ایا در ساخت مبل از اهن استفاده میشود ؟

0

ایا در ساخت مبل از اهن استفاده میشود ؟

حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان ایرانی در راستای ساختن ایران زمین 

saeed.zajkani سوال پاسخ داده شده آوریل 2, 2021
گذاشتن نظر
0

ایا در ساخت مبل از اهن استفاده میشود ؟

مبلمان کلاسیک مجلسی با ترکیب یک مبل سه نفره و مبل تک نفره به رنک  صورتی و پوسین دار از جمله محصولات تولید شده در شرکت مبل چوبینو می باشد

e598865efb5d9ba9d1f26931379e30baab72570e 227 - ایا در ساخت مبل از اهن استفاده میشود ؟

saeed.zajkani پاسخ ویرایش شده آوریل 7, 2021
گذاشتن نظر
0

ایا در ساخت مبل از اهن استفاده میشود ؟

در گذشته برای ساختن مبلمان بیشتر از چوب استفاده میشده است و تا به انروز هم ادامه داشته است ولی با گذشت زمان کمی معروفیت چوب از بین رفته است به خاطر همین از اهن یا فلزات استیل در ساختن مبلمان استفاده میکنند .

ولی با این وجود برای ساختن مبلمان چوبی کمی از فلزات استیل استفاده میکنند تا مقاومت و کیفت داشته باشد . ولی مبلمانی هم وجود دارد که تمام استیل میباشد و بیشتر در دکوراسیون مدرن استفاده میشوند . برای تولید این مبلمان بیشتر از فلزات ابکاری شده استفاده میشود تا در کنار زیبایی که دارد در مقابل خوردگی و ضربه مقاومت داشته باشد . وقتی که این مبلمان استیل یا  فلزی ساخته میشود برای این که کار از محکم کاری عیب نکند پودری را بر روی جاهای استیل یا فلزی مبلمان میریزند تا از زنگ زدگی و خوردگی جلو کیری بکند .

استیل یا فلزات دیگر بر اساس سردی که در وجودشان دارد اگ با یک طرح خوب ترکیب بشوند زیبایی بسیار زیادی خواهند داشت . اگر شما از مبلمان استیل یا فلزی استفده بکنید اگر به درستی از این مبلمان استفاده شود شما دیگر هیچ وقت نیاز به تعویض مبلمان خود  نخواهید داشت مگر اینکه روکش یا فوم ان خراب شود و دیگر قابل استفاده نباشد .

جهت بازدید از تنوع مبل شرکت چوبینو روی لینک chobino کلیک کنید .
در راستای بهبود مشکلات کشور همراهمان باشید با iranpsc .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده مارس 3, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2613 times
  • پاسخ ها2 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات