بازی متاورس رنگ برای چه سنینی است ؟

3

بازی متاورس رنگ برای چه سنینی است ؟

  • آیا مرزگذاری سنی و شرط و شوط گذاشتن برای سنین مختلف می توان بار روانی بازی متاورس رنگ را کنترل نماید ؟
  • در متاورس رنگ برای کودکان و نوجوانان چه تدبیری اندیشیده شده است؟
  •  طرح و برنامه ریزی های انجام شده در متاورس رنگ برای هر سن افراد چگونه است ؟
  • آیا در متاورس رنگ این جامعه مجازی و درگیر کننده و اعجاب انگیز  پشتیبانی جامعه شناسی و رواشناسی انجام شده است ؟
  • بهترین دوره سنی در طبقه بندی های انجام شده در متاورس رنگ برای بازی و زندگی در این دنیای مجازی  کدام هستند؟
  • حداقل شرایط سنی برای حضور در متاورس رنگ  چه سنی ست و همینطور حداکثر آن؟
  • آیا با این امکان که در متاورس رنگ تمامی موجودات مورد علاقه زندگی خود را در ان می توان شبیه سازی کرد پس با گسترش متاورس رنگ و شروع فازهای بعدی ان می توان سن جاودان در متاورس رنگ دست یافت حقیقت دارد و چگونه امکان دارد ؟

d624cc990bc4dc3870d9e2bcccae37427472916e 227 - بازی متاورس رنگ برای چه سنینی است ؟

مرضیه ثاقب علیزاده سوال پاسخ داده شده ژوئن 29, 2023
گذاشتن نظر
1

با توجه به پرسش مطرح شده ” بازی متاورس رنگ برای چه سنینی است ؟ ” باید پاسخ داد که متاورس رنگ همان جهان موازی و دنیایی دیگر برای زیستن است به طوری که تمامی افراد فارغ از جنسیت ، سن ، شغل و … میتوانند درون آن فعالیت داشته باشند اما نکته قابل توجه این است که افراد زیر هجده سال برای انجام معاملات میبایست رضایت والدین خود را داشته باشند به صورتی که والدین با فعال کردن دسترسی فرزند اجازه انجام برخی فعالیت ها از جمله معاملات مالی و … را به آنها می دهند که این قانون باعث میشود افراد بدون محدودیت سنی بتوانند در جهان موازی متاورس رنگ فعالیت داشته باشند . و باید در نظر گرفت اگر افراد نخواهند از امکانات سرمایه گذاری استفاده کنند میتوانند بدون هیچ محدودیتی از امکانات آموزشی نظیر دانشگاه ها و مدارس پیشرفته سه بعدی با برترین اساتید استفاده نمایند . 5d5143286000895f38b09cd842237856e1ffc7bb 2922 - بازی متاورس رنگ برای چه سنینی است ؟

nazanin سوال پاسخ داده شده آوریل 22, 2023
گذاشتن نظر
0

c53d8188a65a7b791518c52afc246ed2892cbbf9 796 - بازی متاورس رنگ برای چه سنینی است ؟

بازی “دنیای مجازی متاورس” یک بازی آنلاین چندنفره است که در آن شما می‌توانید به صورت داوطلبانه در جهان مجازی واقعیت افزوده (AR) تعامل کنید. هر چند بازی دنیای مجازی متاورس در ابتدا برای افراد بالای 13 سال طراحی شده بود، اما همچنین برای افراد بالای 18 سال قابل دسترسی است.

اگرچه سن مستهدف بازی اصلی برای افراد بالای 13 سال است، اما نیاز به دسترسی به یک تلفن همراه هوشمند برای استفاده از بازی وجود دارد. به علاوه، والدین و نگهدارندگان می‌توانند از ویژگی‌های کنترل والدین در بازی برای تنظیم و نظارت بر فعالیت‌های کودکان خود استفاده کنند

nazanin ارسال نظر جدید نوامبر 15, 2023
nazanin اظهار نظر کرد

بازی “دنیای مجازی متاورس” با ترکیب واقعیت افزوده (AR) و تعاملات چندنفره، یک تجربه جذاب در دنیای مجازی ارائه می‌دهد. این بازی ابتدا برای افراد بالای 13 سال طراحی شده است، اما همچنین امکان دسترسی برای افراد بالای 18 سال را نیز فراهم می‌کند. با داشتن یک تلفن هوشمند، شما می‌توانید از این بازی لذت ببرید و والدین همچنین می‌توانند از ویژگی‌های کنترل والدین استفاده کنند تا فعالیت‌های کودکان خود را مدیریت کرده و نظارت داشته باشند.

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1172 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات