این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

1

این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

 

communication conversation - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

همه ما می توانیم قبول کنیم که ملاقات با افراد جدید یکی از بزرگترین هیجانات زندگی است. هر دوست، عاشق، همکار، همسایه، آشنا زمانی غریبه بود.

اگر می دانستید چه سوالات روانشناسی را باید از آنها بپرسید تا مشخص شود که آیا آنها با شما سازگار هستند یا خیر؟

به گفته روانشناسان ، در حالی که یادگیری همه چیزهایی که باید در مورد کسی بدانید در اولین ملاقات با او دشوار است، سوالات خاصی وجود دارد که می توانید بپرسید که به شما بینش عمیق تری از ماهیت شخصیت او می دهد.

و بیایید صادق باشیم، سوالات ساده ای مانند “روز شما چطور است؟” یا «آنچه برای بقیه هفته روی می دهد»، دقیقاً به شما بینشی در مورد اینکه واقعاً چه کسانی هستند، نمی دهد.

 

 

اما سوالات زیر متفاوت است.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که به شما بینش دقیق و عمیق تری نسبت به غریبه ای که به تازگی ملاقات کرده اید ارائه دهند تا بتوانید در مورد اینکه آیا شما دو نفر در آینده با هم کنار می آیید یا خیر.

1) خودتان را چگونه توصیف می کنید؟

thinking negatively - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

این سوال ممکن است به نظر چیز خاصی نباشد، اما ماهیت مبهم آن چیزهای زیادی را در مورد شخصیت آنها آشکار می کند .

چرا؟

زیرا شما می توانید به روش های مختلف به این سوال پاسخ دهید. آنها ممکن است در مورد شخصیت، شغل، خانواده خود صحبت کنند. به هر چیزی که آنها پاسخ دهند به طور کلی اولویت های آنها در زندگی را نشان می دهد.

به عنوان مثال، اگر فردی ابتدا به عنوان یک رقصنده، سپس یک خواننده، و در نهایت به عنوان یک کتابدار شناخته شود، پس می دانید که برای این فرد خاص، کتابدار بودن فقط یک شغل است، در حالی که رقصنده و خواننده بودن اهمیت بیشتری دارد.

اگر شخصی خود را یک جهانگرد معرفی می کند، پس می دانید که این فردی است که در سفر جدی است.

همچنین به نوع کلماتی که استفاده می کنند توجه کنید. اگر آنها از کلماتی مانند “مراقب” یا “تفریح” استفاده کنند، به احتمال زیاد فروتن هستند، در حالی که اگر از کلماتی مانند “باهوش” یا “ورزشی” استفاده کنند، ممکن است برونگرا باشند.

2) بزرگترین دستاورد شما چیست؟

این بینشی انتقادی نسبت به گذشته یک فرد می دهد و همچنین دو چیز ظریف را در مورد شخصیت آنها آشکار می کند.

یک بار دیگر، نشان می دهد که منافع یک فرد در کجا قرار دارد زیرا این یک سوال مبهم است. آیا این یک دستاورد ورزشی است؟ حرفه ای؟ شخصی؟ سپس خواهید دید که آنها در چه زمینه هایی از زندگی خود افتخار می کنند.

همچنین، چه مدت طول کشید تا آنها به این دستاورد دست یابند؟ اگر این مدت طولانی بود، ممکن است آنها دستاوردهای زیادی داشته باشند یا تعداد کمی داشته باشند. برای فهمیدن باید از حس ششم خود استفاده کنید.

ابرقدرت شما چیست؟ مسابقه جدید آشکار ما به شما کمک می کند تا ابرقدرت پنهان خود را کشف کنید و بزرگترین هدایای خود را در زندگی باز کنید. اینجا را بررسی کنید.

3) آیا کتاب خوبی خوانده اید؟

books - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

 

این یک سوال عالی است و پاسخ ها بسیار متفاوت خواهد بود. شما به سرعت قادر خواهید بود ببینید که آیا منافع مشابهی دارید یا خیر.

اول، شما به راحتی قادر خواهید بود ناخوانا را از خوانندگان تشخیص دهید. برخی صادق خواهند بود و می گویند “آنها نمی خوانند”. سایر ناخوانندگان به سن و سالی نیاز دارند تا بفهمند آخرین کتابشان چه بوده است. این همچنین نشان می دهد که آنها سعی دارند با جستجوی کتابی برای گفتن شما را تحت تأثیر قرار دهند.

در میان خوانندگان ، افرادی را خواهید یافت که کتاب های تجاری یا خودیاری، یا رمان یا علم را ترجیح می دهند. شاید بتوانید فردی را بیابید که به کتاب های مربوط به ذهن آگاهی علاقه دارد .

4) شغل رویایی شما چیست؟

سوال مبهم دیگری که خیلی چیزها را فاش خواهد کرد.

برخی با برجسته کردن فعالیت‌های خلاقانه نشان می‌دهند که خلاق هستند. برخی سعی خواهند کرد بامزه باشند و مشاغلی را توصیف کنند که وجود ندارند مانند “چشنده آبجو” یا “نوازش توله سگ”.

هر چه آنها پاسخ دهند، نشان می دهد که آیا آنها در مورد این سؤال زیاد فکر کرده اند یا اصلاً.

جالب اینجاست که این سوال در مصاحبه های شغلی واقعی زیاد پرسیده می شود .

5) قهرمان شخصی شما کیست؟

سوالی کاملا معنادار برای پرسیدن خواهید دید که برخی از آنها یکی از اعضای خانواده را توصیف می کنند، در حالی که برخی دیگر یک ورزشکار یا چهره مشهور فرهنگ پاپ را توصیف می کنند. در اینجا چیزهای زیادی در مورد ارزش های آنها خواهید آموخت. شما می توانید این سؤالات را با پرسیدن “چه چیزی این “قهرمان” را متمایز می کند، بررسی کنید؟

معمولاً آنها صفات و ویژگی هایی را که آرزو دارند در خود داشته باشند ذکر می کنند.

آیا آنها به دنبال فعال حقوق مدنی، مارتین لوتر کینگ جونیور هستند؟ یا به دونالد ترامپ نگاه می کنند؟ پاسخ به این سوال می تواند سیگنال های هشدار دهنده را ارسال کند.

در اینجا 5 سؤال دیگر وجود دارد که پاسخ آنها واقعاً آشکار کننده خواهد بود:

6) آیا شما یک فلسفه زندگی دارید که بر اساس آن زندگی می کنید؟

اگرچه این سؤال به عنوان یک سؤال معمولی ظاهر می شود، اما در واقع یک سؤال کاملاً شخصی است. پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا در مورد دیدگاه این شخص نسبت به زندگی، جهان بینی او و ارزش هایی که امیدوارند به آن پایبند باشند آشنا شوید. شما همچنین قادر خواهید بود نگاهی اجمالی به اخلاقیات آنها داشته باشید یا اینکه آیا آنها اخلاقی دارند یا خیر.

به عنوان مثال، اگر کسی بگوید که فلسفه زندگی او این است که تا آنجا که ممکن است پول درآورد، می دانید که اولویت او به هر قیمتی پول درآوردن است. دانستن فلسفه زندگی آنها بلافاصله پس از ملاقات با آنها می تواند در وقت شما صرفه جویی کند اگر فلسفه آنها با فلسفه شما ناسازگار باشد.

7) چه چیزی را بیشتر در مورد خود دوست دارید؟
shutterstock 367954703 1 - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد
اعتبار تصویر: Shutterstock – توسط denrz

در اینجا، خواهید دید که این شخص ارزش ها و اولویت های خود را نشان می دهد. البته همه چیز بسیار ظریف است. اگر فردی را در حال لاف زدن ببینید، متوجه خواهید شد که این فرد یا بسیار ناامن است یا حتی ممکن است دچار اختلال شخصیت خودشیفته باشد. هیچ کس از یک لاف زن خوشش نمی آید، بنابراین اگر این را دیدید، پیشنهاد این است که از آنجا به راه بروید.

در بسیاری از مواقع، این چیزی است که آنها فاش نمی کنند که چیزهای زیادی به شما می گوید. اگر پاسخ آنها غیر صادقانه و ساختگی به نظر می رسد، آنها می توانند شما را دستکاری کنند تا آنها را دوست داشته باشید. به شهود خود اعتماد کنید .

8) اگر می توانستید دنیا را تغییر دهید، چه چیزی را تغییر می دادید؟

برای بسیاری از ما، زندگی روزمره ما بسیار متمرکز بر فردی است، بنابراین اغلب به این فکر نمی کنیم که چگونه جهان می تواند برای بهتر شدن تغییر کند. پاسخ به این سوال نه تنها میزان توجه یک فرد به رویدادها، سیاست و سیاست های جاری، بلکه ارزش های فرد را نیز آشکار خواهد کرد.

آیا پاسخ آنها خودخواهانه است، یا نگرانی واقعی برای رفاه دیگران و کره زمین نشان می دهند؟

9) به نظر شما معنای زندگی چیست؟

pexels photo 340566 - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

در اینجا خواهید دید که آیا این شخص دارای مذهب یا دیدگاه معنوی خاصی است. همچنین می توانید در اینجا به ارزش آنها اشاره کنید. اگر آنها معتقدند که معنای زندگی یادگیری هر چه بیشتر در این سیاره است، پس می دانید که یادگیری در زندگی آنها اولویت بالایی دارد.

پاسخ به این سوال بسیار جالب خواهد بود، و همیشه خوب است که یک دوست بالقوه نظرات مذهبی یا معنوی مشابهی را به اشتراک بگذارد.

10) آیا ترجیح می دهید به تنهایی کار کنید یا دوست دارید با دیگران کار کنید؟

برخی افراد به تنهایی بهتر کار می کنند. دیگران هنگام کار با یک گروه پیشرفت می کنند. اگر این دوست بالقوه یک همکار است یا می تواند یک شریک بالقوه باشد، این سوال می تواند به شما راهنمایی کند که آیا آنها می توانند با دیگران خوب بازی کنند یا خیر. اگر ترجیح می دهند به تنهایی کار کنند، می تواند به این دلیل باشد که در یک تیم خوب همکاری نمی کنند.

11) چیزی در مورد خودتان بگویید که هیچ کس نمی داند

از آنجایی که این روزها زمان زیادی را به صورت آنلاین سپری می کنیم، استعداد ما برای مکالمه به نوعی به حاشیه رفتن است. ما دیگر فرصتی برای گفتگوهای عمیق و معنی دار نداریم و وقتی انجام می دهیم، معمولاً گفتگوهای شتابزده و سطح بالا هستند.

ما فرصت‌هایی را از دست می‌دهیم که درباره خودمان صحبت کنیم و از دیگران درباره خود بپرسیم. جالب است که ببینید مردم در مورد چه چیزی دلتنگ صحبت کردن هستند و این سوال به شما کمک می کند تا در مورد شخصی که روبروی شما نشسته است به نوعی کاملاً رودررو بدانید.

12) عمیق ترین باور شما در مورد زندگی چیست؟

همه ما کارهایی انجام می دهیم، اما به ندرت به این فکر می کنیم که آن اعمال یا احساسات از کجا می آیند. وقتی از شخصی در مورد عمیق‌ترین باورش می‌پرسید، می‌توانید به سرعت منشأ پاسخ‌های دیگر به سؤالات دیگر را بر اساس آن باورها دنبال کنید.

برای مثال، اگر آنها بگویند که عمیق‌ترین باورشان در مورد زندگی چیزی منفی است، ممکن است بتوانید بفهمید که چرا در محل کار درخواست افزایش حقوق نمی‌کنند یا چرا عشقی پایدار پیدا نکرده‌اند.

13) اگر بتوانید فردا در جایی بیدار شوید، کجا می بودید؟

world - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

این یک سوال سرگرم کننده است که بسیاری از رویاها و امیدهای شریک گفتگوی خود را به شما می گوید. افرادی که چیزهایی مانند “یک ساحل” یا چیزی کمتر خاص می گویند ممکن است مخفیانه به شما بگویند که هیچ جاه طلبی ندارند یا شاید نمی خواهند کار کنند.

یا اگر می گویند دوست دارند در خانه مادربزرگشان بیدار شوند چون از بچگی آنجا نبوده اند، نشانه خوبی است که احساساتی هستند و مهارت های انعکاس خوبی دارند.

14) تنها چیزی که آرزو می کنید بتوانید برای آن انجام دهید چیست؟

شما انواع پاسخ ها را برای این سوال دریافت خواهید کرد و در واقع، می توانید یک شب کامل را صرف صحبت در مورد این یک سوال کنید.

هر کس چندین پاسخ دارد و هر پاسخ دارای پیشینه منحصربه‌فرد خود است که به شما امکان می‌دهد سؤالات کاوشگری و پیگیری زیادی داشته باشید.

15) چگونه روی خود کار می کنید؟

اگر این سوالی است که از کسی که با او قرار ملاقات دارید می‌پرسید، می‌خواهید پاسخ خوبی مانند «به باشگاه بروید»، «هفته‌ای یک کتاب بخوانید» یا «کلاس‌ها شرکت کنید» به شما بدهد. شما نمی خواهید با کسی که به اوج رسیده است قرار ملاقات بگذارید. هیچ کس مردم را بدون جاه طلبی دوست ندارد.

16) بدترین چیزی که تا به حال تجربه کرده اید چیست؟

این یک سوال آزاردهنده است و بسیاری از مردم ممکن است دوست نداشته باشند در مورد تجربیات بد خود صحبت کنند، اما اگر بتوانید کسی را وادار کنید تا در مورد بدترین تجربیات خود صحبت کند، می توانید اعتماد کنید که اساساً هر زمان که در این مورد بپرسید هر چیزی را به شما خواهد گفت. آینده.

17) مهمترین فرد زندگی شما کیست؟

stages of a relationshipjpg - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

گاهی اوقات، این سوال پاسخ های جالبی می دهد. انتظار نداشته باشید که همه بگویند مادرشان مهمترین فرد زندگی آنهاست. همه مادرشان را دوست ندارند.

برخی از مردم می گویند که واقعاً به مربی یا دوست یا والدین یک دوست نگاه کرده اند. این بسیار گویای نوع افرادی است که بر شریک مکالمه شما تأثیر می گذارند.

18) وقتی آخرین رابطه تان به پایان رسید چه چیزی در مورد خودتان کشف کردید؟

بسیاری از روابط باعث می شود افراد احساس سوزش و تلخی کنند. اگر صحبت‌هایتان شما را به این باور رساند که شریک زندگی‌تان چنین احساسی دارد، بهتر است از خودتان بپرسید که چگونه سعی کرده‌اند به خودشان کمک کنند تا بر این احساسات غلبه کنند.

آیا آنها نقش قربانی را بازی می کنند یا یاد گرفته اند که بر این احساسات غلبه کنند و به زندگی خود ادامه دهند؟

19) خشم چگونه در بدن شما ظاهر می شود؟

شما می خواهید بدانید که چگونه مردم اجازه می دهند عصبانیت در بدنشان ایجاد شود تا در صورت بروز آن بتوانید آن را تشخیص دهید. این برای شما نیست، بلکه به آنها کمک می کند بفهمند که چه زمانی چیزی آنها را آزار می دهد. برخی از افراد در صورت قرمز می شوند، برخی دیگر احساس لرزش یا ضعف می کنند.

20) دوست دارید همیشه مردم از شما در مورد خودتان چه سوالی بپرسند؟

communication conversation - این 20 سوال همه چیز را در مورد شخصیت افراد نشان می دهد

ما دوست داریم در مورد خودمان صحبت کنیم، اینطور نیست؟ آیا تا به حال در یک مهمانی بوده اید که کسی از شما چیزی در مورد خودتان بپرسد؟ حتما دارید. برای همه اتفاق می افتد. از کسی بپرسید که به چه نوع سؤالاتی می‌خواهد پاسخ دهد و سپس به او اجازه دهید در حالی که همه چیز را قبول دارید صحبت کند.

با این سوالات لذت ببرید

هنگامی که کمی وقت خود را با کسی سپری می کنید، این سؤالات برای شناختن کمی (یا بسیار) بهتر این شخص عالی هستند. نحوه واکنش آنها و نحوه پاسخ آنها چیزهای زیادی در مورد شخصیت آنها آشکار می کند .

اکنون بخوانید:  10 سوالی که واقعاً شخصیت یک نفر را آشکار می کند

یک نفس عمیق بکش

قبل از اینکه به قسمت بعدی روزتان بروید، لحظه ای توقف کنید و نفس عمیقی بکشید.

با توقف برای نفس عمیق، ضربان قلب شما کاهش می یابد و اکسیژن بیشتری وارد جریان خون می شود. این با مغز شما ارتباط برقرار می کند تا آرام شود.

نفس عمیق کشیدن می تواند کیفیت روز شما را بهبود بخشد.

یک استاد کلاس رایگان در مورد نفس کشیدن توسط Rudá Iande، شمن مشهور جهان وجود دارد. این یک ساعت طول می کشد و به شما امکان می دهد از نفس کشیدن برای ایجاد ارتباط عمیق تر با خود استفاده کنید.

منبع محتوای انگلیسی : ideapod

حسین قدیری سوال پرسید نوامبر 17, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها5365 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات