از SAND تا MANA، در اینجا نگاهی به پنج سکه متاورس برتر در حال حاضر داریم

0

از SAND تا MANA، در اینجا نگاهی به پنج سکه متاورس برتر در حال حاضر داریم

توضیحی در خصوص پنج ارز متاورس که در حال حاضر برترین ارز دیجیتال متاورس هستند .

اخبار متاورس

 
default - از SAND تا MANA، در اینجا نگاهی به پنج سکه متاورس برتر در حال حاضر داریم

توسط CNBCTV18.com |  30 نوامبر 2021، 05:44 بعد از ظهر IS (به روز شده)

مینی

پنج سکه برتر متاورس: در حالی که برخی از توکن‌های ارز دیجیتال متاورس را می‌توان تنها در متاورسی که به آن متصل هستند خرج کرد و از طریق فروشگاه درون‌بازی هر دنیای مجازی قابل خرید است، برخی توکن‌های دیگر نیز در صرافی‌هایی مانند WazirX، Coinbase و Binance در دسترس هستند.

 
metaverse 1019x573 - از SAND تا MANA، در اینجا نگاهی به پنج سکه متاورس برتر در حال حاضر داریم

 

متاورس، اصطلاحی که برای اشاره به یک جهان مجازی استفاده می شود، پس از اینکه فیس بوک خود را به نام متا تغییر نام داد، شتاب بیشتری گرفت. Metaverses جنبه های مختلف رسانه های اجتماعی، بازی های آنلاین، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و ارزهای دیجیتال را در بر می گیرد. مردم می توانند از این فضای دیجیتال برای تعامل به روش هایی استفاده کنند که قبلا امکان پذیر نبود.
 

 

نه فقط تعاملات یا رویدادهای گاه به گاه، فضای دیجیتال آنلاین اکنون به مردم امکان خرید و حتی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را می دهد. اما نحوه پرداخت چیست؟ در حال حاضر، این کالاهای مجازی را می توان با استفاده از ارزهای دیجیتال متاورس یا توکن های بومی متاورس که برای خرید یا سرمایه گذاری در آن انتخاب می کنید، خریداری کرد.
 
توکن‌های متاورس واحدی از ارز مجازی هستند که می‌توان از آن برای انجام تراکنش‌های دیجیتال در متاورس استفاده کرد. در حالی که برخی از توکن‌های ارز دیجیتال متاورس را می‌توان تنها در متاورسی که به آن متصل هستند خرج کرد و می‌توان آن‌ها را از طریق فروشگاه درون‌بازی هر دنیای مجازی خریداری کرد، برخی توکن‌های دیگر نیز در صرافی‌هایی مانند WazirX، Coinbase و Binance در دسترس هستند.
 
بیایید نگاهی به برخی از بهترین سکه ها در فضای متاورس تا کنون بیندازیم:
 
MANA (دسنترالند)
 
 
Decentraland دنیای مجازی است که می توانید با استفاده از مرورگر اینترنت خود از آن دیدن کنید. ارز دیجیتال بومی MANA به شما در خرید و فروش زمین در این فضای مجازی کمک می کند. بازیکنان در جهان مالک و توسعه قطعات زمین هستند و آنها را مانند املاک و مستغلات مدیریت می کنند و سرمایه گذاران می توانند این زمین های مجازی را با قیمتی خریداری کنند.
قیمت MANA در حال حاضر 4.72 دلار است که از هفته گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار آن تقریباً 9 میلیارد دلار است.
 
Decentraland همچنین پشتیبانی بومی را برای شبکه Matic اضافه کرده است که امکان تراکنش با کارمزد کمتر را فراهم می کند. آنها همچنین یکی از اولین جشنواره های موسیقی چند روزه را با حضور هنرمندانی مانند Deadmau5 و Paris Hilton در ماه گذشته برگزار کردند.
 
SAND (Sandbox)
 
Sandbox یک دنیای بازی مجازی تمام عیار است که در آن بازیکنان می توانند برای انجام فعالیت های خود در جهان توکن کسب کنند. این یک مدل بازی برای کسب درآمد است. شما می توانید با انجام ماموریت های مختلف در دنیای Sandbox، توکن های SAND کسب کنید. سپس می توانید از این توکن های SAND برای خرید زمین و سایر اشیاء مجازی استفاده کنید.
SAND در حدود 7 دلار معامله می شود. ارز مجازی تنها در هفته گذشته 87 درصد رشد داشته است. ارزش بازار فعلی آن بیش از 6 میلیارد دلار است، به ازای هر coinmarketcap.
 
AXS (Axie Infinity)
 
Axie Infinity نیز یک بازی برای کسب درآمد است که بسیار شبیه به پوکمون اما در فضای مجازی است. در این بازی شما هیولاهایی دارید که می توانید آنها را پرورش دهید، بفروشید، بخرید، تجارت کنید و با هیولاهای دیگر بجنگید تا توکن های AXS را به دست آورید. خود هیولاها NFT هایی هستند که منحصر به فرد هستند.
 
محبوبیت Axie infinity در شش ماه گذشته با افزایش نزدیک به 5000 درصدی در کاربران روزانه افزایش یافته است.
 
طبق گفته coinmarketcap، در حال حاضر AXS حدود 132 دلار با ارزش بازار جهانی بیش از 8 میلیارد دلار قیمت دارد.
 
گالا (بازی های گالا)
 
گالا گیمز یک فضای بازی بلاک چین است که توسط توکن اتریوم گالا طراحی شده است. برخلاف ورودی های قبلی در این لیست، GALA را می توان بین چند شرکت کننده در بازی GALA استفاده کرد، به این معنی که می توانید از توکن در چندین بازی که توسط بلاک چین Gala پشتیبانی می شود استفاده کنید.
 
گالا در حال حاضر 0.635 دلار قیمت دارد، اما در هفته گذشته نزدیک به 90 درصد رشد داشته است. ارزش بازار آن تقریباً 5 میلیارد دلار است.
 
این شرکت در حال برنامه ریزی برای ساخت بازی های بیشتری است که از این توکن استفاده می کنند که احتمالاً در آینده قیمت توکن را افزایش می دهد.
 
ENJ (سکه انجین)
 
Enjin یک پلت فرم آنلاین است که به افراد اجازه می دهد NFT های خود را مدیریت و ایجاد کنند. با بسیاری از پروژه های متاورس که در بالا ذکر شد یکپارچه شده است. این به بازیکنان بازی های متاورس اجازه می دهد تا از آیتم های خود در چندین بازی استفاده کنند. هنگامی که یک NFT در شبکه Enjin ضرب می شود، مقدار معینی از توکن های ENJ ایجاد می شود و مقداری را به NFT تازه ایجاد شده اختصاص می دهد.
 
ENJ در حال حاضر پس از افزایش 15 درصدی در هفته گذشته، 3.5 دلار قیمت دارد. ارزش بازار آن تقریباً 3 میلیارد دلار است.
 

جهت ورود به متاورس آپلند و دریافت 4500 upx رایگان از لینک ثبت نام در متاورس شروع کنید .
منبع : cnbctv18

مصطفی قدیری سوال پرسید دسامبر 18, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها943 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات