دنیای انرژی در ایستگاه هسته ای Oconee

1

دنیای انرژی در ایستگاه هسته ای Oconee

آنچه را که پیدا خواهید کرد

از یادگیری نحوه تولید برق گرفته تا لذت بردن از یک پیک نیک در امتداد سواحل زیبای دریاچه Keowee، دنیای انرژی چیزی برای همه ارائه می دهد. این مرکز که در ایستگاه هسته‌ای Oconee در Seneca، SC واقع شده است، در جولای 1969، زمانی که ایستگاه هسته‌ای Oconee در حال ساخت بود، افتتاح شد. از آن زمان، بیش از 3 میلیون نفر از درهای ما عبور کرده اند.

با داشتن سه راکتور هسته ای، ایستگاه هسته ای Oconee یکی از بزرگترین نیروگاه های هسته ای کشور است. از زمان شروع به کار در سال 1973، بیش از 500 میلیون مگاوات ساعت برق به طور ایمن و قابل اطمینان تولید کرده است.

یک تجربه جذاب در داخل و خارج

چه بخواهید یک ساعت را پر کنید یا یک بعدازظهر کامل را سپری کنید، دنیای انرژی شما را سرگرم و آگاه نگه می دارد. با گشت و گذار در نمایشگاه های آموزشی ما در داخل مرکز آموزش شروع کنید. اما چیزهای زیادی برای دیدن در خارج وجود دارد – فقط فراموش نکنید که یک ناهار را بسته بندی کنید! پناهگاه پیک نیک ما مشرف به سواحل زیبای دریاچه Keowee است و راهی عالی برای پایان دادن به بازدید شما از دنیای انرژی است.

داستان انرژی

داستان انرژی یک راه سرگرم کننده و تعاملی برای یادگیری در مورد برق ارائه می دهد. بازدیدکنندگان در هر سنی متوجه چگونگی تولید انرژی از آب، زغال سنگ و اورانیوم و همچنین اهمیت روزافزون انرژی های تجدیدپذیر از باد و خورشید خواهند شد. تور خودراهنما به شما امکان می دهد با سرعت خود کاوش کنید، اما برنامه ریزی کنید که حداقل 30 دقیقه را صرف تماشای نمایشگاه های ما کنید. 

طبیعت و حیات وحش

دنیای انرژی در سواحل دریاچه Keowee قرار دارد. حتماً به سمت شبه جزیره پیاده روی کنید و از مناظر خیره کننده لذت ببرید. می توانید ناهار را بیاورید و از پناهگاه پیک نیک ما لذت ببرید، یا در مسیر طبیعت گردی ما پیاده روی کنید. 

پناهگاه پیک نیک 

پناهگاه پیک نیک ما رایگان و برای عموم آزاد است. همچنین می‌توان آن را برای گردش‌های گروهی بزرگ، مانند گردهمایی‌های خانوادگی، پیک‌نیک‌های شرکتی و بازدید از مدرسه رزرو کرد.

برای بررسی در دسترس بودن یا رزرو یک گروه بزرگ، با شماره 800.777.1004 تماس  بگیرید . لطفا  قبل از رزرو، دستورالعمل های ما را مرور  کنید.

اسکله قایق و اسکله ماهیگیری

قایقرانان دعوت می شوند تا از طریق آب به دنیای انرژی سفر کنند. ما یک اسکله قایق با چندین لغزش برای مهمانان خود داریم. ماهیگیری از اسکله ما با مجوز ماهیگیری معتبر کارولینای جنوبی مجاز است (برای کودکان زیر 16 سال لازم نیست).

بازی و فیلم

پس از گشت و گذار در داستان انرژی، از آزمایش دانش جدید خود در منطقه بازی های ویدیویی ما لذت خواهید برد. این بازی ها برای هر کودکی که می تواند بخواند به اندازه کافی ساده است. ما همچنین مجموعه گسترده ای از فیلم ها را داریم که در صورت عدم استفاده از سالن نمایش ما می توانند در صورت درخواست پخش شوند.

منبع انگلیسی با وی پی ان : duke-energy

حسین قدیری سوال پرسید نوامبر 17, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1336 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات