برای مقاوم سازی نشاء خیار از کدام تنش به هیچوجه استفاده نمی شود ؟

0

شرح مقاوم سازی نشاء خیار و استفاده نکردن از گونه ای تنش در آن .

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 14, 2019
گذاشتن نظر
1

گیاه خیار، گیاهی است یکساله و نام علمی آن Cucumis sativus می باشد. تاکنون حدود ۳۰ گونه آن در آسیا و آفریقا به ثبت رسیده است. پژوهشگران معتقدند منشأ پیدایش گیاه خیار، کشور هند است. خیار به سه شکل یافت می‌شود، خیار مخصوص خیارشور، خیار بی دانه (گلخانه ای) و خیار بریدنی (یا خیار مجلسی). خیار در اصل بومی آسیای جنوبی است اما تقریباً در همهٔ قاره‌ها رشد می‌کند.
pepinos colgano2 - برای مقاوم سازی نشاء خیار از کدام تنش به هیچوجه استفاده نمی شود ؟وقتی بذرها سبز شدند و رشد کافی نمودند باید آنها را به زمین گلخانه منتقل کنید.بدین منظور حفره هایی که با فاصله معین و بر اساس تراکم بوته در متر مربع محاسبه شده است بر روی بسترها تعبیه می کنیم که دقیقا به اندازه حجم خاک گلدانهای سینی نشاءمی باشد.آنگاه با احتیاط کامل نشاء را همراه با خاک گلدان از گلدانها جدا کرده و در حفره ها قرار می دهیم.در اینجا باید مراقب باشیم تا به ریشه ها آسیبی وارد نیاید.
بعد از انتقال نشاء به زمين آبياری را شروع می کنيم . به ياد داشته باشيم مدت قرار گرفتن نشاء در گلدان نبايد از حد معمول تجاوز کند زيرا در اين صورت است که ريشه به علت حجم کم خاک دچار مشکل شده و از رشد طبيعی باز می ماند و در نتيجه گياه از ابتدا ضعيف خواهد بود و پس از آن هم رشد درستی نخواهد داشت.

سارا کریمی سوال پاسخ داده شده اکتبر 14, 2019
گذاشتن نظر
0

سپاس فراوان از پاسخ شما

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 14, 2019
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها3184 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات