رویداد شکار گنج را که خود حمایت مالی می‌شود، اجرا کند. (ممکن است برای انطباق با Upland ToS محدودیت اعمال شود)

نمایندگی خودرو
در حالی که سفر از طریق هواپیما یا قطار بین شهرها در بازی متاورس آپلند Uplandدر دسترس است، برخی از Uplanders ممکن است این کار را به سبک و با وسایل نقلیه شخصی خود انجام دهند. خودروها به‌عنوان NFT در Upland پیاده‌سازی می‌شوند و برای خرید در نمایندگی‌های خودرو در دسترس هستند. خودروها همچنین برای سفر به هزینه های عملیاتی نیاز دارند و مسافت محدودی دارند که می توانند طی کنند.

هنگامی که برندهای خودروهای دنیای واقعی در Upland ادغام شدند، نمایندگی خودرو همچنین می‌تواند اتومبیل‌های دارای مارک تجاری محدود و شاید حتی قدیم‌تایمرهایی را با کپی‌های خود در بازی ارائه دهد.

گالری NFT
یکی از قدرت‌های فوق‌العاده آپلند روشی است که فناوری بلاک چین و NFT را بدون دردسر برای بازارهای انبوه در دسترس قرار می‌دهد. این بدان معناست که دارندگان NFT به طور بالقوه می توانند از بازی متاورس آپلند Uplandبرای دسترسی به مخاطبان مشتری که خارج از دسترس آنها در جاهای دیگر است استفاده کنند. در حالی که دلایل متعددی وجود دارد که چرا Upland بر روی بلاک چین EOS ساخته شده است، بخش بزرگی از بازار NFT در سایر بلاک چین ها مانند اتریوم یافت می شود. به همین دلیل است که Upland یک سرویس نوآورانه ارائه می دهد که به Uplanders اجازه می دهد NFT ها را از سایر بلاک چین ها از طریق یک سرویس escrow به Upland بیاورند و آنها را برای فروش به سایر Uplanders ارائه دهند. در هر مقطع زمانی، مالک NFT در Upland می‌تواند NFT را به زنجیره اصلی بلاک کند. (این سرویس پس از تایید انطباق با مقررات ایالات متحده معرفی خواهد شد).

خلاصه

ما قبلاً کارهای مهمی را در زمینه ایده‌پردازی، طراحی و اجرا بر روی بلوک‌های ساختمانی توسعه املاک و کسب‌وکارهای مرتفع انجام داده‌ایم و این نقشه راه آغاز رسمی این تلاش‌ها را نشان می‌دهد. Uplanders می توانند انتظار داشته باشند که برخی از نتایج اولیه را در سال 2020 اجرا کنند.

مانند همه ویژگی‌های بازی متاورس آپلند Upland، این نقشه راه به صورت انبوه ارائه می‌شود. و مشابه سایر ویژگی‌هایی که به هسته اقتصاد بازی متاورس آپلند Upland مرتبط است – نسخه‌های اولیه اندازه‌گیری، به دقت نظارت می‌شوند و در صورت نیاز بهینه‌سازی می‌شوند.

در حالی که تمرکز اولیه توسعه زمین عمدتاً برنامه‌نویسی شده است، با قابلیت‌های غنی در ذهن، مراحل بعدی شامل ویژگی‌هایی می‌شود که خلاقیت و بیان خود را ممکن می‌سازد، و هنگامی که با چشم‌انداز باز شدن برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث ترکیب می‌شود، آسمان محدود است.

جهت ثبت نام در متاورس از لینک ورود به متاورس اقدام کنید .

منبع : medium

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 23, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1293 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات