بهترین متاورس فروش زمین چیست ؟

3

بهترین متاورس فروش زمین در فضای مجازی چه نام دارد؟

656100a502fb1d23ddf71f8fd962b3b4ff8e8b8a 550 - بهترین متاورس فروش زمین چیست ؟

بهترین متاورس های فروش زمین در فضای مجازی کدام هستند؟ اساسا چرا باید به خرید زمین در فضای مجازی اعتقاد و اطمینان داشت؟

nazanin سوال پاسخ داده شده مارس 3, 2024
گذاشتن نظر
6

بهترین متاورس فروش زمین چیست ؟

بهترین متاورس, متاورسی است که علاوه بر خرید و فروش زمین ها بتوانند خدماتی به شهروندان خود ارائه دهند این خدمات میتواند خدمات آموزشی( بیشتر کردن سرانه یادگیری و مطالعه), ایجاد کسب و کارهای بروز, کمتر شدن نرخ بیکار, استغال زایی و رواج فرهنگ کشور, کسب درآمد بدون خیلی از هزینه های بیهوده مثل هزینه رفت و آمد و… است.

مرضیه ثاقب علیزاده

پاسخ به سوال مطرح شده توسط آقایان حسین قدیری و امیرمدنی فر .

G22 3 - بهترین متاورس فروش زمین چیست ؟

 

بهترین متاورس فروش زمین محتوای متنی استخراج شده از ویدیو:

سلام دوستان امیر مدنی فر هستم خیلی خوش آمدید به بخش بیست و دو پاسخ دهی به سوالات انجمن متاورس تحت عنوان پروژه متارنگ.سلام آقای قدیریقدیری:سلام آقای مدنی فرمدنی: خوب هستید شما؟

قدیری: درود بر شما

حسین قدیری هستم در بخش بیست و دوم به یک سوال شما پاسخ میدهیم سوال ها را داخل شبکه های رسانه ای و ویدیویی اعم از یوتیوب, آپارات, نماشا, جعبه, دالفک بارگذاری میکنیم خیلی خوشحال میشم که ما را همراهی بکنید همین سوال را به صورت متنی و ویدیویی در انجمن متاورس ایران زیر همین سوال بارگذاری میکنیم خیلی ساده میتوانید انتقاد, پیشنهاد و نظرات خودتان را چه در انجمن پرسش و پاسخ  و چه در شبکه های رسانه ای مطرح کنید حتما پاسخ میدهیم خیلی هم خوشحال میشویم

مدنی: بله خب عنوان سوالات این بخش ما درباره این است که بهترین متاورس فروش زمین چیست؟ سوال پرسیده شده است که بهترین متاورس فروش زمین چه نام دارد؟

قدیری: عرضم به حضور شما متاورس زیاد شده است و جدیدا من متاورسی را دیدم که سراسر کره زمین را تبدیل کرده بود به پلیگان های شش ضلعی و گذاشته بود برای فروش ولی خب استارت همه این متاورس ها با هدف فروش و ارزآوری داخل سیستم و مجموعه خودشان است به فکر این هستند که در این بازار داغ متاورس منافع خودشون را کسب کنند حالا اینکه چه خدماتی میدهند باید بروید و چشم اندازشون را مطالعه کنید اینکه اون شرکت, اون مجموعه چه هدفی دارد و بنیادش از کجابوده چرا را که در این دنیا خیلی شرکت ها می آیند خیلی از ساختارها می آیند از یک سمتی می آیند خالی میکنند و از سمت دیگر میروند که اصلا شما نمیتوانید پیگیریشان بکنید و اینکه ما بخواهیم یک سری متاورس را مثال بزنیم که تایم زیادی است دارند فعالیت میکنند میشود گفت متاورس سندباکس, متاورس دیسنترالند, در یک بازه زمانی ای متاورس آپلند و در نهایت همه این متاورس ها خارجی هستند با ارزهای خودشان کار میکنند در آن واحد یک سری ها ایران را تحریم کردند با اینکه خیلی عضو داخل این متاورس ها بود اما خب تحریم کردند برایشان خیلی ساده است تحریم میکنند و حالا اون مبلغی را که شما هزینه کرده اید را به شما برنمیگرداند و شما هم نمیتوانید از جایی پیگیر بشید ولی خب متاورس رنگ متاورس که بومی سازی شده است برای ایران و دارد توسعه پیدا میکند توسط همین مجموعه, متاورسی است که با ارز داخلی کار میکند و سند به نام شما زده میشود اینکه زمین ارائه میشود روی زمین خدمات ارائه میشود اینکه فقط یک زمینی ارائه بشود و دنبال متقاضی باشید تا اون زمین را به فروش برسانید نه اون این خروجی متاورسی را ندارد این یک بازار دلالی است یک بازاری است که پلیگان مجازی فقط دارد دست به دست میشود ولی خب برای کسانی که خروجی های درآمدی دارد ولی خب برای آنهایی که سیاست و اهداف پشت پرده دارند ولی خب متاورس رنگ نه متاورس رنگ بر روی هر پلیگان خدمات بسیار بسیار متنوعی را برای ایرانیان ارائه میدهد چرا که تو ایران و برای ایران اهداف توسعه اشتغال, کارآفرینی, خدمات ارتباطی نوین اینکه شما در کمترین زمان ممکن به اون محصولی که میخواهید برسید این خدمات متاورس رنگ است که برای فروش زمین هم است ولی خب هدفش تنها فروش زمین نیست

مدنی: بله خب سوال بعدی بهترین متاورس های فروش زمین در فضای مجازی کدام هستند؟ اساسا چرا باید به خرید زمین در فضای مجازی اعتقاد و اطمینان کرد؟

قدیری: خدمت شما عرض شود که در سوال قبلی متاورس های را نام بردیم که خدماتشون فروش زمین است ومتاورس زیاد شده است الان, حدود 30 الی 40 متاورس است که همین خدمات را میدهند ولی خب آنها قدیمی کار بودند که ما نام بردیم و فعلا ورشکست نشدند و دارند تو مسیرشان پیش میروند و اینکه حالا باید زمین بخریم ببنید دنیای متاورسی, دنیای موازی جایی است که شما اگر بتوانید خدمات ارائه بدهید و با آن محیط ادغام بشید میتوانید خروجی های خیلی بالایی داشته باشید. تمام خدماتی که در دنیای فیزیک درب منزلتان ارائه میشود و محیط های اموزشی که میروید توی دنیای موازی میتوانید داشته باشید و ببینید آن امکانات را و خب مسلما خدمات ویژه ای میتوانید داشته باشید اگرشما در متاورس های خارجی به غیر از متاورس بومی خودمان سرمایه گذاری کنیم اینکه خب چه جوری میخواهید پولتان را برگردانید چه تعاملی این وسط میتواند باشد آیا روی آن زمینی که شما دارید میتوانید خدماتی بدهید, فروشگاهی میتوانید تاسیس کنید؟ فروشگاهی که محصولات فیزیکیتون را حتی عرضه کنید میتوانید تاسیس کنید اینکه فقط بخواهید با یک ارز داخلی آن فقط یک زمینی را بخواهید جابه جا بکنید خروجی خوبی نداردن چرا که الان ما خودمان داخل خود آپلند حدود 251 زمین داریم ولی خب این زمین ها پلیگان هستند . خب استارت تاسیس فروشگاهاشون داخل اپلند هست ولی خب NFT عرضه میکنند و خدماتی ندارند که شما بتوانید مستقیما محصولاتی را که دارید را عرضه کنید و یا خدمات تعامل ارتباط داخلیشون بسیار پایین است اصلا خدمات ارتباط داخلی را محدود کردند چرا که سیاست های داخلشون فاش نشه و خب پیشنهاد نمیکنم که داخل متاورس های خارجی سرمایه گذاری کنید چرا که کلیت اهدافشون در حال حاضر جذب سرمایه گذاران است و حالا برنامه ای بچینن که چی بشه و چه جوری برود جلو و خب هم متاورس ها با اینکه نسخه بتا هستند همینجوری پیش میروند چون در نسخه بتا در ان واحد اینکه ایران را بخواهند تحریم کنند بسیار ساده است برایشان راحت تحریم میکنند و هیچی به هیچی.

حالا اینکه در نسخه بتا بخواهند چیا را جا به جا کنند مثلا میببینند یک بخشی برایشان خیلی سودآور است آن را توسعه میدهند و چیزی را که برای شهروند سودآور است خروجیش را کم میکنند این چیزهایی است که ما در متاورس ها دیده ایم و یا متاورس دیسنترالند متاورسی است که استارتت محیط سه بعدی زده شد ولی خب الان که نگاه میکنید یک محیط بچگانه, اصلا یک محیطی که انگار بازی است نه آن دنیای مجازی و محیط سه بعدی که توش زندگی کنید و خدمات بگیرید فقط به فکر این است که یک سری عکس ها NFT داخلش عرضه کنند و یک سری پلیگان های 16*16 و یک متراژی به عنوان زمین عرضه کنند و با این پیش رفتند و در نمودار آمارشان ببینید سیر صعودی شدیدی ندارند دیگر یا همان خط را میروند یا به سمت پایین.

مدنی: خب دوستان ممنون که همراه ما بودید بخش بیست و دوم  هم به اتمام رسید ما در ویدیوهای آینده پاسخگو سوالات متاورس با ارز ریال چیست؟ متاورس رنگ و ارز ریال و… صحبت میکنیم ممنون که همراه ما بودید

قدیری: خیلی خوشحال شدیم محتوای متنی همین سوال و همین پاسخ را در انجمن بارگذاری میکنیم مسلما اگر انتقاد, پیشنهاد و نظری داشتید زیر سوال بارگذاری کنید خیلی خوشحال میشیم انتقادات شما ما را به سمت پیشرفت میبرد و خیلی خوشحال میشیم ما را دنبال کردید پیروز و سربلند باشید

مدنی: خدا یار و نگهدارشما باشد.

موضوعات پاسخ داده شده در این ویدیو به شرح زیر است :

00:00 مقدمه

01:05 بهترین متاورس فروش زمین در فضای مجازی چه نام دارد؟

04:00 بهترین متاورس فروش زمین در فضای مجازی چه نام دارد؟

ویدیو پاسخ دهی به سوال بهترین متاورس فروش زمین چیست ؟

nazanin ارسال نظر جدید نوامبر 16, 2023
m6hdixx اظهار نظر کرد

خیلی ممنون این دسته ویدیو ها به ما در مورد این پروژه اعتماد میده

nazanin اظهار نظر کرد

سپاس از مطالب کامل شما

بسیار عالی بود

berlin اظهار نظر کرد

عالی بود توضیحات

Awmin اظهار نظر کرد

تشکر فراوان

عالییی

nazanin اظهار نظر کرد

بهترین متاورس باید توانایی ارائه خدمات جامع در زمینه خرید و فروش زمین را داشته باشد و به شهروندان امکان پیشرفت و رشد اقتصادی، آموزش، و اشتغال فراهم کند. این متاورس باید بتواند به عنوان یک منصه چندمنظوره عمل کرده و به توسعه مستدام منطقه خدمت کند و از ویژگی‌های اصلی آن، کاهش هزینه‌های غیرضروری مانند هزینه‌های رفت و آمد و استغلال بهینه منابع است.

گذاشتن نظر
1

پروژه های متاورسی فراوانی وجود دارد چه ایرانی، چه خارجی. پروژه های متاورسی خارجی غالبا ایرانی ها را تحریم می کنند. متاورس رنگ یا متارنگ به عنوان اولین متاورس ایرانی آمده تا تمام نیازهای ایرانیان را در خصوص متاورس برآورد نماید.

nazanin ارسال نظر جدید نوامبر 16, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

بله، پروژه‌های متاورسی در دنیا از جمله در ایران نیز به تعداد زیادی وجود دارند و هر کدام از آنها ویژگی‌ها و استفاده‌های مختلفی دارند. این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند بازی‌ها، آموزش، تجربیات مجازی، تجارت الکترونیکی و غیره فعالیت می‌کنند.

گذاشتن نظر
0

انتخاب بهترین متاورس برای خرید زمین و ارائه خدمات به شهروندان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در این متن به بررسی برخی از این فاکتورها می‌پردازیم:

فاکتورهای مهم:

  • جامعه فعال: متاورسی که جامعه فعال و پرجمعیتی داشته باشد، فرصت های بیشتری برای ارائه خدمات و کسب درآمد به شما می‌دهد.
  • قابلیت های توسعه: متاورس باید قابلیت های لازم برای توسعه و ارائه خدمات مختلف را داشته باشد.
  • امنیت و ثبات: امنیت و ثبات پلتفرم از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • هزینه ها: هزینه های خرید زمین و ارائه خدمات در متاورس باید مقرون به صرفه باشد.

41da64da767e602b544bc305bbfb7a451968db30 2922 - بهترین متاورس فروش زمین چیست ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده مارس 3, 2024
گذاشتن نظر
0

متاورس رنگ در واقع متاورسي ملي و داخلي است كه شما ميتوانيد با اطمينان كامل در آن سرمايه گذاري كنيد و از قابليت هاي آن بهره مند شويد.تا كنون با متاورس هاي خارجي زيادي روبه رو شده ايم كه بسياري با تحريم مواجه شده و كاربران را مضطرب كرده.بنابراين اين فرصت خوبي براي كاربران است تا با خيال آسوده از آن استفاده كنند.

nazanin ارسال نظر جدید نوامبر 16, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

متاورس رنگ به عنوان یک پلتفرم مجازی داخلی و امن فرصتی بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از امکانات مجازی ارائه می‌دهد. این امکان باعث افزایش اعتماد کاربران به این پلتفرم می‌شود و از دغدغه‌های مرتبط با تحریم‌ها و مسائل امنیتی دوری می‌کند. به وضوح یک فرصت خوب برای تجربه مطمئن و موفقیت در دنیای مجازی است.

گذاشتن نظر
0

تا به امروز متاورس های زیادی تاسیس و راه اندازی شده اند اما با وجود مشکلات تحریم برای ایرانیان نمیتوان اعتماد زیادی به این اپلیکیشن ها داشت زیرا هر زمان امکان از دست دادن دارایی برای شما وجود دارد ، با این حال با راه اندازی متاورس ملی شما میتوانید با بالاترین سطح امنیت با استفاده از ارز ملی کشور ، سرمایه گذاری و خرید و فروش کنید بدون نیاز به واسطه

pariar ارسال نظر جدید نوامبر 2, 2022
pariar اظهار نظر کرد

تفاوت متاورس ملي با بقيه متاورس ها در اين اين كه متاورس رنگ اولين متاورس ملي و داخلي است و به اين خاطر كاربران ميتوانند با اطمينان كامل از آن بهره ببرند و از خدمات آن استفاده كنند.مشكل اساسي متاورس هاي خارجي اين است كه در صورت تحريم، هيچ تضميني براي شركت و سرمايه گذاري در آن وجود ندارد.

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2317 times
  • پاسخ ها5 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات