بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

1

بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

سلام و درود خدمت اعضای فعال و مدیریت انجمن پرسش و پاسخ

سوالی که مطرح است در خصوص بک لینک گرفتن از انجمن پرسش و پاسخ برای سامانه های شرکت و نیز سایت هایی که میخواهند از این بستر بک لینک دریافت کنند است که این شرایط به چه صورت میباشد .

لطفا اول توضیحی در خصوص بک لینک و فوائد آن برای سایت ها و دامین ها قرار دهید و امتیاز آن را از نظر گوگل بارگذاری نمایید و سپس در خصوص روش بک لینک گیری از انجمن که با چه شرایطی در حال حاضر مجوز را صادر کرده این توضیحاتی را یاداشت نمایید .

e19b20d0e974402d895be11e1601fee5c5b9aba2 3 - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

از اینکه اطلاعات بارگذاری شده را مطالعه کرده اید سپاسگذارم در زیر به مواردی که در خصوص سوال بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ مطرح است میپردازیم .

  • چه میزان کلمه بارگذاری شود که بتوان یک بک لینک خروجی از آن صفحه دریافت کرد ؟
  • بک لینک به جهت ذکر منبع چه قوانینی دارد ؟
  • بک لینک اضافی برای بهبود رتبه های سئو در سایت های دیگر به چه قیمت عرضه میشود ؟
  • آیا با داشتن امتیاز میتوان از بک لینک به عنوان منبع درآمد استفاده کرد ؟

از اینکه در راستای پاسخ به این سوالات بسیار مهم همراهمان هستید سپاسگذاریم .

حسین قدیری ارسال نظر جدید نوامبر 17, 2021

دوستان و همراهان عزیز :
برای بک لینک گیری پاسخ بنده محتوایی برای شما بارگذاری کرده ام و روش بک لینک گیری از بزرگترین انجمن علمی ایران را برای شما فراهم آورده ام .
در زیر به فوائد بک لینگ اشاره شده است .

گذاشتن نظر
0

انجمن پرسش و پاسخ بستری برای بک لینک گیری شما عزیزان میباشد :

برای گرفتن بک لینک محتوایی بیش از 600 کلمه به همراه عکس به صورت سوال و یا جواب بارگذاری کنید و لینک مود نظر خود را در آن محتوا قرار دهید .

بک لینک در سئو چیست و بک لینک چه مزایایی دارد؟

backlinks 1 - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

“بک لینک” یکی از پرکاربردترین کلمات در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است.

بسیاری از وبلاگ نویسانی که به تازگی وبلاگ یا وب سایتی را راه اندازی کرده اند، اغلب برای درک معنای اصطلاح “بک لینک” تلاش می کنند.

در این پست، امیدوارم به شما درک درستی از بک لینک ها بدهم، چرا برای سئو ضروری هستند و چرا برای موفقیت آنلاین شما مهم هستند. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه بک لینک های رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و چگونه آنها را برای سایت خود به دست آورید.

بیایید شروع کنیم…

بک لینک ها لینک های ورودی به یک صفحه وب هستند.

هنگامی که یک صفحه وب به هر صفحه دیگری لینک می شود، به آن بک لینک می گویند. در گذشته، بک لینک ها معیار اصلی برای رتبه بندی یک صفحه وب بودند. صفحه ای با بک لینک های زیاد در تمام موتورهای جستجوی اصلی از جمله گوگل رتبه بالاتری دارد. این هنوز تا حد زیادی صادق است.

در اینجا یک فرهنگ لغت از اصطلاحات رایج مربوط به بک لینک است که باید بدانید:

  • Link Juice: هنگامی که یک صفحه وب به هر یک از مقاله های شما یا صفحه اصلی وب سایت شما پیوند می دهد، “link juice” را ارسال می کند. این آب پیوند به رتبه بندی مقاله کمک می کند و همچنین اعتبار دامنه را بهبود می بخشد . به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس، می‌توانید با استفاده از تگ بدون دنبال کردن، ارسال پیوند پیوند را متوقف کنید.
  • لینک بدون فالو : وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگری پیوند می خورد، اما پیوند دارای  برچسب عدم فالو است ، آن پیوند از آب پیوند عبور نمی کند. پیوندهای بدون فالو در مورد رتبه بندی یک صفحه مفید نیستند زیرا هیچ کمکی نمی کنند. به طور کلی، یک مدیر وب سایت زمانی که به یک سایت غیرقابل اعتماد لینک می دهد، از برچسب عدم دنبال کردن استفاده می کند.
  • پیوند Do-Follow : به طور پیش‌فرض، همه پیوندهایی که به یک پست وبلاگ اضافه می‌کنید، پیوندهای do-follow هستند و این لینک‌ها آب پیوند را ارسال می‌کنند.
  • لینک کردن دامنه های ریشه:  این به تعداد بک لینک هایی که از یک دامنه منحصر به فرد وارد وب سایت شما می شود اشاره دارد. حتی اگر یک وب‌سایت ده بار به وب‌سایت شما لینک داده باشد، تنها به عنوان یک دامنه پیوندی ریشه در نظر گرفته می‌شود  .
  • لینک های با کیفیت  پایین : لینک های با کیفیت پایین لینک هایی هستند که از سایت های برداشت شده، سایت های خودکار، سایت های اسپم یا حتی سایت های پورنو می آیند. چنین پیوندهایی به مراتب بیشتر از فایده ضرر دارند. این یکی از دلایلی است که هنگام خرید بک لینک باید مراقب باشید.
  • لینک های داخلی: لینک هایی که در یک دامنه از یک صفحه به صفحه دیگر می روند، لینک های داخلی نامیده می شوند. خود این فرآیند به عنوان  پیوند داخلی یا پیوند داخلی نامیده می شود .
  • Anchor Text: به متنی که برای هایپرلینک ها استفاده می شود انکر تکست می گویند. بک لینک های متنی لنگر زمانی که می خواهید برای کلمات کلیدی خاصی رتبه بندی کنید عالی عمل می کنند.

محتویات صفحه

  • مزایای بک لینک در سئو:
    • 1. رتبه بندی ارگانیک را بهبود می بخشد
    • 2. نمایه سازی سریعتر
    • 3. ترافیک ارجاع
  • چگونه شروع به دریافت بک لینک کنیم:
    • 1. مقالات عالی بنویسید
    • 2. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید
    • 3. بک لینک های رقبای خود را تکرار کنید
    • 4. لینک بیلدینگ شکسته
    • 5. به فهرست های وب ارسال کنید

مزایای بک لینک در سئو:

Advantages of backlinks - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

قبل از اینکه در مورد مزایای بک لینک صحبت کنم، باید بدانید که در چند سال گذشته چیزهای زیادی در مورد بک لینک تغییر کرده است.

زمانی بود که حتی لینک های بی کیفیت به رتبه بندی سایت کمک می کردند. اما از زمانی که گوگل الگوریتم پنگوئن خود را معرفی کرد، کل چشم انداز بک لینک تغییر کرده است.

داشتن بک لینک از سایت های با کیفیت بسیار مهم است و این بک لینک ها باید متنی باشند. به عنوان مثال، اگر شما سایتی در مورد ماهی دارید و از سایت های دیگر در مورد میمون ها لینک ایجاد می کنید، این لینک ها هیچ فایده ای ندارند. هدف شما باید دریافت لینک از سایت های معتبر و مرتبط باشد.

حال بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا ایجاد بک لینک برای سایت خود برای شما مهم است:
1. رتبه بندی ارگانیک را بهبود می بخشد
بک لینک ها به کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو کمک می کنند.

نکته مهم: “SERP” به معنای صفحه نتایج موتور جستجو است. این اسکرین شات صرفاً منعکس کننده چیزی است که مردم در گوگل می بینند.

در اینجا یک مثال است.

موضوع “بک لینک های سئو ” را انتخاب کنید.

اگر این عبارت جستجو را در تجزیه و تحلیل SEMRush SERP ( ابزار تحقیق کلمات کلیدی ) وارد کنم، می‌توانم ببینم که بیشتر صفحات با رتبه بالا تعداد زیادی بک لینک دارند:

SEMRush serp analysis - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ
اگر محتوای شما از سایت های دیگر لینک دریافت می کند، طبیعتاً آن محتوا در نتایج جستجو رتبه بالاتری پیدا می کند. اگر اینطور نیست، پس باید فعال باشید و آنها را بسازید.

هدف شما باید ایجاد پیوندهایی به پست‌ها/صفحات جداگانه همراه با آنهایی باشد که به صفحه اصلی شما منتهی می‌شوند.
2. نمایه سازی سریعتر
ربات های موتور جستجو صفحات وب جدید را با دنبال کردن بک لینک ها از صفحات وب موجود کشف می کنند. فقط زمانی که آنها سایت شما را کشف کردند می توانند سایت شما را به طور موثر بخزند .

اگر بک لینک نداشته باشید، پیدا کردن سایت شما برای ربات های موتورهای جستجو دشوارتر خواهد بود. به خصوص برای یک وب سایت جدید، دریافت بک لینک ها بسیار مهم است، زیرا آنها به کشف سریع و نمایه سازی سایت شما کمک می کنند.
3. ترافیک ارجاع
یکی از مزایای اصلی بک لینک ها این است که به دریافت ترافیک ارجاع کمک می کنند. اساساً، شخصی که در حال خواندن یک پست است، ممکن است روی پیوندهای موجود در پست کلیک کند تا درباره موضوع مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کند.

از آنجایی که افراد داوطلبانه روی پیوندها کلیک می کنند، معمولا هدفمندتر هستند و احتمال اینکه صفحه را سریع ترک کنند کمتر است (معروف به نرخ پرش پایین).

معمولاً ترافیک ارجاع هدفمند است و نرخ پرش پایینی دارد.

  • بیاموزید:  انکر تکست چیست و اهمیت سئوی انکور تکست چیست؟

چگونه شروع به دریافت بک لینک کنیم:
بنابراین اکنون متوجه می‌شوید که اصطلاح “بک لینک” در رابطه با سئو به چه معناست و چرا آنها مهم هستند. بیایید اکنون چند تکنیک ساده برای به دست آوردن بک لینک های جدید را بیاموزیم:

یک واقعیت مهم که باید در مورد سئوی بک لینک در نظر داشته باشید این است که تعداد بک لینک ها مهم نیست، بلکه کیفیت بک لینک ها مهم است.

اگر از برخی خدمات پولی برای دریافت لینک به سایت خود استفاده می کنید، احتمالاً توسط الگوریتم Google Penguin جریمه خواهید  شد .

پس سوال اینجاست:

چند راه برای دریافت بک لینک با کیفیت برای وبلاگ شما چیست؟

  1. مقالات عالی بنویسید
  2. از روش ساخت لینک شکسته استفاده کنید
  3. تکرار بک لینک های رقبای خود
  4. ایجاد مقالات سنگ بنا (مقالات Piller)
  5. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید
  6. به فهرست های وب ارسال کنید

بخوانید:  101 روش برای ایجاد بک لینک
1. مقالات عالی بنویسید
اگر می خواهید مردم به شما لینک بدهند، باید دلیل بیاورید. و بهترین دلیل یک مقاله عالی است.

اگر محتوای شما مفید و لذت بخش باشد، مردم با خوشحالی به آن لینک می دهند.

چگونه یک مقاله عالی ایجاد می کنید؟

در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

  • مشکل را حل کنید. اکثر مردم محتوا را می خوانند زیرا به دنبال راه حل هستند. مطمئن شوید که مشکل را دقیقاً بیان کرده اید و به آنها یاد می دهید که چگونه آن را برطرف کنند.
  • مطالب خود را برای خواندن آسان کنید. آن را با جملات کوتاه و ساده بنویسید. با افزودن قالب‌بندی، عنوان، تصاویر و سایر رسانه‌های چندرسانه‌ای، مقاله را کم‌تر جلوه دهید.
  • یک زاویه منحصر به فرد داشته باشید. امروزه مطالب زیادی در اینترنت وجود دارد. مقاله شما چگونه برجسته خواهد شد؟
  • قدرت را در مقاله ایجاد کنید. مردم می خواهند از افراد صاحب اختیار در مورد آن موضوع یاد بگیرند. اگر شما یکی نیستید، همیشه می توانید با کارشناسان مصاحبه کنید و از آنها نقل قول کنید.

در طول سال‌ها، ما مقالات زیادی را در این وبلاگ منتشر کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان مقالات عالی بسازید:

  • نکات کپی‌نویسی سئو (نوشتن محتوای بهینه‌شده سئو)
  • تکنیک های سئوی صفحه (به شدت توصیه می شود)
  • پنج نکته نوشتن برای ارتباط با خوانندگان در سطح عمیق تر

هنگامی که پست عالی خود را منتشر کردید، وقت آن است که چند ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید. گروه خوبی از افراد برای ارتباط با آنها کسانی هستند که مقالاتی در همین موضوع منتشر کرده اند. از آنجایی که آنها قبلاً در مورد آن موضوع نوشته اند، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها به دیدن پست شما علاقه مند شوند.

برای یافتن این افراد، به سادگی موضوع مقاله خود را (به یاد داشته باشید که تغییرات را امتحان کنید!) در گوگل وارد کنید. لیستی از مقالاتی که در SERP ظاهر می شوند را جمع آوری کنید.

همچنین می توانید از ابزاری مانند BuzzSumo استفاده کنید.

content backlink 1024x485 - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

موضوع را در Content Analyzer وارد کنید، مقداری فیلتر (مانند “فقط انگلیسی”) انجام دهید و لیست را صادر کنید.

نکته مهم: این گونه مقالات بر اساس تحقیقات مناسب و نمونه های عملی است.
2. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید
وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی است که در آن شما به جای پست خود، برای وبلاگ های دیگران پست می نویسید.

این از نظر لینک بیلدینگ چگونه کار می کند؟

به طور خلاصه: در ازای یک مقاله رایگان، صاحب وبلاگ معمولاً اجازه می دهد 1-2 پیوند به سایت شما در پست ارسال شود.

یکی از چالش های بزرگ وبلاگ نویسی مهمان، یافتن سایت هایی برای وبلاگ مهمان است. برای افزایش شانس پذیرش، می توانید به دنبال سایت هایی بگردید که قبلاً پست مهمان را می پذیرند. این سایت‌ها معمولاً صفحه‌ای دارند که مشارکت‌کنندگان را فراخوانی می‌کند، مانند صفحه «برای ما بنویسید» یا «همکاری». برای یافتن این سایت ها می توانید از اپراتورهای جستجوی پیشرفته گوگل استفاده کنید.

برخی از اپراتورهای جستجو که می توانید استفاده کنید:

از آنجا، به سادگی دستورالعمل ها را دنبال کنید و یک پیشنهاد ارسال کنید.

مسیر دیگری که می توانید طی کنید، جستجوی فرصت های وبلاگ نویسی مهمان در Content Explorer Ahrefs است .

دلیل آن این است: اگر وب سایتی قبلاً در مورد موضوعی نوشته است، به وضوح به آن علاقه مند است. بنابراین، آنها ممکن است مایل به پذیرش یک پست مهمان در مورد آن موضوع باشند، حتی اگر صفحه “نوشتن برای ما” نداشته باشند.

برای شروع، هر کلمه/ عبارتی را در جایگاه خود وارد کنید.

کادر «یک مقاله در هر دامنه» را علامت بزنید تا فهرستی از دامنه‌های منحصربه‌فردی که می‌توانید برای آنها بنویسید به دست آورید. همچنین می‌توانید چند فیلتر دیگر برای محدود کردن فهرست اضافه کنید تا بتوانید وبلاگ‌هایی را معرفی کنید که برایشان راحت بنویسید.

Backlink content explorer 1024x549 - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

برخی از این سایت‌ها ممکن است صفحه واضح «برای ما بنویسید» نداشته باشند. با این وجود، اگر طرح یا موضوع شما به اندازه کافی خوب باشد، اکثر وبلاگ ها یک پست مهمان را می پذیرند.

یکی از راه‌های یافتن موضوعات خوب برای ارائه، یادداشت موضوعات رایج یا موضوعاتی است که قبلاً در وبلاگ آن‌ها محبوب هستند.

اکثر وبلاگ ها بهترین مقالات خود را در سایت خود به نمایش می گذارند.

research 1024x613 - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

3. بک لینک های رقبای خود را تکرار کنید
سایت شما ممکن است جدید باشد، اما رقبای شما اینطور نیستند. این یعنی دو چیز:

  • آنها احتمالاً بک لینک های زیادی دریافت کرده اند
  • آنها برای خودشان لینک سازی را انجام داده اند (تا بتوانند رتبه بهتری کسب کنند)

شما می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. دریابید که آنها چگونه پیوندهای خود را به دست آورده اند و آنها را تکرار کنید.

برای انجام این کار، باید از ابزاری در SEMRush به نام Keyword Gap استفاده کنید. این ابزار مفید به شما می گوید چه کسی به چندین رقیب لینک می دهد، اما به شما نه.

backlink gap 1024x177 - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ
در اسکرین شات زیر، می‌توانید ببینید که چقدر واضح وب‌سایت‌هایی را نشان می‌دهد که به همه سایت‌های دیگری که به نزدیک‌ترین رقبای من پیوند می‌دهند، لینک می‌دهند. کاری که من انجام خواهم داد این است که نتایج را تجزیه و تحلیل کنم و بفهمم چرا آنها به رقبای من مرتبط هستند، اما نه به من.

backlink prospect - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ
رقبای خود را به ابزار اضافه کنید و روی “یافتن مشتری” کلیک کنید.

سپس، یک ایمیل می فرستم و می بینم که آیا می توانم آن لینک ها را دریافت کنم یا خیر! در مقاله‌های آینده تکنیک ارتباط با ایمیل را به اشتراک خواهم گذاشت. شما می توانید در خبرنامه ما مشترک شوید تا از انتشار راهنما مطلع شوید.
4. لینک بیلدینگ شکسته
وب دائما در حال تکامل است. صفحات همیشه تغییر می کنند، جابه جا می شوند یا حذف می شوند. پیوندهای شکسته پیوندهایی به صفحاتی هستند که دیگر وجود ندارند.

هیچ کس آن را دوست ندارد. وب مسترها و جستجوگران از پیوندهای شکسته متنفرند زیرا به تجربه کاربری ضعیف کمک می کنند .

اما، آنها همچنان وجود دارند زیرا وب مسترها مشغول هستند. برای خلاص شدن مداوم سایت از شر لینک های شکسته، تلاش زیادی لازم است.

این استراتژی از آن بهره می برد. مفهوم ساده است:

  • شما یک لینک خراب پیدا می کنید
  • شما محتوای مرده را بازسازی می کنید
  • شما با افرادی تماس می گیرید که به آن محتوای مرده لینک می دهند و از آنها می خواهید که به نسخه بازسازی شده شما پیوند دهند.

مهمترین بخش این استراتژی، یافتن محتوای «شکسته» مناسب برای بازآفرینی و ارائه است. برای انجام این کار، به ابزاری نیاز دارید که به شما امکان تجزیه و تحلیل بک لینک ها را می دهد.

دامنه یک سایت معتبر و رقیب را در Ahrefs’ Site Explorer وارد کنید . سپس، به گزارش بهترین پیوندها بروید و با «HTTP 404 یافت نشد» فیلتر کنید.

Broken link building - بک لینک از انجمن پرسش و پاسخ

همانطور که می بینید، صفحه دوم این اسکرین شات مرده است، اما قبلا 113 بک لینک dofollow به آن لینک داده بودند. این یک فرصت عالی است!

Wayback ماشین به من می گوید آن استفاده می شود یک پست در مورد تفاوت میان استعاره، تشبیه و تمثیل.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که این محتوا را دوباره ایجاد کنید و به همه 113 نفر بگویید به جای آن به شما لینک دهند.
5. به فهرست های وب ارسال کنید
ارسال وبلاگ خود به فهرست های وب راه آسان دیگری برای دریافت بک لینک است.

با این اوصاف، این روش این روزها چندان محبوب نیست زیرا یافتن یک فهرست وب قانونی آسان نیست. شما به خصوص باید از آن دسته از دایرکتوری های وب که از شما می خواهند یک بک لینک به وب سایت خود ایجاد کنید تا وب سایت شما را به فهرست خود وارد کنید، اجتناب کنید.

منبع محتوا به انگلیسی : shoutmeloud

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده نوامبر 17, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1327 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات