انجمن پرسش و پاسخ چه تاثیری در روند بهبود تولیدات داخلی میتواند داشته باشد ؟

0

شرح سوال انجمن پرسش و پاسخ چه تاثیری در روند بهبود تولیدات داخلی میتواند داشته باشد

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده ژانویه 24, 2020
گذاشتن نظر
0

از آنجایی که شروع یک فرایند تولیدی نیاز به بستر سازی و داشتن مطالعات قبلی می باشد ، و در این حین با مشورت با مشاورین و افرادی که در این حیطه کاری فعالیت دارند می توان زمینه را برای استارت یک فرایند تولیدی آغاز کرد ، این بستر یعنی انجمن پرسش و پاسخ که در این سایت در جهت بهبود تولیدات داخلی می باشد . عموم جامعه می توانند با فعالیت در این قسمت علاوه بر اینکه پاسخ سوال خود را در حیطه ی مورد نظر که می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند ، پیدا می کنند می توانند از سوالات دیگری پیرامون همین مطلب نیز استفاده کرده و به تمامی فرایند مورد نظر خود مشرف شوند .
علاوه بر این این بستر با به اشتراک گذاشتن سوالات در مباحث مختلف این اجازه را به تمامی افرادی که می خواهند از این بستر استفاده کنند را می دهد که سولات بروز خود را در این بستر پیدا کنند و با افراد دیگر به بحپ و مناظره بنشینند .

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده ژانویه 24, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2514 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات