در بستر آموزش تنها میتواند ویدئو های آموزشی قرار داد ؟

2

در بستر مرکز آموزش تنها میتواند ویدئو های آموزشی قرار داد ؟
آیا ویدئو های آموزشی در خصوص اقتصاد ، سیاست ، سبک زندگی ، راه های رسیدن به رفاه ، و … نیز میتوان بارگذاری کرد ؟
آیا در بارگذاری ویدئوی آموزشی محدودیتی هست ؟

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده فوریه 9, 2020
گذاشتن نظر
1

هدف شرکت تعاونی زنجیره ی تامین بهشت از قرار دادن بستر های آموزشی این است که بدون هیچ محدودیت در زمینه های علمی و کاربردی می توانید ویدیو های آموزشی خود را بارگذاری کرده و برای بالا بردن سطح علمی و آموزشی عموم جامعه نقش مهمی را ایفا کنید . وقتی شما در زمینه ای تخصص دارید و آن را برای عموم جامعه به اشتراک میگذارید درواقع علاوه بر اینکه دانش خود را با دیگران به اشتراک میگذارید ، باعث بهبود در روند و عملکرد علمی در تولیدات و نیازهای جامعه خواهید شد .
این بستر در تمامی علوم آزمایشی و علمی می تواند زمینه ساز یک مرجع جهت افزایش میزان بهره وری در سیستم آموزشی کشور شده و با لینک کردن این ویدیو ها در بسترهای مختلف دیگر قابلیت در دسترس بودن را افزایش داده و باعث می شود افراد بیشتری از علم نوین در زمینه های گوناگون استفاده کنند و یا از آن در جهت به کارگیری برای راه اندازی یک کسب و کار اقدام کنند .
در بارگذاری برای ویدیو ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید در این بستر در زمینه ای که تخصص دارید فیلم گرفته و بارگذاری کنید .
در آخر شرکت تعاونی زنجیره ی تامین بهشت با هدف افزایش دانش در بین عموم جامعه و با ایجاد این بستر برای ترویج آموزش نوین از طریق فضای مجازی و اینترنت زمینه را برای تولید محتوا و علوم مختلفی که شما عزیزان دارید و با به کارگیری از آنها شکاف های آموزشی را پر گرده تا فضای جدید برای آموزش در کشور ایجاد شود .

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده فوریه 9, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها5101 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات