راه اندازی کسب و کار اینترنتی

4

زمینه های مورد نیاز برای شروع کسب و کار اینترنی کدام است ؟ 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
0

زمینه های مورد نیاز برای شروع کسب و کار اینترنی کدام است ؟ 

شروع یک تجارت آنلاین می تواند آسان و ارزان باشد ، و آن را برای کارآفرینان جدید ایده آل می کند.

وقتی صاحب مشاغل آنلاین هستید ، می توانید از هرجایی کار کنید ، ساعت خود را تعیین کنید و از طریق اینترنت امرار معاش کنید. مشاغل آنلاین همچنین می توانند هزینه های شروع بسیار اندکی داشته باشند و این کار را برای یک کارآفرین جدید بدون پول زیاد مناسب می کند.

در اینجا راهنمای گام به گام نحوه راه اندازی یک تجارت آنلاین آورده شده است.
مرحله 1: ساختار تجاری را انتخاب کنید
هنگام شروع مشاغل ، باید تصمیم بگیرید که آیا به عنوان یک شرکت انحصاری ، با مسئولیت محدود یا یک شرکت فعال فعالیت خواهید کرد.

یک زن یا زن و شوهر می توانند به عنوان یک شرکت انحصاری فعالیت کنند . این ساده ترین نوع ساختار کسب و کار است و برای تنظیم آن نیازی به ثبت هیچ گونه مدارکی ندارید. با این حال ، مالکان انفرادی هیچ گونه محافظتی در قبال بدهی و تعهدات تجارت ندارند.

به همین دلیل ، بسیاری از افرادی که مشاغل خود را شروع می کنند ، تشکیل یک نهاد با مسئولیت محدود مانند یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) یا یک شرکت را انتخاب می کنند. صاحبان این نوع نهادهای تجاری معمولاً شخصاً در قبال تعهدات تجاری مسئولیتی ندارند.

یک LLC به طور کلی انعطاف پذیرتر است و نسبت به یک شرکت ثبت اطلاعات و گزارش کمتر انجام می شود. با این حال ، اگر می خواهید از سرمایه گذاران خارجی درآمد کسب کنید ، یک شرکت ممکن است انتخاب خوبی باشد.

مرحله 2: تصمیم بگیرید که کجای کار خود را تشکیل دهید
با تشکیل مدارک اداری در ایالت متحده ، LLC یا شرکتی را تشکیل خواهید داد .

برای اکثر مشاغل کوچک ، بهتر است اسناد تشکیل پرونده را در ایالتی که در آن قرار دارید ثبت کنید. با این کار ، از هزینه های اضافی ثبت نام برای انجام تجارت در ایالت خانه خود و استخدام نماینده ثبت شده خارج از کشور جلوگیری می کنید. با این حال ، اگر کسب و کار شما فعالیت قابل توجهی در سطح کشور داشته باشد یا انتظار داشته باشید سرمایه خطرپذیری را جذب کنید ، ممکن است در دلاور مد نظر باشید.
مرحله 3: یک نام انتخاب کنید
ارزش دارد که کمی وقت بگذارید و یک نام منحصر به فرد برای تجارت آنلاین خود انتخاب کنید. یک نام منحصر به فرد:

  • به شما کمک می کند تجارت خود را بازاریابی کنید
  • این احتمال را که مشاغل مشابهی شما را به نقض علامت تجاری متهم کند به حداقل می رساند
  • این امکان را افزایش می دهد که بتوانید یک نام دامنه متناسب با نام کسب و کار خود دریافت کنید
  • مطابق با الزامات قانون ایالتی است که نام شرکت ها یا LLC از سایر نام های موجود در ایالت شما متفاوت باشد.

هنگامی که نامی در ذهن دارید ، می توانید در Google جستجو کنید تا ببینید آیا مشاغلی با نام مشابه ایجاد می شوند یا خیر. همچنین می توانید نام های مارک تجاری را در وب سایت اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده جستجو کنید و اکثر ایالات به شما امکان می دهند نام های تجاری ثبت شده را به صورت آنلاین جستجو کنید.
مرحله 4: یک نام دامنه دریافت کنید
به محض اینکه در مورد یک نام تصمیم گرفتید ، یک نام دامنه برای تجارت خود ثبت کنید. نام دامنه آدرس اینترنتی شماست که به طور معمول به “.com” ختم می شود. شما می توانید با وارد کردن نام دامنه پیشنهادی خود در نوار آدرس مرورگر اینترنت ، در دسترس بودن نام دامنه پیشنهادی خود را بررسی کنید.

بسیاری از شرکت ها ثبت نام دامنه را ارائه می دهند – شما به سادگی یک حساب کاربری راه اندازی می کنید ، نامی را که می خواهید ثبت کنید شناسایی می کنید و هزینه سالانه را پرداخت می کنید.
مرحله 5: مقالات تشکیلات تجاری خود را بایگانی کنید
تشکیل نهاد تجاری مستلزم ثبت اسناد در آژانس دولتی است که پرونده های تجاری را رسیدگی می کند. همچنین باید هزینه بایگانی را بپردازید که از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است. پس از تشکیل شرکت یا LLC ، گواهی تأیید وجود نهاد تجاری جدید خود را دریافت خواهید کرد.
مرحله ششم: امور مالی خود را تنظیم کنید
می توانید شماره شناسه مالیاتی فدرال را از وب سایت خدمات درآمد داخلی دریافت کنید. اگر یک مالک انفرادی یا یک عضو LLC هستید ، می توانید به جای آن از شماره تأمین اجتماعی خود استفاده کنید.

همچنین هنگام شروع مشاغل آنلاین باید حساب بانکی مشاغل را باز کنید و اگر قصد انجام معاملات از طریق وب سایت خود را دارید ، حسابی در Paypal یا سرویس پرداخت آنلاین دیگر.
مرحله هفتم: شرایط مالیات فروش و مجوز را درک کنید
اگر چیزهایی را به صورت آنلاین می فروشید ، به احتمال زیاد مجبورید برای معاملات در هر ایالتی که تجارت شما در آن حضور فیزیکی دارد ، مالیات فروش را دریافت و پرداخت کنید. با این حال ، روش ها از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است و بهتر است با بخش مالیات ایالت خود و / یا یک حسابدار تماس بگیرید تا از مسئولیت های خود مطلع شوید.

شما باید با شهرستان یا شهرستان خود مشورت کنید تا بفهمید آیا به مجوز تجارت احتیاج دارید یا لازم است یک نام تجاری ساختگی یا DBA ثبت کنید.
مرحله 8: وب سایت خود را تنظیم کنید
برای راه اندازی وب سایت خود ، باید میزبانی وب را خریداری کنید ، که معمولاً توسط همان شرکت هایی ارائه می شود که ثبت دامنه را ارائه می دهند. میزبانی وب به وب سایت شما محلی برای زندگی در اینترنت می دهد.

خودتان می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید ، اما مگر اینکه شما یک طراح یا توسعه دهنده وب باشید ، می توانید یک منحنی یادگیری بسیار شیب دار داشته باشید. اگر بودجه دارید ، استخدام یک متخصص را در نظر بگیرید.

هنگامی که یک نام و ساختار تجاری را انتخاب کردید ، مدارک اداری را در این کشور ثبت کردید و وب سایت خود را راه اندازی کردید ، آماده ادامه کار با تجارت آنلاین خود هستید. به یاد داشته باشید که اینترنت مکان شلوغی است و شما نمی توانید آرام بنشینید و منتظر باشید تا مشتری ها به شما مراجعه کنند. از طریق تبلیغات آنلاین ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به سبک قدیمی به دنبال راه هایی برای تبلیغ فعالانه تجارت خود باشید.

منبع : www.legalzoom.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1869 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات