خواص استفاده از کود نرگس درختی را شرح دهید ؟

0

86c8983485deb5fc014ff4aad9f536a3ba88df18 227 - خواص استفاده از کود نرگس درختی را شرح دهید ؟

خواص استفاده از کود نرگس درختی را شرح دهید ؟

کاربرد کود نرگس درختی را در صنایع کشاورزی شرح دهید ؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 6, 2020
گذاشتن نظر
0

خواص استفاده از کود نرگس درختی را شرح دهید ؟

برای جزئیات مربوط به شماره تقسیم و به دنبال کد رنگ گل برای طبقه بندی نرگس در بالا ، به مقدمه گل نرگس مراجعه کنید . مینیاتور به هر یک از بخشهای 1 تا 13 اضافه می شود.

نام تیره از نارسیسوس ، پسر خدای رودخانه بوئتی Cephisus و پوره Liriope گرفته شده است.  همچنین گفته می شود که نرگس از یونانی “narke” به معنای “بی حسی” است و به خواص مخدر آن اشاره دارد. مرطوب (گل نرگس در حین رشد به آب زیادی احتیاج دارد. بلافاصله پس از کاشت آبیاری کنید و آنها را مرطوب نگه دارید تا باران بیاید. بعد از مدت زمان شکوفه دادن به مدت سه هفته آبیاری را ادامه دهید ؛ سپس آبیاری را متوقف کنید. پیازها بعد از گلدهی سال بعد شکوفا می شوند)

” برگهای باریک ، راست ، تسمه ای شکل ، کانال دار. گلهای منفرد و معطر در اواخر بهار ، با بخشهای مسطح ، سفید خالص و فنجانهای زرد بسیار کوچک لبه دار با نارنجی قرمز. برای طبیعی سازی مناسب است . ” fr om Deeproot Plant Base.

” Narcissus poeticus var. physaloides JMH.8217 … این نام – که به نرمی به عنوان گل نرگس شاعر فانوس چینی ترجمه می شود – یک جعل گیاهشناسی نیست ، بلکه اشاره ای به جوانه های تورم انگیز این گونه است. با این حال شاید بیشتر مورد توجه باغبانان این باشد که آنها به یک یا گاهی دو گل به رنگ سفید آلاستر ، به عرض 2-1 / 2 اینچ باز می شوند ، که دارای تاج کوچک و حاشیه قرمز و عطر شدیدی است که این گونه برای آن مشهور است. از اشکال معمول کشت شده ، شکوفه های ماه مه آنها را ترجیح می دهد و ترجیح آنها برای خاک مرطوب و سایه جزئی است. دریایی / مدیترانه ای ؛ S فرانسه. منطقه 5. “ از Odysseys Bulbs.

” این فرم که از 30 سال پیش در جنگل های جنوب فرانسه نشات گرفته است ، در یک مکان مرطوب ، نمدار و دارای زهکشی مناسب در سایه روشن آسان است.” از Rareplants .

اگر می خواهید گل نرگس خود را در گلدان بکارید ، فرهنگ گلدان نمایشگاه نرگس را در راهنمای کامل رشد و نمایش گل نرگس بخوانید ، صرف نظر از اینکه احتمال دارد گل نرگس خود را به نمایش بگذارید یا نه.

هر جا که ممکن است ، زمینی را انتخاب کنید که قبلاً در 5 سال گذشته برای پرورش گل نرگس استفاده نشده باشد.

یا در حالت ایده آل PH باید در حدود 7 تا 6.5 باشد و باید در عمق 2 تف با کود حیوانی پوسیده یا کمپوست که در قسمت پایین تف قرار دارد کشت شود. کود زیر را می توان قبل از کاشت به میزان چهار اونس (110 گرم) در هر حیاط مربع (1 متر مربع = 0.81 متر مربع) – 5 قسمت از وزن سوپرفسفات ، 5 قسمت از کنجاله استخوان ، 5 قسمت از پتاس پتاس استفاده کرد. و 1 قسمت سم و شاخ.

اگر خاک رس سنگین دارید ، می توانید آن را با شن و ماسه رودخانه اصلاح کنید تا تخلخل را بهبود بخشد. اگر ماسه دارید ، برگهای خرد شده اصلاحیه پیشنهادی است. از کود دامی یا کمپوست قارچ استفاده نکنید. کمپوست سنگین و غنی منجر به یک مورد سریع پوسیدگی لامپ تابستانی می شود! همچنین ، وقتی خاک رس را اصلاح می کنید ، اطمینان حاصل کنید که خیلی عمیق تر از سیستم ریشه پیازها هستید – کاسه ای ایجاد نکنید که آب را نگه دارد و در نتیجه باعث پوسیدگی شود. برگ های خرد شده مالچ پیشنهادی است – وزن آن به قدری سبک است که نمی تواند شاخ و برگهای گیاهان را از بین ببرد و مواد مغذی آزاد شده توسط عملکرد پوسیدگی آهسته آنها به عنوان کود آهسته رهش در نسبت خوبی برای آنچه گل نرگس می خواهد ، است.

منبع : www.ivydenegardens.co.uk

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو ) نرگس درختی :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) نرگس درختی  :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) نرگس درختی  :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 6, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1815 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات