روش پرداخت متارنگ

5

با عرض سلام و خسته نباشید.

روش های پرداخت جهت سرمایه گذاری در متارنگ به چه صورت میباشد؟

Bita5427604 سوال پاسخ داده شده می 1, 2022
گذاشتن نظر
2

با سلام .

متارنگ با هدف توسعه ارزهای داخلی کشور و عدم خروج ارز از کشور بنیان گذاری شده است و در گام اول اجرایی با ارزداخلی کشور و نیز ارزداخلی متارنگ قابلیت خرید فروش را ایجاد خواهد کرد .

متاورس رنگ درنظر دارد به عنوان اولین پلتفرم متاورسی ایران زیرنظر انجمن متاورس و نیز دانشگاه متاورس ایران بتواند با ارزریال تعامل خاصی داشته باشد .

ارزهای دیجیتال ساخته شده در ایران برای توسعه نیازمند یاری مستقیم متارنگ خواهند بود و در این راستا در صورت ایجاد هرگونه توکن زیرشاخه ارزریال و دیگر کوین های داخلی همکاری مستقیم در صورت صلاحدید اجرایی خواهد شد .

برای پرداخت مبالغ جهت سرمایه گذاری به سادگی با استفاده از درگاه های متصل به شاپرک شما میتوانید اقدام به خرید ارزهای داخلی نمایید و سپس با ارزهای داخلی متارنگ از خدمات بهره مند شوید .

درنظر گرفته شود هدف متاورس رنگ ایجاد اشتغال بدون صرف هزینه میباشد و در این راستا پلن های ویژه ای را برای افرادی که تمایل به وارد کردن ارز به داخل متارنگ ندارند ایجاد نموده است .

حسین قدیری پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آوریل 29, 2022
گذاشتن نظر
1

بسیار عالی

Bita5427604 سوال پاسخ داده شده می 1, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1357 times
  • پاسخ ها4 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات