سئو چگونه کار میکند؟

حل کرد1.52Kسئو سایتسئو سئو سایت
1

سئو چگونه کار میکند؟
چرا بازاریابی محتوا مهم است؟

19 سپتامبر 2020توسط مارک  نظر بدهید

بازاریابی محتوا با توجه به این واقعیت که به سازمانها در زمینه های گوناگون کمک می کند ، باعث ایجاد اعتماد با خریداران ، افزایش تغییرات و تولید تجارت بیشتر می شود ، قابل توجه است.

Drive More Traffic to Your Site 16 Powerful Content Marketing Tactics 1024x550 - سئو چگونه کار میکند؟

از کجا می دانیم؟

از آنجا که بازاریابی محتوا یکی از جنبه های اصلی روش تبلیغاتی ما است و ما از نزدیک با این مزایا روبرو شده ایم.

در این پست ، ما بیشتر به دلیل قابل توجه بودن بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت ، در مورد تجزیه و تحلیل متنی تبلیغاتی محتوای مفید ، تحقیق خواهیم کرد و بهترین روش را برای شروع تبلیغ محتوای امروز به شما می گوییم.
پنج دلیل که چرا باید منابع خود را در بازاریابی محتوا قرار دهید
سئو چگونه کار میکند؟
بهینه سازی موتور جستجو ، PPC ، تبلیغات از طریق ایمیل ، نمایش تأثیرگذار … با کانال های تبلیغاتی غیر قابل محاسبه برای صفر کردن چرا ، چرا تبلیغات محتوا یک تصمیم مناسب ، یا شاید حتی ایده آل ترین است؟

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که تبلیغات مواد کانال قابل توجهی برای نمایش است:

بازاریابی محتوا روشی سازگار و طولانی است

بازاریابی محتوا باعث می شود که شما منجر به حفظ و تبدیل شوید

بازاریابی محتوا به سوخت سایر کانالهای تبلیغاتی کمک می کند

بازاریابی محتوا در آموزش مشتریان احتمالی کمک می کند

بازاریابی محتوا در طولانی مدت مرتباً هزینه کمتری دارد

1. بازاریابی محتوا یک روش همه کاره و طولانی است سئو چگونه کار میکند؟
در مواردی که شما تمرکز خود را در تهیه ماده حمایتی و همیشه سبز مورد نظر افراد قرار دهید ، ممکن است بعد از مدتی برای عبارات اضافی در Google رتبه بالایی داشته باشد. علاوه بر این ، این امر باعث ایجاد ترافیک تحقیق قابل اعتماد می شود ، مشابه این:

علاوه بر این ، وبلاگ نویسی صریح نیست. از زمانی که تلاش و دارایی حیاتی را برای تبدیل شدن به کانال YouTube خود قرار می دهیم ، تعداد دیدگاه های ما در حال رشد است و به یک طرف تبدیل می شود:

از آنجا که کل این ترافیک طبیعی است ، کل گروه تبلیغاتی ما می توانند از وقفه ای کوتاه لذت ببرند و ترافیک به صورت مداوم ادامه خواهد یافت – به هر حال برای مدتی. این را نمی توان درمورد جنگ های صلیبی تبلیغاتی پرداخت شده که در آن ترافیک متوقف می شود پس از آنکه سیفون نقدی را وارد آن کردید ، متوقف می شود.
2. بازاریابی محتوا باعث می شود که شما منجر به حمایت و تبدیل شوید
افراد به ندرت به سادگی به دنبال هرچه می فروشید ، بر روی سایت خود کلیک کرده و بلافاصله خرید می کنند.

در عوض ، آنها به یک “سرمایه گذاری” می روند.

برای شروع ، آنها کشف می کنند که شما وجود دارید. در آن زمان ، آنها در مورد چگونگی کمک به شما در حل مشکلاتشان مطلع می شوند ، چرا واقعاً آرایش عالی دارید ، و در آخر ، در صورت خوش شانس بودن ، آنها مشتری می شوند.

در واقع کانال های تبلیغاتی به همین ترتیب کار می کنند.

در حال حاضر ، روشهای بی شماری برای مانور افراد در کانال تبلیغاتی شما و پشتیبانی از آنها وجود دارد ، اما به نظر می رسد نمایش محتوای یکی از ساده ترین و بهترین روش هاست.

در اینجا شیوه ای که ممکن است به طور عملی عمل کند ، آورده شده است:

فرض کنید که بیلی باید بازدید بیشتری را به صفحه وب خود منتقل کند ، بنابراین او Google را اسکن می کند و می گوید: “چگونه سایت شما را بیشتر هدایت کند” ، جایی که مقاله ما را مرور می کند.

در اینجا ، او قبل از بستن برگه و نزدیک شدن به روز خود ، به اهمیت SEO برای رانندگی در ترافیک پی می برد.

نیم ماه بعد ، او یک پست در مورد SEO در توییتر را کلیک می کند. در آن پست اهمیت بک لینک بحث می شود و بررسی کننده بلاک لینک رایگان ماست. بیلی از این موضوع برای درک تعداد بک لینک های سایت خود با مخالفت ها استفاده می کند.

اکنون ، او مقدار زیادی از مواد ما را حفظ کرده است که تصمیم می گیرد مقدماتی ما را دنبال کند. همچنین ، علی رغم این واقعیت که او هرگز از Ahrefs استفاده نکرده است ، اما احساس می کند که در کنار آن کاملاً راحت است.

او که در حین مقدماتی شیفته سودمندی دستگاه ما بود ، برنامه ماه به ماه را دنبال می کند.

می بینید که در این مدل ، تبلیغات محتوا در طراحی در بیلی به عنوان مشتری قابل توجه بود. درصورتی که محتوایی برای هر مرحله از خرید خریدار نداشته باشیم ، احتمالاً او هرگز به آن ملحق نمی شده است.

نحوه تهیه محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار را در این پست مشخص کنید.
3. بازاریابی محتوا به سوخت سایر کانالهای تبلیغاتی کمک می کند سئو چگونه کار میکند؟
استفاده از کانالهای تبلیغاتی پیشرفته متعدد و بدون محتوا دشوار است.

به عنوان مثال ، مشخصات رسانه آنلاین هر مارک را بررسی کنید. به طور مکرر مشاهده خواهید کرد که بسیاری از مواردی که آنها به اشتراک می گذارند ، ورودی های وبلاگ و محتوای ویدیویی است.

این داستان مشابه برای تبلیغات ایمیل است. اکثر بولتن ها اساساً برای به اشتراک گذاشتن مطالب جدید مانند ورودی ها و ضبط های وبلاگ وجود دارند.

تبلیغات پولی کانال دیگری است که با استفاده از محتوا ، به ویژه در مقاصدی مانند فیس بوک ، که در آن تبلیغات معروف تبلیغات ضبط شده یا ورودی وبلاگ است ، به آن دامن می زند.

علاوه بر این ، ما نباید غیررسمی ، ظاهراً قابل توجه ترین کانال تبلیغاتی را نادیده بگیریم. در شانس این که افراد از طریق کانالهای تبلیغاتی دیگر به مواد شما معرفی شوند ، آنها مرتباً آن را به اصحاب و شرکای خود منتقل می کنند.

درصورتی که بپذیریم هر یک از این سهامداران از طریق رسانه های آنلاین فقط ده طرفدار داشته اند ، این بدان معناست که تعداد زیادی از افراد جدید به تصویر آنها معرفی شده اند.
4- بازاریابی محتوا در آموزش مشتریان احتمالی کمک می کند
تیم ، مدیر ارشد بازاریابی ما ، یک بار به من اطلاع دهید:

فرضیه من این است که افراد دستگاه شما را دنبال نمی کنند و پس از آن نحوه استفاده از آن را می فهمند. فرضیه من این است که افراد در ابتدا نحوه استفاده از ابزارهای شما را می فهمند و از زمانی که متوجه می شوند چگونه از دستگاه شما استفاده می کنند ، آنها به آنها ملحق می شوند.

بخش عمده ای از مطالب ما نشان می دهد که چگونه با کمک مجموعه ابزارهای خود سئو را حل کنیم و مسائل را به نمایش بگذاریم. به راستی باید گفت ، صفحه فرود ما افراد را از پیوستن روحیه می گیرد تا زمانی که اطمینان پیدا کنند که چگونه از دستگاه های ما استفاده می کنند:

در این راستا ، وقتی افراد مدتی بعد کالای ما را دنبال می کنند ، قطعاً متوجه می شوند که چگونه از Ahrefs از مواد ما استفاده کنند.

علاوه بر این که این به ما کمک می کند مشتری های بهتری تهیه کنیم ، به همین ترتیب آنها را نگه می دارد ، زیرا آنها به طور مداوم می فهمند که چگونه می توانند با مجموعه ابزار ما کارهای بیشتری را انجام دهند.

منبع : itzseo.com

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 6, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1524 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات