در EnergyExplorium ایستگاه هسته ای | مراکز و برنامه های انرژی | به همراه مدارک pdf

0

مراکز و برنامه های انرژی | به همراه مدارک pdf

به دلیل احتیاط فراوان برای سلامتی شما و ما، EnergyExplorium برای بازدیدها و رویدادها در محل به طور موقت به روی عموم بسته است. ما ارائه های مجازی را ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر، نگاه کنید به کاوش بخش زیر .

آنچه را که پیدا خواهید کرد  

از مسیر طبیعی و باغ پروانه‌ها گرفته تا نمایشگاه‌ها و بازی‌های تعاملی انرژی، چیزی برای همه در EnergyExplorium وجود دارد. EnergyExplorium که در ایستگاه هسته ای McGuire در هانترسویل، NC واقع شده است، فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده را برای هر کسی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد تولید برق است، ارائه می دهد.

ایستگاه هسته ای مک گوایر در دریاچه نورمن، بزرگترین دریاچه ساخته دست بشر در ایالت واقع شده است. دریاچه نورمن توسط دوک انرژی در سال 1963 با سد کردن رودخانه Catawba با ایستگاه برق آبی Cowans Ford ساخته شد.

فرا گرفتن

نمایشگاه‌های ما را با موضوعاتی که شامل محیط زیست، آب و هوا، الکتریسیته، فرآیند انرژی هسته‌ای و موارد دیگر می‌شود، کاوش کنید. از نمایشگاه‌هایی که تاریخچه حوضه رودخانه Catawba را به تصویر می‌کشند تا بازی‌هایی مانند Wattage Watchdog و Energy Master Challenge، از میان بسیاری از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و تعاملی که در مورد انرژی و الکتریسیته آموزش می‌دهند، انتخاب کنید.

تماشا کردن

در سالن بزرگ ما یک صندلی داشته باشید. برای تماشای یک فیلم یا میزبانی یک جلسه کاری یا گروه اجتماعی عالی است. حداکثر ظرفیت 80 است. فیلم‌های ما طیف گسترده‌ای از موضوعات انرژی و محیطی را پوشش می‌دهند و همه سنین می‌توانند از آن لذت ببرند. مدت زمان عناوین از پنج تا 30 دقیقه است. فیلم ها برای نیروهای پیشاهنگ، بازدید از مدرسه و گروه های آموزشی در دسترس هستند.

مشاهده مجموعه فیلم های ما (PDF)

کاوش کنید

از علاقه شما به مرکز آموزشی EnergyExplorium دوک انرژی در هانترسویل، NC

ارائه های مجازی در حال حاضر برای گروه های مدرسه (سن 12 سال به بالا)، اردوهای تابستانی (سن 12 سال به بالا)، گروه های مدنی و غیره در دسترس است. علاقه مند به رزرو یک ارائه مجازی هستید؟

منبع انگلیسی با وی پی ان : duke-energy

حسین قدیری سوال ویرایش شده نوامبر 17, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها720 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات