بهترین سایت تبلیغات | انجمن پرسش و پاسخ

0

در صورت امکان در خصوص بهترین سایت تبلیغات توضیحاتی دهید تا صاحبان مشاغل برای انتخاب سایت برای تبلیغات سر در گم نشوند.

7c21be1f406855d6822c95db1977c2bb0a01b9da 2427 - بهترین سایت تبلیغات | انجمن پرسش و پاسخ

همچنین توضیح دهید منظور از تبلیغات آنلاین چیست، بهترین کانال های تبلیغات آنلاین برای کسب و کار و بهترین تبلیغات آنلاین برای هر برند کدام است.

محمد فلاح سوال پاسخ داده شده مارس 21, 2022
گذاشتن نظر
1

تبلیغات آنلاین یک دارایی حیاتی در برای مصرف کنندگان در وب است.

منظور از تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین یکی هستند. صرف نظر از اینکه از کدام اصطلاح استفاده می کنید، بهترین سایت تبلیغات یکی از متدهای جدید و مهم بازاریابی است.

اکنون، اگر می‌خواهید در بازار دیجیتال مورد توجه قرار بگیرید، بهترین سایت تبلیغات باید بخشی از برنامه بازاریابی شما باشند .

هیچ پاسخ مشخصی برای اینکه کدام سایت ها  بهترین فرصت های تبلیغات آنلاین  را ارائه می دهند وجود ندارد. بهترین پلت فرم برای برند شما به محصولات شما، مخاطبانی که می خواهید جذب کنید و عوامل دیگر بستگی دارد.

امروزه تقریباً در هر پلتفرم دیجیتالی می توانید تبلیغات آنلاین پیدا کنید. اما اگر هنوز در انتخاب بهترین پلت فرم تبلیغات آنلاین برای خود مشکل دارید، برخی از گزینه هایی که در این مقاله معرفی می کنیم رادر نظر بگیرید.

بهترین کانال های تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما

  • فیسبوک
  • اینستاگرام
  • اسنپ ​​چت
  • تبلیغات گوگل
  • تبلیغات نمایشی گوگل
  • بینگ
  • توییتر
  1. فیس بوک

فیس بوک به عنوان بهترین سایت تبلیغات به قدری فراگیر است که این شرکت ادعا می کند از هر پنج تلفن هوشمند که در اینترنت سپری می گردند، یکی از آن ها در فیسبوک و دیگری در سایت خواهرشان، اینستاگرام است. هر ماه حدود دو میلیارد نفر وارد فیس بوک می شوند.

در حالی که این شبکه به عنوان راهی برای همگام شدن با خانواده و دوستان تبلیغ می شود، تعداد زیادی از کاربران فیس بوک برندهای موجود در سایت را دنبال کرده و با آنها تعامل دارند.

با تغییر مداوم الگوریتم ها، دریافت ترافیک ارگانیک در فیسبوک دشوار است. اینجاست که تبلیغات آنلاین یا تبلیغات پولی می تواند کمک کند.

پرداخت هزینه برای قرار گرفتن در پلتفرم به شما امکان می دهد در مقابل شرکت های مهم قرار بگیرید و در معرض دید افراد خاصی قرار بگیرید که می خواهید.

تبلیغات پولی به اشکال مختلفی ارائه می شوند. به عنوان مثال، پست های تبلیغ شده، دقیقاً مانند پست های معمولی از صفحه فیسبوک شما هستند، اما به احتمال دیده شدن بیشتر می شود.

تبلیغات نمایشی را نیز می توان به صورت فیلم، نمایش اسلاید یا عکس در فید درج کرد. حتی می توانید در اپلیکیشن مسنجر مستقل تبلیغ کنید.

در حال حاضر، فیس بوک در حال گسترش تست تبلیغات جستجو است. به گفته  Marketing Land، بازاریابان بیشتری اکنون گزینه «جستجو» را در میان گزینه‌هایی که می‌خواهند تبلیغات فیس‌بوک خود را برای اجرا ببینند، مشاهده می‌کنند.

با این حال، خود فیس بوک می گوید که آنها هنوز در حال آزمایش هستند که آیا این قرار دادن تبلیغات جدید هم برای کاربران و هم برای مشاغل مفید خواهد بود یا خیر.

بنابراین از هم اکنون، این گزینه فقط برای تعداد کمی از تبلیغ کنندگان منتخب در صنعت تجارت الکترونیک، خودرو و خرده فروشی قابل دسترسی است.

تقسیم بندی فیسبوک

فیس بوک امکان تقسیم بندی و هدف گذاری بازار بسیار بالا را فراهم می کند. در حالی که در صورت نداشتن مهارت‌های فنی قوی، پیمایش آن دشوار است، این ویژگی می‌تواند به شما امکان می‌دهد تا با اجتناب از کلیک‌های بی‌فایده، در هزینه‌های زیاد، صرفه‌جویی کنید.

با تمام مزایای تبلیغات فیس بوک ، تعدادی نقاط ضعف نیز وجود دارد. تغییرات در دید ارگانیک به این معنی است که افراد بیشتری برای فضای تبلیغات پولی رقابت می کنند. این می تواند هزینه ها را افزایش دهد و برجسته شدن تبلیغات شما را دشوارتر کند.

این شرکت همچنین نحوه مدیریت تبلیغاتی را که مستقیماً از طریق عباراتی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «اکنون بپیوندید» دعوت به مشارکت می‌کند، تغییر داده است.

در حالی که دعوت به اقدام به عنوان یک ابزار قدرتمند شناخته می شود، اما اگر در فیس بوک تبلیغ کنید، می تواند به شما آسیب برساند.

مانند هر پلتفرم دیگری، باید آزمایش کنید و موفقیت خود را دنبال کنید تا ببینید آیا  بهترین گزینه تبلیغات آنلاین  برای شما است یا خیر.

  1. اینستاگرام

اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است یکی دیگر از بهترین سایت تبلیغات است که به شما امکان دسترسی به مخاطبان زیادی را می دهد. این برنامه دارای 500 میلیون کاربر است که هر روز در این اپ فعالیت می کنند.

در حالی که این پایگاه کاربری بسیار کوچک‌تر از فیس‌بوک است، اما همچنین دارای تمرکز بالایی از افراد از جمعیت مطلوب است. مخاطبان این برنامه به سمت گروه های سنی مختلف گرایش دارند.

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار جذاب بصری است. اگر محصولات شما به خوبی برای عکس‌ها و ویدیوها مناسب هستند، می‌تواند مکانی ایده‌آل و چشم‌ نواز برای تعامل باشد.

این پلتفرم به شما امکان می دهد آدرس کسب و کار و شماره تلفن خود را به همه پست ها اضافه کنید، به این معنی که دسترسی مشتریان احتمالی به شما آسان تر است.

منتقدانی وجود دارند که می گویند اطلاعاتی که می توانند از اینستاگرام در مورد اینکه چه کسی روی تبلیغات آنها کلیک می کند و چگونه رفتار می کند، به دست آورند.

اگر به دنبال گزارش‌های دقیق‌تر هستید، گزارش‌هایی که اینستاگرام ارائه می‌کند ممکن است شما را بیشتر بخواهد. همچنین فقط می توانید به ویژگی های کامل اینستاگرام در برنامه تلفن همراه آن دسترسی داشته باشید.

اگر ترجیح می دهید تجارت خود را از محیط دسکتاپ مدیریت کنید، این می تواند یک نقطه ضعف باشد. با این حال، اگر سواد زیادی در زمینه موبایل دارید، استفاده از این سایت بصری خواهد بود.

از آنجایی که اکنون اکثر گوشی های هوشمند دارای دوربین های باکیفیت و حتی تجهیزات ویرایش هستند، حتی می توانید یک کمپین تبلیغاتی کامل و حرفه ای را مستقیماً از تلفن خود ایجاد کنید.

  1. اسنپ چت

اسنپ ​​چت از زمانی که پلتفرم زودگذر رسانه های اجتماعی برای اولین بار در سال 2011 پدیدار شد، نیرویی است که می توان با آن در نظر گرفت.

هنگامی که آنها تبلیغات پولی را در سال 2014 اضافه کردند، طیف وسیعی از برندها برای استفاده از فرصت‌های جدیدی که ارائه می‌شد، شروع به کار کردند.

اسنپ ​​چت سه نوع مختلف تبلیغات را ارائه می دهد:

ژئوفیلترها

ابزاری عالی برای شناسایی برند است. این نوع یک فیلتر شفاف بر روی اسنپ کاربر قرار می دهند.

لنزهای اسپانسر

فیلترهای تعاملی هستند که کاربران اسنپ چت می توانند به یک ویدیو یا عکس اضافه کنند. لنزها از طریق حرکات، مانند بالا بردن ابروها یا ضربه زدن روی صفحه، فعال می شوند.

ویدیوهای اسنپ تبلیغاتی

اینها اولین تبلیغات ویدیویی بودند که در قالب عمودی بومی منتشر شدند که از محیط اول برنامه برای موبایل استفاده می کند.

در حالی که برخی از تبلیغات اسنپ چت به صورت شخصی است، برخی دیگر نیاز به مشارکت نماینده اسنپ چت دارند. برخی از تبلیغ‌ کنندگان ممکن است متوجه شوند که دسترسی مورد نظر آنها مقرون به صرفه است.

روی فیلتر کردن کار کنید تا کسانی که احتمال خرید ندارند را حذف کنید و در عین حال تبلیغات خود را در مقابل افرادی قرار دهید که به احتمال زیاد تبدیل به آنها می شوند.

اگر مخاطبان اسنپ چت برای شما مناسب هستند، می توانید متوجه شوید که این پلتفرم بهترین سایت تبلیغات  برای شماست.

  1. Google Ads

برای دستیابی به  بهترین تجربه تبلیغات آنلاین در Google Ads، به تخصص فنی نیاز دارید. بسیاری از تبلیغ‌ کنندگان پیشنهادات این مکان را غیر شهودی می‌دانند. با این حال، هنگامی که بسیاری از ویژگی‌ها را درک کردید، این می‌تواند بهترین گزینه تبلیغات آنلاین  برای مارک‌ها در جایگاه‌های مختلف باشد.

Google Ads تبلیغات آنلاین را در نتایج جستجو در هزاران صفحه وب ارائه می دهد. برخی از مزایای Google Ads شامل هدف قرار دادن تبلیغات شما بر اساس جغرافیا، جمعیت شناسی و سایر معیارها می باشد.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با تبلیغات گوگل دارند این است که آن را بسیار غنی از ویژگی می دانند. اولین باری که به آن نگاه می کنید، رابط کاربری می تواند غافلگیر کننده باشد. با این حال، اگر برای استفاده از آموزش های آنها وقت بگذارید، می توانید به سرعت در مورد این مکان قدرتمند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تجربه منفی دیگر این است که اگر مراقب نباشید یک کمپین تبلیغاتی می تواند بسیار گران شود و خیلی سریع بدون کنترل‌های مناسب، می‌توانید برای بسیاری از کلیک‌های بی‌فایده در چند ساعت صورتحساب دریافت کنید.

برای حفظ هزینه‌ها، بودجه‌های روزانه را تنظیم کرده و با دقت هدف ‌گذاری کنید و تمام کمپین ها را بررسی کنید. این پلتفرم به تعامل عملی زیادی نیاز دارد. با این حال، زمانی که یاد گرفتید چگونه از قدرت آن استفاده کنید، می تواند  بهترین گزینه تبلیغات آنلاین باشد.

  1. تبلیغات نمایشی گوگل

در حالی که بسیاری از مردم فقط به تبلیغات متنی گوگل فکر می کنند، این غول موتور جستجو همچنین دارای یک شبکه نمایش بسیار قدرتمند است. تبلیغات نمایشی در جستجو نمایش داده نمی شود. آنها در وب سایت های سراسر اینترنت در طیف گسترده ای از موضوعات گنجانده شده اند.

گوگل می گوید که شبکه تبلیغاتی آنها به 90 درصد از کاربران اینترنت می رسد و در دو میلیون وب سایت نمایش داده می شود. اکثر مردم تبلیغات نمایشی گوگل را دیده‌اند، چه متوجه شده باشند یا نه. این تبلیغات به صورت بنر یا جعبه های کوچک در سایت هایی که محصولات یا خدمات را تبلیغ می کنند ظاهر می شوند.

اغلب، آنها مربوط به مواردی هستند که شما به صورت آنلاین خرید کرده اید یا محتوای سایتی که در حال مطالعه آن هستید. کارشناسانی وجود دارند که معتقدند تبلیغات نمایشگر گوگل ممکن است محصول شما را در زمان بهینه در معرض دید کاربران قرار ندهد.

افرادی که تبلیغات آنلاین شما را می بینند در حال حاضر خرید نمی کنند. آنها معمولاً اخبار می خوانند، ویدیوها را مشاهده می کنند یا در فعالیت دیگری شرکت می کنند. با این حال، قرار گرفتن در معرض دید در این زمان می تواند در ایجاد یک رابطه کاری در آینده مفید باشد.

اکثر بازاریابان موافقند که قبل از اینکه مشتری برای خرید با یک نام تجاری آشنا شود، نیاز به لمس زیادی است.

یکی از مزیت های مشخص این است که می توانید آگهی خود را به دید عموم بگذارید بدون اینکه هزینه پرداخت کنید. مانند تبلیغات گوگل، نمایش به ازای هر کلیک پرداخت می شود.

بنابراین، یک نفر ممکن است تبلیغ شما را ببیند، کلیک نکند، اما بعداً شما را جستجو کند. به دلیل ماهیت شبکه نمایش، این یکی از  بهترین انتخاب های تبلیغات آنلاین  برای بازاریابی مجدد است.

با استفاده از ابزارهای هدف گذاری برای قرار دادن تبلیغات خود در مقابل افرادی که قبلاً به محصولاتی مانند شما ابراز علاقه کرده اند، می توانید شانس فروش را افزایش دهید.

  1. بینگ

وقتی مردم به بازاریابی سرچ فکر می کنند، معمولاً فقط به تبلیغات گوگل فکر می کنند. این می تواند یک نقطه ضعف باشد، زیرا موتور جستجوی مایکروسافت بینگ چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

به گفته مایکروسافت، Bing 33.5  درصد از کل جستجوهای انجام شده در ایالات متحده را تشکیل می دهد. هر ماه، پنج میلیارد جستجو در Bing انجام می شود.

که شامل 68 میلیون نفر مخاطب است و تبلیغ‌ کنندگانی که فقط در محصولات Google تبلیغ می‌کنند به آنها دسترسی پیدا نمی‌کنند.

بینگ قصد دارد تبلیغات جستجو را تا حد امکان برای مشتریان خود آسان کند. ابزار واردات آنها به شما امکان می دهد کمپین های خود را از Google Ads وارد کنید.

اگر زمان زیادی را برای تحقیق در مورد هدف گذاری عالی در تبلیغات آنلاین خود اختصاص داده باشید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید.

این پلتفرم همچنین طیف گسترده ای از ابزارهای آموزشی برای کمک به مردم برای آشنایی با شبکه دارد. برنامه گواهینامه حرفه ای معتبر Bing Ads به شما امکان می دهد درک عمیقی از شبکه به دست آورید.

همچنین می‌توانید پخش‌های اینترنتی را از کتابخانه آموزشی آن‌ها در مورد موضوعاتی که بیشتر به آن علاقه دارید تماشا کنید.

بینگ می تواند به مشتریانی دسترسی داشته باشد که ممکن است بسیاری از رقبای شما فراموش کنند.

اگر در سایتی تبلیغ می کنید که مخاطبان شما از آن استفاده می کنند اما رقبای شما از آن استفاده نمی کنند، این به شما فرصتی می دهد که توجه آن ها را به خود جلب کنید.

کاربران تبلیغات بینگ می گویند که آنها شفافیت و کنترلی را که هنگام معامله با شرکای خود مانند msn.com ارائه می شود، دوست دارند.

می توانید ببینید هزینه کلیک ها در هر سایت چقدر است. شما همچنین می توانید شرکا را حذف کنید که به نظر شما برای نتایجی که ارائه می دهند بسیار گران هستند.

در حالی که هر کمپین متفاوت است، شواهدی وجود دارد که تبلیغات در بینگ برای کمپین های مشابه بسیار ارزان تر است. این می تواند یک مزیت برای برندهای کوچکتر با بودجه کمتر باشد.

همچنین زمانی که در حال آزمایش یک ایده جدید هستید و آماده نیستید به بودجه بازاریابی پرداختی زیادی متعهد شوید، می تواند منبع خوبی باشد. با این حال، نمی توان از این واقعیت عبور کرد که این یک شبکه تبلیغاتی بسیار کوچکتر از شبکه ارائه شده توسط گوگل است.

کمپین ها را آزمایش کنید و ببینید چقدر برای هر جذب مشتری هزینه می کنید. این تنها راه برای فهمیدن این است که آیا باید در گوگل، بینگ یا هر دو تبلیغ کنید.

  1. توییتر

این پلت فرم رسانه اجتماعی از سال 2006 وجود داشته است. با این حال، هنوز یک پلت فرم کلیدی برای افراد، اینفلوئنسرها و برندها است.

روزانه حدود 500 میلیون توییت زده می شود. اگرچه این نشان‌دهنده یک پلتفرم بسیار فعال است، اما دیده شدن توییت‌های فردی می‌تواند دیده شدن برندها را نیز سخت کند.

استفاده از تبلیغات توییتر می تواند شما را در مقابل تعداد زیادی مشتری قرار دهد که در غیر این صورت ممکن است به آنها دسترسی نداشته باشید.

دو سوم کاربران توییتر می گویند که یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​را در آنجا کشف کرده اند. حدود 94 درصد می گویند که قصد دارند اقلامی را از برندهایی که دنبال می کنند خریداری کنند.

تبلیغات توییتر انواع مختلفی دارد. ساده ترین آن ها توییت تبلیغاتی است. اینها دقیقاً مانند توییت‌های معمولی برند شما هستند با یک تفاوت بزرگ که آنها را حتی افرادی که هنوز برند شما را دنبال نمی‌کنند نیز می‌توانند ببینند.

مانند توییت های معمولی، می توان آنها را ریتوییت کرد، لایک کرد و به آنها پاسخ داد. اینها فرصتی عالی برای شروع گفتگو با خریداران بالقوه است.

حساب های تبلیغاتی، کل حساب شما را در مقابل کاربران بالقوه قرار می دهد تا فالوورهای جدیدی به دست آورند. کاربران توییتر برای این نوع تبلیغات بسیار باز هستند. 85٪ می گویند که حساب های تبلیغاتی به آنها کمک می کند محصولات و خدمات جدید پیدا کنند.

Promoted Trends  موضوعات پرطرفدار مورد نظر شما را در فید پرطرفدار کاربران در سمت چپ صفحه اصلی قرار می دهد. این می تواند به افزایش تعامل کمک کند.

معایب توییتر

ارتباط رایگانی که توییتر را به چنین پلتفرم پر جنب و جوشی تبدیل می کند، می تواند یک نقطه ضعف نیز باشد.

برخی از برندها دریافته‌اند که مکالماتی که با توییت‌های تبلیغاتی یا گرایش‌ها شروع شده‌اند، در مسیری که آنها برنامه ‌ریزی کرده بودند پیش نمی ‌رفت.

موضوعات را غیر مناقشه برانگیز و قابل قبول نگه دارید تا بدون ایجاد روندهای منفی، اخبار مثبت را به تصویر بکشید.

یافتن بهترین تبلیغات آنلاین برای برند شما

برای اکثر برندها، ترکیبی از شبکه های تبلیغاتی مورد نیاز است. سعی کنید چندین مکان تبلیغاتی را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بهترین نتایج را برای شما دارند.

تبلیغات هدفمند مشابهی را در هر کدام آزمایش کنید، یا سعی کنید بخش های مختلف مخاطب را در شبکه های مختلف هدف قرار دهید.

با مشاهده مستمر نتایج خود و ایجاد تغییرات در استراتژی خود، می توانید بهترین بهره را از هر شبکه ببرید و بیشترین افراد را به سمت برند خود بکشید.

آیا برای نظارت مستمر تمام تلاش های رسانه های اجتماعی خود وقت ندارید؟ یک متخصص در خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی استخدام کنید.

محمد فلاح سوال پاسخ داده شده مارس 21, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1374 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات