بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

0

بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

72cf5e8ea065eb4219c62ba4ffc3dd99a0c06b49 14 - بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

درباره Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی

Blockchain Cuties یک بازی رمزنگاری کلکسیونی جدید با ماجراجویی است که در آن می‌توانید با توله‌سگ‌ها، مارمولک‌ها، توله‌های خرس، گربه‌ها و دیگر موجودات واقعی و فانتزی بازی کنید. هر عیار منحصر به فرد است و 100٪ متعلق به شما است. شما می توانید آنها را جمع آوری کنید، آنها را پرورش دهید، مهارت های آنها را در نبردها آزمایش کنید، آنها را مسلح کنید و حتی سطح آنها را ارتقا دهید! اقتصاد درون‌بازی به شما امکان می‌دهد با استفاده از قراردادهای هوشمند روی بلاک‌چین‌های اتریوم، EOS، TRON و NEO، عیارهای خود را مبادله کنید. هر عیار، که غیرقابل تعویض است، می تواند مانند یک ارز دیجیتال معمولی به بازیکنان دیگر منتقل یا فروخته شود.

دیوید اولاید

جذابیت های بلاک چین و گزینه های سازگاری عالی

 
Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی یک بازی کلکسیونی ماجراجویی ارز دیجیتال است که در آن می‌توانید با حیوانات فانتزی به نام cuties تمرین کنید و بازی کنید. این عیارها متعلق به بازیکنان هستند و می توانید آنها را جمع آوری، آموزش و پرورش دهید و حتی با آنها مبارزه کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید تصمیم بگیرید که آنها را ارتقا دهید. من از این واقعیت خوشم می آید که در بازی می توانید به راحتی با استفاده از قراردادهای هوشمند در بلاک چین های اتریوم و EOS، عیارهای خود را مبادله کنید.
 
Cuties شکلی از توکن‌های غیرقابل تعویض هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به بازیکنان دیگر انتقال دهید یا بفروشید، درست مانند معامله ارزهای دیجیتال معمولی مانند بیت‌کوین، اتریوم یا لایت‌کوین. بازی بر روی بلاک چین ساخته شده است، بنابراین من اشکالاتی را تجربه نکردم. گرافیک 100% عالی نیست، اما بد هم نیست. یکی از ویژگی هایی که من بسیار از آن قدردانی می کنم پشتیبانی از زبان است زیرا چندین زبان برای انتخاب وجود دارد.
 
این بازی نیاز به انرژی ندارد و نیازی به مقدار زیادی از دستگاه شما ندارد. می‌توانید Tron، Ethereum، EOS و NEO را در بازی بیابید و همه این کریپتوها پشتیبانی می‌شوند. من شخصاً توصیه می کنم از TRON برای تراکنش های خود استفاده کنید زیرا بسیار سریعتر است. پشتیبانی از بسیاری از شبکه ها باعث می شود بازی همه کاره تر و مورد قبول بسیاری از افراد قرار گیرد.

جوانب مثبت منفی

  • شما می توانید از انجام بازی ها و همچنین فروش شیرینی های خود درآمد کسب کنید
  • گرافیکش بد نیست
  • سازگار با مجموعه ای از کریپتوهای مختلف
  • از چندین گزینه زبان پشتیبانی می کند
  • بازی بر روی بلاک چین اتریوم تنظیم شده است
  • بازی نیاز به توسعه بیشتری دارد
  • گرافیک بازی باید بهبود یابد تا جذاب تر شود

 
سیزمون نواک

Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی یک بازی بزرگ بلاک چین است

بازی‌های Monster Breeding محبوب‌ترین سبک بازی در شبکه بلاک چین هستند. آنها به گروه ها تقسیم می شوند زیرا برخی از آنها جذاب تر از دیگران هستند. این بازی‌ها شامل پرورش حیوانی با ظاهر زیبا و آموزش آن توسط بازیکن می‌شود که در صورت پیروزی، ارز دیجیتال به بازیکن پاداش می‌دهد.
Blockchain Cuties یکی از این بازی هاست. The Blockchain Cuties یک بازی غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین است که در آن شما با یک تخم مرغ شروع می‌کنید، آن را از تخم بیرون می‌آورید، آن را پرورش می‌دهید، آن را برای نبردها آماده می‌کنید و آن را ارتقا می‌دهید. هنگامی که یک هیولا یا عیار بهبود می یابد، شانس پیروزی در نبردها را می توان افزایش داد.

جوانب مثبت منفی

  • از آنجایی که بازی غیرمتمرکز است، ممکن است در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشید و بازی کنید.
  • خدمات مشتریان آنها عالی است.
  • طراحی آنها واقعاً جذاب نیست و باید بهبود یابد.

ماهری سی

می تواند یکی از آن بازی های کمیاب باشد که بسیار سرگرم کننده است.

Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی یک بازی کلکسیونی ماجراجویی ارز دیجیتال است که در آن می‌توانید با حیوانات افسانه‌ای به نام cuties تمرین کنید و بازی کنید. سلام به همه مردم. امروز من به شما در مورد یک نظرسنجی جذاب آموزش خواهم داد. این ممیزی در مورد ورزش است. فراخوان این تفریح ​​نفیس، عروسک های بلاک چین است. این ورزش یک بازی استثنایی است. این بازی دور تماشای سگ های نیش، بیدمشک و گوزن است. این بازی دور مراقبت از سگ های نیش تا گربه هاست. این ورزش یک بازی جذاب و با ثبات است. قطعه خوب این ورزش مبارزه با سگ است. پلان این تفرجگاه درجه یک است و تصاویر بسیار خوب قرار گرفته اند. این ورزش را کودکان نیز می توانند انجام دهند. من این بازی را با شرکای خود انجام می دهم. توصیه من به شما این است که این بازی را با استفاده از پیشنهاد آن برای شرکای خود انجام دهید. یک بدهی سپاسگزاری برای بررسی حسابرسی من است.

جوانب مثبت منفی

  • خوب
  • هیچ چیزی.

دولتگلدی اوردایف

Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی : بازی شماره 1 من Blockchain Dolls بازی عالی.

 
سلام به همه. امروز در مورد یک نظرسنجی جذاب به شما آموزش خواهم داد. این ممیزی در مورد بازی است. نام این بازی باورنکردنی عروسک های بلاک چین است. این بازی یک بازی فوق العاده است. این بازی دور تماشای نیش، گربه سانان و گوزن است. این بازی دور مراقبت از سگ های نیش تا گربه سانان است. این بازی یک بازی جذاب و محکم است. قطعه دلپذیر این بازی سگ فایتینگ است. پلان این بازی عالی است و تصاویر در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته اند. این بازی را جوانان نیز می توانند انجام دهند. من این بازی را با همراهانم انجام می دهم. پیشنهاد من به شما این است که این بازی را با پیشنهاد به همراهان خود انجام دهید. برای بررسی حسابرسی من یک بدهی سپاسگزاری است.

جوانب مثبت منفی

  • ساده برای بازی
  • بازی مفرح.
  • یک طراحی بازی عالی
  • خیر

Rovshen

بازی مورد علاقه من بازی بلاک چین کیوتی Blockchain Cuties بازی بسیار خوبی است.

سلام به همه امروز قصد دارم در مورد یک بررسی جالب به شما بگویم. این بررسی در مورد بازی است. نام این بازی عالی Blockchain cuties است. این بازی یک بازی بسیار خوب است. این بازی یک بازی تماشای سگ، گربه و گوزن است. این بازی یک بازی غذا دادن به سگ به گربه است. این بازی یک بازی جالب و قابل اعتماد است. قسمت سرگرم کننده این بازی مبارزه با سگ است. طراحی این بازی بسیار خوب است و گرافیک آن نیز بسیار خوب قرار گرفته است. این بازی را کودکان نیز می توانند انجام دهند. من این بازی را با دوستانم انجام می دهم. توصیه من به شما این است که این بازی را با اشتراک گذاری آن با دوستان خود انجام دهید. بابت خواندن نظرات من تشکر می کنم.

review file 7f1ead68 9442 4796 bbb0 abc69b1b90a1 5f162edf0e - بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

review file 9d3ae2c5 b4e7 4ec8 8719 bbdf57bf3b9f d91b48a340 - بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

 

جوانب مثبت منفی

  • آسان برای بازی
  • بازی مفرح.
  • یک طراحی بازی بسیار خوب
  • خیر

مريم

بازی مورد علاقه من بازی بلاک چین کیوتی Blockchain Cuties.

سلام. بازی بسیار Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی . این بازی یکی از بهترین بازی هاست. در این بازی شما می توانید در برابر چندین حیوان یا شکارچی محافظت کنید. در این بازی انواع حیوانات وجود دارد. این بازی یک بازی بسیار خوب است. این بازی اگر در جمع بازی کنید بسیار جالب است.این بازی را کودکان نیز می توانند انجام دهند. من این بازی را خیلی دوست داشتم. گرافیک این بازی عالی و عالی است.در این بازی شما باید به گربه های زیبای مختلف نگاه کنید. این بازی یک بازی امن است. فراموش نکنید که این بازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما هیچ مشکلی در یادگیری این نخواهید داشت. به نظر من این بازی به عنوان یک مرکز بازی و سرگرمی با طراحی خوب بسیار خوب است.

review file e1f46332 ebb4 4414 aa25 63f4f4559932 233d9dfcc5 - بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

review file 3d3265b0 8a5f 4a1e b804 02bc1ca74dc5 e56c2a9ec1 - بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

review file 7cb9a0cb 28b7 4eee b8e0 993712f9fdd3 2f946be22f - بازی بلاک چین کیوتی آموزش به همراه انتقادات در خصوص این باشید

 

جوانب مثبت منفی

  • بازی آسان و سرگرم کننده
  • بازی ایمن
  • طراحی بازی بسیار خوب
  • خیر

اصلی A

یک بازی زیبا اما گران قیمت

Blockchain cuties بازی بلاک چین کیوتی یک بازی است که به خصوص خانم ها آن را دوست خواهند داشت.
همانطور که از نام آن پیداست، بر روی بلاک چین ساخته شده است.
توسعه دهندگان بازی درآمد حاصل از بازی را برای بهبود بازی خرج می کنند. احترام زیادی برای این بازیکنان.
رابط کاربری بازی بسیار پایدار است.
انتقال درون بازی بسیار سریع است و هیچ لکنت درون بازی وجود ندارد.
گرافیک بازی متوسط ​​است.
این بازی دارای چندین گزینه زبان است.
آلت کوین های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید به آنها پرداخت کنید یا پول دریافت کنید.
بازی به CPUهای کامپیوتر فشار نمی آورد. بچه گربه های کمیاب بسیار گران هستند. اگر می خواهید پیشرفت کنید، باید در بازی خرید کنید.
شما بچه گربه ها را رشد می دهید و می فروشید و درآمد کسب می کنید.
هنوز نمی توان آن را در دستگاه های تلفن همراه بازی کرد. فقط روی کامپیوتر قابل پخش است.
بهترین ارز دیجیتال برای نقل و انتقالات درون بازی، TRON است. پرداخت ها با Tron بسیار سریع انجام می شود.
عیارهای بلاک چین از طریق قراردادهای هوشمند عمل می کنند.
فعالیت های بسیار سرگرم کننده ای در بازی وجود دارد. جوایز خوبی به برندگان اهدا می شود.
آنها به طور مداوم بازی را به روز می کنند، نوآوری هایی اضافه می کنند و خطاهای بازی را برطرف می کنند. تیم توسعه دهنده بسیار موفق است.
 

جوانب مثبت منفی

  • نقل و انتقالات را می توان با بسیاری از آلتکوین ها انجام داد
  • توسعه دهندگان بازی به گیمرها احترام می گذارند
  • بازی دائما به روز می شود
  • دارای چندین گزینه زبان
  • در بازی خرید بسیار گران است
  • گرافیک بازی باید بهبود یابد

آموس جوزف

شیرینی های بلاک چین

این یک بازی شبکه بلاک چین جالب است که مانند پلتفرم مبادله ای کار می کند که عیارهای شما مانند توکنی هستند که می توان آن را مبادله کرد، درست همانطور که می توان سکه های کریپتو را معامله کرد.
کاربران عیارهای بلاک چین وظیفه دارند حیوان خانگی خود را مانند توله سگ، خرس، مارمولک و موارد دیگر پرورش دهند و آنها را برای جنگ آموزش دهند.
جالب توجه است که بازی‌ها را می‌توان بر روی بلاک‌چین‌های مختلف مانند اتریوم، NEO و EOS انجام داد، این یک بازی چند نفره است که چندین بلاک چین را به هم متصل می‌کند.
هر کیت متعلق به کاربر را می توان در بلاک چین با کارایی کم معامله کرد و به فروش رساند، جایی که کارمزد کارمزد کاربران بابت هر عیار کاهش می یابد زیرا به دلیل هزینه، می توان برخی از cuties را به صورت آفلاین ذخیره کرد تا هزینه ذخیره سازی cuties کاهش یابد.
با استفاده از کیف پول Chanlly، کاربران می توانند با استفاده از کارت نقدی از پلتفرم های مختلف مبادلات ارز دیجیتال خریداری کنند، این سکه ها را می توان برای خرید عیار در کیت های بلاک چین استفاده کرد.
تراکنش سریع و ایمن با شفافیت در بازی و سرعت بدون وقفه هنگام بازی و پرورش عیار انجام می شود.
 

جوانب مثبت منفی

  • بازی های پایه بلاک چین با چندین شریک پشتیبانی از پروژه بلاک چین
  • بازی را می توان در بلاک چین های مختلف مانند EOS NEO و اتریوم بازی کرد
  • پشتیبانی از بازیکنان چند نفره می توانند با سایر کاربران تعامل داشته باشند
  • Cuties قابل معامله و مبادله است
  • فعلا خیر

بوینس آیرس

عیارهای بلاک چین

Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی یک بازی ویدیویی زنجیره‌ای اتریوم است که برای ارائه تجربه کلکسیونی عالی در دنیای بازی‌های دیجیتال به بازیکنان عرضه شده است، مانند بسیاری از بازی‌های روی پلتفرم این بازی به کاربران و بازیکنانی که می‌خواهند وارد این بازی ویدیویی شوند، امکان جمع‌آوری مجموعه‌ای را فراهم می‌کند. از موجودات مختلف مانند گربه، توله سگ، سگ، خرس و در میان حیوانات دیگر به طوری که بازیکنان بتوانند آنها را بزرگ کنند و سطح و سطح نبرد خود را افزایش دهند تا بتوانند با بازیکنان دیگر روی سکو برای پیروزی و کسب منافع عالی مبارزه کنند، ارزش دارد. با ذکر این نکته که هر موجودی با توانایی های بسیار متفاوت است و به بازیکنان این امکان را می دهد که تصمیم بگیرند با کدام موجود بازی کنند.
 

جوانب مثبت منفی

  • این یک بازی عالی در زنجیره اتریوم است.
  • این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا موجودات را از طریق قراردادهای هوشمند مبادله کنند.
  • موجودات را می توان فروخت و به بازیکنان دیگر منتقل کرد.
  • کمیاب ترین موجودات قیمت بالایی دارند.

رائول لئون

عیارهای بازی بلاک چین کیوتی

Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی  یک بازی از پلتفرم بلاک چین است که بر روی آن دسته از بازیکنانی تمرکز دارد که به بازی های جمع آوری و ماجراجویی علاقه دارند، این بازی عمدتاً بر اساس مجموعه ای از موجودات مختلف است که در میان آنها می توان متوجه شد که توله سگ، گربه، بچه خرس داریم که آنها موجودات واقعی هستند. اما ما همچنین می توانیم موجودات فانتزی را جمع آوری کنیم، این موجودات را می توان جمع آوری کرد و بزرگ کرد تا وقتی موجودات سطح بالاتری دارند، توانایی های آنها را آزمایش کنند. این بازی امکان ایجاد قراردادهای هوشمند را از طریق بلاک چین اتریوم فراهم می کند که در آن دستور العمل های درون بازی می توانند فروخته شوند، منتقل شوند یا با بازیکنان دیگر در همان پلتفرم بازی مبادله شوند.
 
 

جوانب مثبت منفی

  • این یک بازی کلکسیونی است که گیم پلی عالی را با رابط کاربری بسیار آسان در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
  • هر موجودی که بازیکنان به دست می آورند منحصر به فرد خواهد بود، بنابراین نمی توان دو یا چند موجود را تکرار کرد.
  • روش های پاداش از طریق اتریوم، EOS، NEO خواهد بود.
  • در برخی به روز رسانی های موجود در بازی، برخی از مشکلات اتصال را ارائه کرده است.

احسان روزک

ناز خیلی ناز

ما همیشه روی بهبود تجربه Ctieneer کار می کنیم. و با این کراوات، بازار Cutie یک به‌روزرسانی با کیفیت زندگی دریافت می‌کند.
در حال حاضر، بازار Cutie دارای فیلترهای زیادی است. اتریوم در اواخر سال 2013 توسط Vitalik Buterin، محقق و برنامه نویس ارزهای دیجیتال پیشنهاد شد. توسعه توسط یک فروش آنلاین جمعی که بین ژوئیه و اوت 2014 انجام شد، تامین شد.[2] سپس این سیستم در 30 ژوئیه 2015 با 72 میلیون سکه ضرب شد.[3][4] این حدود 65 درصد از کل عرضه در گردش در می 2020 را تشکیل می دهد[5].[6][نیاز به منبع غیر اولیه]
 
در سال 2016، در نتیجه بهره برداری از یک نقص در نرم افزار قرارداد هوشمند پروژه DAO، و متعاقب آن سرقت 50 میلیون دلار اتر، اتریوم به دو بلاک چین جداگانه تقسیم شد – نسخه جدید جدید.
 

جوانب مثبت منفی

  • Hxusndjdjnsnsux
  • Ncidnsismdosomd

 
شیلا کووا

عیارهای بلاک چین

Blockchain Cuties بازی بلاک چین کیوتی اولین بازی در بازار است که به بازیکنان خود امکان بازی در چندین بلاک چین را ارائه می دهد که هر کدام تجربه کاربری شخصی و محتوای منحصر به فرد را ارائه می دهند. کاربران می توانند روی بلاک چین های اتریوم، EOS، TRON و NEO بازی کنند. این بازی اغلب به روز شده در صنعت است، هم از نظر به روز رسانی بازی و هم از نظر نقاط مهم جامعه.
 

جوانب مثبت منفی

  • خود بازی حداقل هر دو هفته یک بار آپدیت دریافت می کند.
  • تا اینجا هیچ چیز منفی نیست

منبع : اخبار متاورس

منبع : revain

مصطفی قدیری سوال پرسید دسامبر 25, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1384 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات