درآمد زایی از طریق اینستاگرام

3

چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه؟ اول از همه این نکته را بدانید که کسب درآمد در اینستاگرام به هیچ عنوان تنها وابسته به مهارت های شما نیست. ممکن است فعالیت های شما مشابه بسیاری از پیج های دیگر باشد اما در نهایت آنچه سبب تمایز شما با سایرین می شود زمینه فعالیت های شما خواهد بود. موارد زیر پتانسیل بالایی برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام دارند:

  • زدن فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام
  • افتتاح پیج فان و طنز
  • اینفلوئنسری در اینستا
  • بلاگری در اینستا
  • تولید محتوا یونیک

شاید باورش در ابتدا سخت باشد اما باید بدانید که کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم اصلاً سخت نیست. می توانید با فالوور کم  کاررتان را شروع کنید اما کم کم با رفتن تبلیغات و تولید محتوای جذاب، متفاوت و یونیک و خاص خود را از رقبا تمیز دهید.

احتمالاً شما هم حین چرخیدن در اینستاگرام بلاگرها و اینفلوئنسرهای مختلف و زیادی را دیده‌اید و به این فکر کرده اید: من که نمی‌توانم بلاگر یا اینفلوئنسر موفقی باشم یا اینکه علاقه‌ایی به این کار ندارم، پس چگونه میتوانم از اینستاگرام درآمدزایی داشته باشم؟

اینستاگرام تنها محلی برای آپلود عکس‌های زیبا که گاهی مفید هم نخواهند بود، نیست. هر فردی در هر سطح مالی امروزه می‌تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند. به عنوان مثال دانشجویان، زنان خانه‌دار، افراد بدون سرمایه، کارمندان یا حتی سرمایه داران می‌توانند برای خود و یا کسب و کارشان پیج بزنند و با انتخاب یک حوزه مناسب که افراد بیشتری در آن خواهان محصول هستند، شروع به فعالیت کنند.

این شبکه شامل یک میلیارد کاربر فعال است که شما به آنها دسترسی دارید و حالا یک پیج دارید یا محصول و اطلاعاتی برای ارائه که حتی این محصول یا اطلاعات برای شما می‌تواند نباشد و شما فقط مسئول ارائه و فروش آن باشید. اینگونه نگاه کنید که شما وارد جایی شده‌اید که یک میلیارد مشتری در آن است و محصولی و اطلاعاتی برای ارائه دارید؛ پس خیلی راحت و با تلاش در مسیر درست، می‌توانید مشتری بسیاری برای خود یا دیگری برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه جذب کنید.

همکاری در فروش را اینگونه توضیح دهیم که شما بلاگر یا اینفلوئنسر نیستید؛ از طرفی محصول و حرفه خاصی هم برای ارائه ندارید، اما اطلاعات و دانش فوق‌العاده ای در زمینه فروش دارید. ما به شما می‌گوییم که چگونه از این توانایی فوق‌العاده در این موقعیت خوب برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید.

امروزه شما می‌توانید با مشاغل مختلف گفتمان داشته باشید و از طریق مشارکت در فروش، به درآمد برسید. به دنبال افرادی بروید که کسب و کار خود را آنلاین نکرده‌اند و اعتقادی به این نوع کسب و کارها ندارند این یعنی یک فرصت بسیار فوق‌العاده برای کسانی که بدون سرمایه هستند.

همکاری در فروش اینستاگرام برای افرادی که سرمایه برای راه اندازی کسب و کار ندارند، بسیار مفید است و امروزه که بسیاری از کسب و کارها اینترنتی شده‌است، کسب درآمد از اینستاگرام برای افرادی که دانش فروش خوبی دارند برای افزایش فروش در اینستاگرام، بسیار راحت است. در صورتی که در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا علاقه مندید که افیلیت مارکتر شوید و از این طریق درآمدزایی کنید، حتما به سایت دایان افیلیت مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید. در سایت یکسری سوالات شخصی از شما پرسیده می شود که بعد از پر کردن آن ها عضو رسمی پنل کاربری دایان افیلیت خواهید شد.
گرفتن تبلیغات
یکی دیگر از روش‌های اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بدون سرمایه اولیه، تبلیغات است. به این شکل که شما پست و استوری شرکت‌ها و برندها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خدمات یا محصولات آن تبلیغ می‌کنید.

اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار از تبلیغات در اینستاگرام درآمد خوبی بدست می‌آورند. قانون این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام اینگونه است که در واقع میزان درآمد شما در روش تبلیغات، بر اساس مدت زمان انتشار پست و یا میزان بازدید پست یا استوری محاسبه میشود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارت‌های بازاریابی و مهارت‌های لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت.
تولید محتوا؛ شیوه محبوب و پولساز
اگر شما برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه به مهارت‌ها و ابزار مورد نیاز برای طراحی و تولید محتوا مسلط باشید، چندین گام از سایر افراد جلو خواهید بود؛ زیرا تولید محتوا در اینستاگرام به صورت حرفه‌ای نیازمند کسب مهارت‌هایی در رابطه با طراحی می‌باشد. به همین دلیل طراحان گرافیک و تولید محتوا می‌توانند درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب کنند. طراحان گرافیک می‌توانند به سایر کسب و کارها در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی آن کمک کنند یا آموزش‌هایی برای این افراد در پیج خود منتشر کنند.
فروش مستقیم کالا و خدمات
با توجه به اینکه اینستاگرام یک فضای مناسب برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است، کاربران برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانند به راحتی عکس و فیلم محصول و خدمات خود را به اشتراک بگذارند. تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است؛ بنابراین تولید محتوا شما باید به شکلی باشد که برای کاربر در عین حال که جذاب است مفید نیز باشد.

بسیاری از کسب و کارها از اینستاگرام به عنوان فروشگاهی آنلاین برای فروش کالای فیزیکی یا خدمات خود استفاده می‌کنند. در صورتی که فردی یک فروشگاه کیف و کفش داشته باشد، به راحتی می‌تواند فروشگاه آنلاین خودش را نیز در اینستاگرام راه اندازی کند.

از آنجا که مردم از این پلتفرم برای پیدا کردن محصولات و خرید بیشتر استفاده می‌کنند، برای آسان کردن روند خرید، از ویژگی‌هایی مثل دکمه فروشگاه، برچسب‌های محصول و تگ‌های خرید بر روی تصاویر محصول استفاده کنید تا مخاطب با انتقال به وبسایت فروشگاهی شما، رنگ‌بندی و سایر محصولات مشابه آن را ببیند.

از مزیت استفاده از اینستاگرام برای فروش می‌توان گفت که اگر شما بخواهید یک فروشگاه را به روش سنتی راه‌اندازی کنید، دست کم به اجاره یک مغازه برای شروع فعالیت تان نیاز دارید؛ همچنین ممکن است با یک یا چند فروشنده خبره نیز نیاز داشته باشید که با مشتریان صحبت کرده و آن‌ها را متقاعد به خرید کنند.

برای نظم دهی لباس‌ها به قفسه بندی و رگال‌های زیادی احتیاج خواهید داشت که همگی هزینه بردار است. پس فروش آنلاین قبل از هر چیزی در کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند؛ بنابراین راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام، یکی از روش‌های خوب کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه است. یکی از روش های درآمدزایی از طریق فریلنسری، استفاده از اینستاگرام است.
ارائه خدمات مرتبط اینستاگرام
یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه، ارائه خدماتی است که شخص شما یا تیم‌تان در انجام آن‌ها خبره است. شما می‌توانید با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهید محتوا تولید کرده و آن را به اشتراک بگذارید و همین‌طور می‌توانید برای جذب مخاطب و مشتری‌های بیشتر نمونه کارهای خود را نیز به اشتراک بگذارید و درآمد از اینستاگرام را به این روش می‌توانید افزیش دهید. یکی از این خدمات، ادمینی شبکه های اجتماعی است.

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 9, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1663 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات