خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

2

خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

  • برای خرید زمین در شهر مجازی ایران باید چه قوانینی را رعایت کرده ؟ و این قوانین شامل چه مواردی می باشد ؟
  • آیا تجارت زمین و خرید و فروش آن در شهر مجازی ایران کاری باصرفه و پرسود می باشد ؟
  • تجارت زمین در شهر مجازی ایران تا چه حد می تواند پرسود باشد و این پرسودی در هر گام از فازهای عملیاتی شدن متاورس رنگ و شهر مجازی ایران چگونه است ؟
  • برای آغاز تجارت زمین و خریدن یک ملک در شهر مجازی ایران باید حداقل چقدر موجودی در حساب ارزی بازی داشته باشیم ؟
  • طبق قوانین بازی هر فرد بر روی املاک خود تا چه حد می تواند افزایش قیمت داشته باشد ؟
  • افزایش قیمت خرید زمین ها در شهر مجازی ایران بر اساس چه معیار و چه شاخصی انجام می گیرد ؟
  • افزایش و تعیین قیمت زمین ها در شهر مجازی ایران در هر برهه ی زمانی که انجام می شود چقدر زمان می برد ؟
  • چه کسانی در تعیین و افزایش قیمت زمین های شهر مجازی ایران در گام اول فاز یک تاثیرگذار بوده و این نقش را بر عهده دارند؟
  • ارز مورد استفاده در خرید و فروش زمین های شهر مجازی ایران چه ارزی ست و آیا از بیت کوین استفاده می شود یا توکن های ان اف تی ؟
  • چه کسانی در بازی و شهر مجازی ایران در خریدن و فروختن زمین دچار محدودیت بوده و نمیتوانند به سادگی اینکار را انجام دهند ؟ و دلیل این محدودیت چیست ؟
  • حداقل قیمت زمین ها در شهر مجازی ایران در حدود چه قیمتهایی می باشد و ایا در توان خرید هر کاربر تازه واردی می باشد تا بتواند زمینی در شهر مجازی ایران بخرد ؟
  • آیا پرسودترین راه درآمدی در شهر مجازی ایران خرید و فروش زمین های مجازی می باشد ؟
  • راه های کسب در آمد از تجارت زمین در شهر مجازی ایران را به تفکیک شرح داده و دلیل سوددهی این راه ها را توضیح دهید ؟
  • زمین ها در شهر مجازی ایران بر چه اساسی طبقه بندی شده و قیمت گذاری شده اند ؟ و معیار برتری یک زمین بر زمین دیگر در قیمتش در چیست ؟
  • زمین های برتر و باکیفیت تر را در شهر مجازی ایران چگونه باید تشخیص داد و از کجا باید دانست که زمینی را که امروز می خریم  در آینده قیمتش افزوده خواهد شد
  •  

949619ac8bddaa8dbec08cad6840964c0451451d 227 - خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 24, 2023
گذاشتن نظر
1

خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

شما عزیزان برای خرید VOD میبایست در مرحله اول در سامانه متاورس رنگ ثبت نام نمایید سپس احراز هویت خود را کامل کرده و از میان کاربری ها با توجه با نیاز خود VOD مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

orgi 6 - خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

سلام دوستان مرضیه ثاقب علیزاده هستم. در این بخش از ویدیو ها قراره به سوالاتی که شما عزیزان در انجمن متاورس ایران مطرح کردید پاسخ بدیم.

سوالی که امروز قراره به اون پاسخ بدم :

خرید زمین در شهر مجازی ایران چگونه است؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان بگم که در دنیای موازی متاورس رنگ VOD های زیادی ارائه شدند. این VOD ها هرکدام یک کاربری ای دارد و هر کاربری ای یک رنگی برایش در نظر گرفته شده. به طور مثال VOD هایی که کاربری اونها آموزشی است به رنگ آبی نمایش داده میشود، VOD هایی که کاربری آنها تجاری است به رنگ قرمز و VOD هایی که کاربری آنها مسکونی هستش به رنگ زرد در دنیای موازی متاورس رنگ نمایش داده میشود.

خب شما زمانی که وارد سیستم متاورس رنگ می شوید وقتی به یک آبادی ای که آزاد شده مراجعه می کنید این VOD هارا می توانید مشاهده کنید، که بر اساس رنگ بندیشان متوجه کاربریشان می شوید. خب وقتی کاربری هر VOD ای را دیدید می توانید انتخاب کنید که شما هدفتان از خرید این VOD چیه، خب اگر هدفتان تاسیس سلسله یا اتحاد هست باید یک VOD مسکونی تهیه کنید، اما اگر خب هدفتان درآمد زایی هست یا می خواهید یک محصولی را ارائه کنید به شهروندان باید VOD تجاری تهیه کنید

خب حالا اگر می خواهید شما یک دانشی دارید یک علمی دارید می خواهید این علم خودتان را به سایر شهروندان یاد بدهید و از این طریق کسب درآمد کنید، خب باید VOD آموزشی تهیه کنید. خب همونطور که بهتون گفتم هر VOD رنگی دارد و شما بر اساس این رنگ ها می توانید VOD خودتان را تهیه کنید.

با هم وارد دنیای موازی متاورس رنگ بشویم تا آنجا با طریقه ی خرید VOD ها آشنا بشوید.

خب برای وارد شدن به سامانه ی متاورس رنگ  https://rgb.irpsc.com/metaverse کلیک می کنیم و با کلیک بر روی دکمه ی ورود وارد دنیای موازی متاورس رنگ می شویم. خب زمانی که ما وارد شدیم، می بینیم که خب این آبادی هایی که روی آنها پرچم وجود دارد این یک بخشی ازش آزاد شده است یکم جلوتر می رویم. اینجایی که مشاهده می کنید ببینید یکسری VOD هستش که هرکدام به یک رنگ هستند. مثلا VOD های زرد هستند، VOD های قرمز، VOD های آبی، VOD سبز و VOD سفید، که خب هرکدام یک کاربری ای دارند براتون توضیح دادم که هرکدام از اینها کاربریشان چی هست.

اما خب به شما نگفتم که VOD هایی هستند در متاورس رنگ که این VOD ها به رنگ سبز نمایش داده میشود، خب این VOD ها VOD  های فضای سبز ما هستند یعنی برای پارکها و مراکز تفریحی این VOD ها خیلی مناسب اند خب حالا شما بر اساس سلیقه ی خودتان می آیید و روی یک VOD ای کلیک می کنید، خب به طور مثال می می خواهم یک فروشگاه تهیه کنم یک فروشگاه تاسیس کنم که داخلش یکسری محصولات سه بعدی بفروشم.

روی این VOD قرمز رنگ کلیک می کنم. خب این صفحه ای که باز شد اطلاعات VOD هستش که خب ما روی آن کلیک کردیم در بخش خصوصیاتش صاحب ملک، وضعیت، متراژ، تراکم، سود ساعت شمار، پکیج ساخت و مجوز ساخت رو می توانیم ببینیم. خب در اینجا نوشته شده صاحب ملک سیستم است یعنی هیچ شهروندی این VOD را نخریده است و وضعیتش را هم گذاشته ساختمان تجاری قیمت گذاری شده.

این هم به این معنا هستش که این VOD تجاری توسط سیستم متاورس رنگ قیمت گذاری شده و شما می توانید اقدام کنید برای خرید این VOD، خب متراژش هم متراژ مناسبی هستش و تراکمش هم 3، خب سود ساعت شماری هم که از این VOD می گیرید 5.04 هست خب وارد بخش خرید می شویم. اینجا قیمتی هستش که سیستم متاورس رنگ برای این VOD در نظر گرفته. خب چون یک VOD تجاری هستش شما برای تهیه ی این VOD از خود سیستم باید ابزار رنگ قرمز رو داشته باشید، به همین دلیل هست که اینجا اسپری رنگ قرمز را می توانید مشاهده کنید.

بعد از آن اینجا قیمت رو مشاهده می کنید که به این تعداد شما باید اسپری رنگ قرمز رو تهیه کنید خب حالا اگر موجودی شما به مقدار لازم هستش روی دکمه ی خرید کلیک می کنید و VOD خودتان را تهیه می کنید. اما خب اگر شما موجودیتان کافی نبود باید به فروشگاه متاورس رنگ مراجعه کنید، داخل فروشگاه در بخش ابزار ها شما ابزار رنگ قرمز رو شما داخل هر بسته بندی مشاهده می کنید که می توانید متناسب با مقداری که لازم دارید اسپری رنگ قرمز خودتان را تهیه کنید و بعد از این که این اسپری رنگ قرمز رو تهیه کردید می توانید برای خرید VOD تجاری خودتان یا هر VOD دیگه. خب برای هر VOD ای که شما بخواهید تهیه کنید باید اسپری رنگ همون رو تهیه کنید.

مثلا اگر مسکونی بخواهید تهیه کنید به دلیل اینکه VOD های مسکونی به رنگ زرد نمایش داده شدند شما باید ابزار رنگ زرد رو تهیه کنید یا مثلا می خواهید VOD آموزشی تهیه کنید، باید ابزار رنگ آبی را خریداری کنید. به همین روال شما می توانید VOD های سیستم متاورس رنگ رو حالا اگر از سیستم باشد باید ابزار تهیه کنید برای خریدش و اگر بخواهید از سایر شهروندان VOD ها را تهیه کنید باید ببینید که اون شهروند که صاحب VOD هستش با چه ارزی به فروش گذاشته و از طریق آن ارز اقدام کنید برای تهیه VOD  خودتان.

خب در ادامه یکسری سوالاتی هم پرسیده شده که باهم دیگه به آنها پاسخ می دهیم.

 برای خرید زمین در شهر مجازی ایران باید چه قوانینی را رعایت کرده و این قوانین شامل چه مواردی می باشد؟

خب برای اینکه شما یک زمین یا یک VOD ای در سیستم متاورس رنگ تهیه بکنید باید احراز هویت خودتان را کامل کرده باشید. زمانی که احراز هویت خودتان را کامل کرده باشید بخش احراز فردی و ارسال مدارکتان را کامل کرده باشید می توانید برای خرید VOD مورد نظرتان اقدام کنید.

آیا تجارب زمین و خرید و فروش آن در شهر مجازی ایران کاری با صرفه و پر سود می باشد؟

خب صد درصد این کار شما سودی دارد، منفعتی دارد، خب شما اگر زمینی را تهیه کنید، VOD ای تهیه کنید که این VOD خب کسب درآمد برای شما بکنه خب شما کار پر منفعتی انجام دادید. به طور مثال VOD تجاری تهیه کردید محصولات خودتان را داخلش ارائه می دهید و به کسب درآمد می رسید، یا یک موسسه ای را داخل سیستم متاورس رنگ تاسیس کردید شهروندان داخلش ثبت نام می کنند و خب شما کسب درآمد می کنید. یا اگر یک خانه ای تهیه کردید خب سلسله ی خانوادگی خودتان را زمانی که تشکیل بدهید آن سودی که می گیرید آن پاداشی که می گیرید باعث می شود که شما قدرتتان داخل سیستم متاورس رنگ زیاد بشود.

 برای آغاز تجارت زمین و خریدن یک ملک در شهر مجازی ایران باید حداقل چه موجودی در حساب ارزی بازی داشته باشیم؟

خب ببینید شما زمانی که بخواهید یک VOD تهیه کنید حتما نباید ارزی را شما وارد کیف پولتان بکنید خب ما داخل سیستم متاورس رنگ ارز ریال و PSD را داریم خب شما نباید این ارز هارا داشته باشید می توانید داشته باشید و یک VOD ای از یک شهروند دیگر تهیه کنید. اما خب می توانید ارز را شما وارد نکنید به صورت اینکه خب یک VOD ای می بینید خب به متراژش نگاه می کنید و اینجا باید شما ابزار تهیه کنید اگر بخواهید از سیستم متاورس رنگ این VOD را تهیه کنید.

اگر از سیستم بخواهید تهیه کنید باید نگاه کنید کاربری VOD تون چیه اگر تجاری بود ابزار رنگ قرمز، اگر مسکونی بود ابزار رنگ زرد و اگر آموزشی بود ابزار رنگ آبی رو باید تهیه کنید و بعد VOD خودتان را بخرید. اما اگر از سایر شهروندان بخواهید یک ملکی را خریداری کنید یعنی یک شهروندی قبلا این ملک رو خریده و حالا قصد فروش دارد و شما می خواهید این VOD را ازش خریداری کنید خب باید ببینید این شهروند VOD خودش را با چه ارزی قیمت گذاری کرده و آن ارز را تهیه کنید و بعد بیایید این VOD را ازش بخرید.

طبق قوانین بازی هر فرد بر روی املاک خود تا چه حد می تواند افزایش قیمت داشته باشد؟

خب، اصلا افزایش قیمت ما محدودیتی ندارد یعنی شما هر VOD ای که خریداری کنید بعدا اگر بخواهید VOD خودتان را بفروشید به هر قیمتی که دلتان بخواهد می توانید VOD خودتان را قیمت گذاری کنید و بفروشید.

افزایش قیمت خرید زمین ها در شهر مجازی ایران بر اساس چه معیار و شاخصی انجام می شود؟

خب، VOD ها بر اساس ارزشی که دارند بر اساس آن کاربردی که دارند قیمت گذاری شدند و شما می توانید این VOD ها را تهیه کنید. به طور مثال VOD آموزشی چون ارزش خیلی بالایی دارد و باعث کسب علم می شود توسعه ی علم می شود که خب از ارزش زیادی برخوردار هست و با توجه به متراژش هر متر VOD آموزشی 6000 تومان هستش و شما می توانید این VOD را تهیه کنید و ازش کسب درآمد کنید.

افزایش و تعیین قیمت زمین ها در شهر مجازی ایران در هر برهه ی زمانی که انجام می شود چقدر زمان می برد؟

خب ببینید شما اگر خودتان بخواهید VOD خودتان را قیمت گذاری کنید خب هیچ بازه ی زمانی ای نمی برد همان لحظه که شما هدفتان این باشد که بخواهید VOD خودتان را قیمت گذاری کنید می توانید قیمت گذاری کنید، خیلی سریع و VOD خودتان را بفروشید. اما اگر سیستم متاورس رنگ بخواهد قیمت گذاری کند خب زمانی که بخواهد یک آبادی ای را آزاد سازی انجام بدهد قبل از اینکه VOD در اختیار شما قرار بگیرد و این آبادی آزاد شود VOD ها تمامشان قیمت گذاری می شوند و شما می توانید بر اساس آن قیمت VOD را تهیه کنید.

 ارز مورد استفاده در خرید و فروش زمین های شهر مجازی ایران چه ارزی است و آیا از بیتکوین استفاده می شود یا توکن های NFT؟

خب برای خرید و فروش زمین ها همانطور که گفتم اگر از سیستم متاورس رنگ باشد ابزار رنگ زرد، آبی و قرمز هستش واگر از سایر شهروندان بخواهید تهیه کنید ارز ریال و یا PSD رو باید تهیه کنید تا بتوانید VOD رو از شهروند مورد نظرتان خریداری کنید.

چه کسانی در بازی با شهر مجازی ایران درخریدن و فروختن زمین دچار محدودیت بوده و نمی توانند به سادگی این کاررا انجام دهند و دلیل این محدودیت چیست؟

خب ببینید من پاسخ این سوال رو دقیق نمی دانم اما خب شهروندانی که احراز هویت نکرده باشند می دانم که نمی توانند یک VOD ای را تهیه کنند.

حداقل قیمت زمین ها در شهر مجازی ایران در چه حدودی می باشد و آیا در توان خرید هر کاربر تازه واردی می باشد تا بتواند زمینی در شهر مجازی ایران بخرد؟

خب، VOD ها قیمت گذاری شان بر اساس متراژشان هستش مثلا یک VOD مسکونی ما داریم به متراژ 3 متر خب این قیمتش می شود 3 تا. 3 تا شما باید ابزار رنگ زرد تهیه کنید تا بتوانید این VOD را از سیستم متاورس رنگ تهیه کنید. پس قیمت گذاری ای که صورت می گیرد اگر از سوی سیستم متاورس رنگ بخواهید تهیه کنید با توجه به متراژ آن VOD هست.

 آیا پرسود ترین راه درآمدی در در شهر مجازی ایران خرید و فروش زمین های مجازی می باشد؟

نمی توانیم بگوییم که تنها راه و پرسود ترین راه درآمدی خب خرید و فروش VOD هست، چرا که خب VOD های تجاری ما اگر که شما فروشگاهی تاسیس کنید ممکنه این برای شما کسب درآمد بیشتری داشته باشد نسبت به خرید و فروش VOD یا یک آموزشگاهی بزنید، کسب درآمد بهتری بکنید برای این نمی توانیم ما قطعیتی در نظر بگیریم که بگوییم بله تنها خرید و فروش VOD پرسود ترین کار هستش.

راه های کسب درآمد در شهر مجازی ایران را به تفکیک شرح داده و دلیل سود آوری این راهها را توضیح دهید؟

خب کسب درآمد از طریق تجارت زمین خب این هستش که شما یک VOD ای را تهیه میکنید، قیمت گذاری می کنید و این VOD را دوباره به فروش برسانید. این می تواند یکی از راههای کسب درآمد از طریق خرید و فروش VOD باشد.

خب دوستان سوالات این بخش ما به اتمام رسید خیلی خوشحالم تا انتهای این ویدیو همراه من بودید محتوای متنی این ویدیو را می توانید داخل انجمن متاورس ایران زیر همین سوالی که مطرح شده مشاهده کنید همچنین می توانید این ویدیو را داخل سامانه های ویدیویی اعم از یوتیوب، آپارات، نماشا، نمایش، جعبه، دالفک، فیلو و MP4 مشاهده کنید خوشحال می شوم نظرات و پیشنهاداتتان را برای ما ثبت کنید.

 

موضوعاتی که در این ویدیو به آن ها پرداخته شده است:

00:00 مقدمه

07:16 برای خرید زمین در شهر مجازی ایران باید چه قوانینی را رعایت کرده ؟ و این قوانین شامل چه مواردی می باشد ؟

07:54  آیا تجارت زمین و خرید و فروش آن در شهر مجازی ایران کاری باصرفه و پرسود می باشد ؟

08:45 تجارت زمین در شهر مجازی ایران تا چه حد می تواند پرسود باشد و این پرسودی در هر گام از فازهای عملیاتی شدن متاورس رنگ و شهر مجازی ایران چگونه است ؟

10:21 برای آغاز تجارت زمین و خریدن یک ملک در شهر مجازی ایران باید حداقل چقدر موجودی در حساب ارزی بازی داشته باشیم ؟

10:49  افزایش قیمت خرید زمین ها در شهر مجازی ایران بر اساس چه معیار و چه شاخصی انجام می گیرد ؟

11:31 افزایش و تعیین قیمت زمین ها در شهر مجازی ایران در هر برهه ی زمانی که انجام می شود چقدر زمان می برد ؟

12:21 ارز مورد استفاده در خرید و فروش زمین های شهر مجازی ایران چه ارزی ست و آیا از بیت کوین استفاده می شود یا توکن های ان اف تی

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 24, 2023
گذاشتن نظر
1

1542a7042fee6621c0be56b9fd2ec7d84e532665 796 - خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

متاورس رنگ به عنوان یک پلتفرم برتر و اولین، در ایران  شناخته می‌شود که به شما امکان سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال و مجازی را می‌دهد. با شروع زودهنگام در این حوزه، می‌توانید سود قابل توجهی به دست آورید، زیرا این عرصه به سمت رشد و توسعه پیش می‌رود و شما با ورود به آن از فرصت‌های بیشتری بهره‌مند می‌شوید.

برای شروع سرمایه‌گذاری در متاورس رنگ، نیاز است ابتدا ثبت‌نام کنید و هویت خود را تأیید کنید. پس از انجام این مراحل، می‌توانید به زمین‌های موجود و آبادی‌های ازاد شده در این پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

VOD ها در انواع مختلفی برای شروع کسب‌وکارهای تجاری، مسکونی و آموزشی ایجاد شده‌اند. با کلیک بر روی هر VOD، اطلاعات و مشخصات آن برای شما نمایان خواهد شد. شما می‌توانید از ابزار رنگ‌ها برای تهیه VOD استفاده کنید یا در صورت تمایل با دو ارز مختلف آن را خریداری نمایید

nazanin ارسال نظر جدید اکتبر 6, 2023
maede اظهار نظر کرد

خیلی عالی ممنون

nazanin اظهار نظر کرد

“متاورس رنگ” پلتفرمی است که دروازه دنیای ارزهای دیجیتال در ایران قرار دارد. با ثبت‌نام و ورود به این جهان، دروازه‌های جدیدی از فرصت‌ها باز می‌شود.

گذاشتن نظر
0

اگر بخواهیم به پرسش ” خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟ ” پاسخ دهیم ، میبایست بیان کنیم متاورس رنگ اولین و برترین پلتفرم متاورس خاورمیانه است که سرمایه گذاری در آن میتواند هم در بلند مدت و هم در کوتاه مدت برای شما سود زیادی به همراه داشته باشد ، چرا که جهان به سمت و سوی دنیای ارز های دیجیتال و جهان های موازی و مجازی قدم بر میدارد و هر چقدر که شما زودتر وارد این عرصه شوید ، سود بیشتری خواهید برد .

حال برای آنکه شما بتوانید یک زمین یا VOD در متاورس رنگ خریداری نمایید ، میبایست در مرحله اول ثبت نام و احراز هویت در این دنیا را تکمیل نمایید .

پس از عبور از این مراحل ضروری میتوانید با کلیک بر روی آبادی های ازاد شده ، زمین های موجود را مشاهده کنید .

این VOD ها در کاربری های مختلفی وجود دارند که هر یک برای شروع کسب و کار های مختلفی ایجاد شده اند . کاربری های انها شامل ، تجاری ، مسکونی و اموزشی است . که با کلیک بر روی VOD ها این مشخصات و کاربری برای شما نمایان خواهد شد و شما میتوانید با دو نوع ارز مختلف PSC و ریال آنهارا خریداری نمایید .

b49d3426296c50b38771af2c9239e8308bbed25e 2922 - خرید زمین در شهرمجازی ایرانی چگونه است ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده جولای 26, 2023
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1356 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات