خرید زمین در متاورس اپلند

1

سلام خسته نباشید

من هنوز اپلندر نشدم و ۴۵۰۰ upx دارم چطور میتونم صاحب زمین بشم و اینکه چطور میتونم بعدا upx هام رو خارج کنم و به پول عادی تبدیل کنم.؟

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 29, 2021
گذاشتن نظر
0

سلام شما تا آپلند نباشید به حساب EOS دست پیدا نخواهید کرد و بدین صورت شما حسابی برای ثبت زمین خود ندارید .

این محتوا در خصوص سطح شما است :

بازدید کننده Visitor

بازیکنان جدید با وضعیت بازدید کننده شروع می کنند، که منعکس کننده ارزش خالص بین 0 تا 9999 UPX است. یک بازدیدکننده باید هر هفت روز یکبار ویزای متاورس آپلند Upland خود را تمدید کند، به این معنی که بازیکن باید هر هفت روز یک بار به طور فعال وارد سیستم شود. اگر ویزا تمدید نشود، تمام ویژگی‌های حساب بازیکن بازیافت می‌شود و UPX جمع‌آوری‌شده به استخر جامعه بازمی‌گردد.

آپلندر Uplander

هنگامی که یک بازیکن به ارزش خالص حداقل 10000 UPX برسد، وضعیت Uplander می تواند فعال شود. این یک گام بسیار مهم برای انجام است زیرا از این پس حساب شما دائمی خواهد بود. اگر به وضعیت Uplander دست یافتید، لازم نیست از خطر بازیافت حساب خود بترسید. از نظر فنی، بازی به طور دائم حساب بازی را با یک حساب EOS در باطن مرتبط می کند. این نقطه ای است که در آن شما واقعاً مالک تمام NFT هایی هستید که متعلق به حساب شما هستند.

آپلندر بودن به شما امکان دسترسی به بازار را نیز می دهد که به این معنی است که اکنون می توانید املاک خود را به سایر بازیکنان بفروشید. این بسیار مهم است زیرا می‌توانید با خرید املاک با قیمت ارزان و فروش آن‌ها به بازیکنان دیگر با نشانه‌گذاری، UPX زیادی بسازید.

در صورتی که Uplander باشید و یک زمین خریداری کنید و با داشتن حساب Paypal شما میتوانید زمین را به قیمت دلاری برای فروش بگذارید و پس از فروش دلار خود را به حساب پی پال خود منتقل کنید .

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 29, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1307 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات