ارز داخلی متاورس رنگ چیست | متاورس رنگ

4

ارز داخلی متاورس رنگ چیست | متاورس رنگ

آیا متاورس رنگ که یک پلتفرم ایرانی متاورس می باشد ارز داخلی هم دارد یا با ارزهای عمومی کار می کند؟

1860d81591582ea4a3ec04f79f797c3f7ed52217 2427 - ارز داخلی متاورس رنگ چیست | متاورس رنگ

متاورس رنگ اگر ارز اختصاصی دارد آیا این ارز، ارزش سرمایه گذاری دارد؟

nazanin سوال پاسخ داده شده نوامبر 19, 2023

خیلی خوبه چون تز این طریق همونطور که گفتید ارز داخلی هم ارزشش بالاتر میره و هم ارز از کشور خارج نمیشه

گذاشتن نظر
8

ارز داخلی متاورس رنگ چیست؟

 متاورس رنگ دارای 5 ارز داخلی میباشد. یک ارز بومی و داخلی کشورمان ریال و دیگری ارز psc که مخفف کلمه زنجیره تامین بهشت (Paradise supply chain) است این ارز, ارز داخلی متاورس رنگ میباشد. دیگر ارزها و یا میشود گفت ابزار ها, ابزار آبی برای پلیگان های آموزشی, ابزار زرد برای پلیگان های مسکونی و ابزار قرمز برای پلیگان های تجاری.

مرضیه ثاقب علیزاده

پاسخ به سوال مطرح شده توسط آقایان حسین قدیری و امیرمدنی فر .

g15 3 - ارز داخلی متاورس رنگ چیست | متاورس رنگ

 

محتوای متنی کامل استخراج شده از ویدیو:

سلام دوستان امیر مدنی فر هستم, خیلی خوش آمدید به بخش پانزدهم پاسخ دهی به سوالات انجمن متاورس, تحت عنوان پروژه متاورس رنگ

سلام آقای قدیری

قدیری: سلام آقای مدنی, حسین قدیری هستم در بخش پانزدهم به یک سوال شما پاسخ میدهیم سوالی که انجمن متاورس ایران مطرح کرده اید تحت عنوان متاورس ایران, متاورس رنگ, متاورس ملی که بارگذاری شده است این سوال به صورت تخصصی به صورت محتوای ویدیویی و متنی در زیر سوال بارگذاری میشود بریم که به سوالتان پاسخ دهیم.

مدنی: پرسیده شده است که آیا متاورس رنگ که یک پلتفرم ایرانی متاورس میباشد ارز داخلی هم دارد و یا با ارزهای عمومی کار میکند؟

قدیری: خب آقای مدنی فر متاورس رنگ همانطور که خودتان در جریان هستید از ارزهای داخلی پشتیبانی میکند همینطور ارزهای بومی ایران, ارز بومی ایران خب ریال است و ما این را مدنظر قرار داده ایم و مسلما ارزی است که شما میتوانید وارد متاورس رنگ کنید و همینطور از متاورس رنگ خارج کنید این ارز به صورتی است که شما بعضی از خدماتتان را میتوانید با ارز ریال انجام دهید و مسلما داخل کیف پولتان جمع میشود و به همان بها میتوانید خارج کنید.

در خصوص ارزهای داخلی متاورس رنگ ما سه ابزار داریم که ارز هم میشه آنها را نام برد ابزارهای رنگ آبی, زرد و رنگ قرمز برای خرید اولیه پلیگان ها یا زمین های آزاد شده متاورس رنگ قابلیت استفاده دارد.

ارز آبی یا ابزار آبی مسلما برای پلیگان های آموزشی در نظر گرفته شده, ابزار قرمز زمین ها و پلیگان های تجاری در نظر گرفته شده و ابزار زرد برای پلیگان های مسکونی

ما دو واحد دیگر هم داخل متاورس رنگ داریم که به عنوان ارز هم میشود نام برد, ارز رضایت که برای ساخت بنا که در آینده در اختیار شما قرار میگیرد ارزی است که قابلیت فروش ندارد, کم نمیشود به شما طی مراحلی داده میشود حالا سطح بگیرید به شما داده میشود و حالا مباحث دیگر این ارز خصوصیت دیگری که دارد این است که قابلیت کرایه دارد و ارزش خیلی خیلی بالایی دارد

یکی از ارزهای مهم متاورس رنگ ارز psc است که مخفف کلمه Paradise supply chain است این ارز ارزی اختصاصی متاورس رنگ است که شما وقتی زمینتان را برای اولین بار با واحد ابزار تهیه کردید برای اینکه بتوانید داخل خود متاورس رنگ تعامل دوطرفه داشته باشید با شهروندان از ارز psc  و ریال استفاده میشود. ارز ریال که ارز بومی ما هست و ارز PSC هم ارز داخلی است و یکسری خصوصیت ویژه دارد و اکثر پاداش ها که داخل متاورس رنگ دریافت میکنید با ارز PSC است مسلما ارزی است که رو به توسعه است خیلی خروجی های بالایی دارد و میتوانید روش سرمایه گذاری کنید.

مدنی: بسیار عالی سوال پرسیده شده است متاورس رنگ اگر ارز اختصاصی داشته باشد آیا این ارز ارزش سرمایه گذاری دارد؟

قدیری: خب اختصاصیش که مسلما همان PSC است که مسلما ارزش سرمایه گذاری دارد چرا که خدمات متاورس رنگ برپایه PSC هم پیش میرود و شما با ارزPSC  میتوانید از سود های ماهانه بهره مند بشید. سودهای ماهانه متاورس رنگ به صورتی است که ماه به ماه یک رای گیری میشود و از سرمایه گذاران و کسانی که به عنوان شهروند داخل متاورس رنگ هستند بین یک تا سه درصد افزایش سرمایه را تایید کنند که این به صورت تخصصی توسط خود شهروندان رای گیری میشود و اگر افزایش بخورد برای همه افزایش میخورد

مدنی: خب دوستان به انتهای بخش پازدهم پاسخ دهی به سوالات رسیدیم در بخش بعدی ما به سوال های کمیسیون در متاورس رنگ چقدر است؟ خرید و فروش در متاورس رنگ قانونی است؟ و آیا زمین ها در متاورس رنگ دارای سند است میپردازیم

قدیری: بسیار عالی از اینکه ما را دنبال میکنید خیلی خوشحالیم ما پاسخ ها را تخصصی حتما داخل انجمن حتما بارگذاری میکنیم, شبکه های اجتماعی ما را حتما دنبال کنید, مراکز بارگذاری ویدیو را دنبال کنید چرا که ما برای شما روزی دو ویدیو بارگذاری میکنیم سامانه هایی هم که ویدیو بارگذاری میشود یوتیوب, آپارات, جعبه, نماشا, دالفک است سامانه های دیگر هم فیس بوک, پرینترست, اینستاگرام, روبیکا بارگذاری میکنیم. پیروز و سربلند باشید.

مدنی: خداوند یار و نگهدار شما باشد.

 

موضوعات پاسخ داده شده در این ویدیو به شرح زیر است :

00:00 مقدمه

00:50 آیا متاورس رنگ که یک پلتفرم ایرانی متاورس می باشد ارز داخلی هم دارد یا با ارزهای عمومی کار می کند؟

04:09 متاورس رنگ اگر ارز اختصاصی دارد آیا این ارز، ارزش سرمایه گذاری دارد؟

 

ویدیو پاسخ دهی به سوال ارز داخلی متاورس رنگ چیست؟

فاطمه نصیری ارسال نظر جدید اکتبر 18, 2022
nazanin اظهار نظر کرد

مطالب کاملا مفهومی و جامع

Awmin اظهار نظر کرد

پاسخ گویی بصورت وید بسیار عالی است

berlin اظهار نظر کرد

سپاس از شما خانوم علیزاده

عالی بود

گذاشتن نظر
3

با سلام متاورس رنگ دارای ۶ ارز میباشد که ۵ ارز آن به صورت داخلی و به یک ارز خارجی به جهت استخراج دارای توسط بازیکنان متصل خواهد شد .

ارزهای داخلی متاورس رنگ یا همان “ متارنگ “ دارای خصوصیات خاصی میباشند و هرکدام قیمتی متفاوت و نیز خدماتی خاص را در شهر مجازی ارائه خواهند داد .

اطلاعات تخصصی در خصوص هریک از ارزها در همین انجمن به صورت کامل نوشته شده است .

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 16, 2024
Abbas اظهار نظر کرد

متاورس ملی یه ایده و پروژه بسیار مفید و آینده دار هست.

Parham اظهار نظر کرد

با سلام خسته نباشید واقعا مطالب کامل بود
البته در انتها باید به این نکته اشاره نمود که اگرچه متاورس، ابزاری پرکاربرد و دقیق خواهد بود، اما نمی تواند جایگزین تعاملات انسانی شود. متاورس یک ابزار در حال پیشرفت با هدف اشکال زدایی است (فرایند یافتن اِشکال و رفع آن)

nazanin اظهار نظر کرد

با تشکر از توضیحات جامع و کامل شما در خصوص ارزهای متاورس رنگ.

متاورس رنگ یک پلتفرم متاورسی ایرانی است که با هدف ایجاد یک دنیای مجازی جذاب و کاربردی برای کاربران ایرانی طراحی شده است. یکی از ویژگی های مهم متاورس رنگ، استفاده از ارزهای دیجیتال داخلی است. این ارزها به کاربران این امکان را می دهند که در دنیای مجازی متاورس رنگ به راحتی خرید و فروش کنند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

گذاشتن نظر
2

سلام ممنون از تیم انجمن  پرسخ و پاسخ 

آیا متاورس رنگ که  یک پلتفرم ایرانی متاورس می باشد ارز داخلی هم دارد یا با ارزهای عمومی کار می کند؟ بله  ارز داخلی دارد

متاورس رنگ اگر ارز اختصاصی دارد آیا این ارز، ارزش سرمایه گذاری دارد؟بله چون از حمایت داخل ایران بهره مند است و در آینده تی خیلی نزدیک  این ارز سود اور خواهد بود

nazanin ارسال نظر جدید ژانویه 16, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

با تشکر از سوالات شما.

در پاسخ به سوال اول شما باید گفت که بله، متاورس رنگ یک پلتفرم متاورسی ایرانی است که از ارز داخلی نیز پشتیبانی می کند. این ارز داخلی با نام “متارنگ” شناخته می شود و کاربردهای مختلفی در دنیای مجازی متاورس رنگ دارد.

در پاسخ به سوال دوم شما نیز باید گفت که بله، ارز اختصاصی متاورس رنگ ارزش سرمایه گذاری دارد. این ارز از حمایت داخل ایران بهره مند است و در آینده نزدیک، به دلیل رشد و توسعه متاورس رنگ، سودآوری بالایی خواهد داشت.

گذاشتن نظر
2

ممنون از این سوال عالی  و بجا. آیا متاورس رنگ که یک پلتفرم ایرانی متاورس می باشد ارز داخلی هم دارد یا با ارزهای عمومی کار می کند؟ بله با ارز ریال که جلو گیری می‌کنه از خروج ارز از  کشور

nazanin ارسال نظر جدید مارس 5, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

با استفاده از ارز دیجیتال رنگ، کاربران ایرانی میتونن بدون نیاز به تبدیل ارز و خروج از کشور، در متاورس رنگ به خرید و فروش زمین، آیتم ها و خدمات بپردازن.

گذاشتن نظر
1

با سلام

متارنگ بین 6 ارزی که دارد 5 ارز داخلی و 1 ارز برای استخراج کاربران می باشد که آن هم در حال حاضر واحد پول رایج کشور یعنی ریال ایران (IRR) می باشد.

این سیاست، سبب عدم خروج ارز از کشور و حتی در آینده‌ای نه چندان دور سبب ارزآوری هم می شود.

nazanin ارسال نظر جدید مارس 5, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

در مجموع، سیاست استفاده از ارزهای داخلی در متاورس رنگ، سیاستی درست و آینده نگرانه هست که میتونه به نفع کاربران ایرانی و اقتصاد کشور باشه.

گذاشتن نظر
1

متاورس رنگ میتواند در آینده چراغ راه ساخت ایرانی نوین باشد

Saeedeza@gmail.com سوال پاسخ داده شده آگوست 4, 2022
گذاشتن نظر
1

با سلام به نظر بنده برای این که هم بازدهی و هم راحتی کاربران فراهم شود بهتر هست که هم ارز داخلی که مخصوص کاربران ایرانی میباشد در آن وجود داشته باشد و همچنین جهت توسعه بهتر وسعت کار و جهت پرداخت میتوان ارز های دیجیتال نیز استفاده کرد

nazanin ارسال نظر جدید مارس 5, 2024
ZizeX اظهار نظر کرد

این که متاورس رنگ از هم از ارز داخلی و هم از ارز خارجی استتفاده میکند بسار عالی است و این که چندین نوع ارز  با کاربرد های مختبف وجود دارد جالب و هوشمندانه

سپاس از نکته مهمی که اعلام کردید :
به دلیل عدم ثبات و نوسان بالا در ارزهای دیجیتال و به دنبال آن سیاست های مریض کشور های غربی متاورس رنگ تنها با ارزهای ملی هر کشور کارخواهد کرد .
برای مثال در اولویت ارزهای دیجیتال ارز ریال میباشد ، در آینده ای نچندان دور ارز کشور چین ، روسیه ، ترکیه ، قطر ، امارات و دیگر کشور ها در صورت صلاحیت به لیست ارزهای متاورس رنگ اضافه خواهند شد .

nazanin اظهار نظر کرد

با نظر شما موافقم. استفاده از ترکیبی از ارزهای داخلی و خارجی در متاورس میتونه مزایای زیادی برای کاربران و توسعه این پلتفرم داشته باشه.

گذاشتن نظر
0

متاورس رنگ به عنوان یک دنیای مجازی پیشرفته و نوآورانه، از یک سیستم ارزی داخلی برای تسهیل تعاملات مالی و اقتصادی درون این فضا استفاده می‌کند. این سیستم ارزی، که به صورت انحصاری در متاورس رنگ عمل می‌کند، از پنج ارز مختلف تشکیل شده است. در این میان، دو ارز اصلی به عنوان ارزهای داخلی متاورس رنگ وابسته به خودش هستند.

1. **ارز ریال (RIAL)**: این ارز، به عنوان ارز داخلی و بومی کشور متاورس رنگ عمل می‌کند. ریال به عنوان واحد پایه ارزی در متاورس رنگ به کار می‌رود و برای تعاملات اصلی و تبادل مالی داخلی استفاده می‌شود.

2. **ارز PSC (Paradise Supply Chain)**: این ارز نیز از ارزهای داخلی متاورس رنگ محسوب می‌شود و مخفف کلمه‌ی “زنجیره تامین بهشت” می‌باشد. این ارز به منظور تعاملات و تبادلات داخلی در متاورس رنگ تعبیه شده است و نقش مهمی در اقتصاد داخلی این فضا ایفا می‌کند.

علاوه بر این دو ارز اصلی، متاورس رنگ دارای سه نوع ابزار (آبی، زرد و قرمز) نیز می‌باشد که به عنوان ابزارهای تعاملی برای کاربران مختلف در این دنیای مجازی عمل می‌کنند:

1. **ابزار آبی (Blue Tools)**: این نوع ابزار برای پلیگان‌های آموزشی و آموزشگران در متاورس رنگ تعبیه شده است. این ابزارها امکان ایجاد و اشتراک‌گذاری محتواهای آموزشی، دوره‌های آموزشی و تجربیات آموزشی را فراهم می‌کنند.

2. **ابزار زرد (Yellow Tools)**: این نوع ابزار برای پلیگان‌های مسکونی در متاورس رنگ طراحی شده است. با استفاده از این ابزارها، کاربران می‌توانند تعاملات اجتماعی، سرگرمی، و ایجاد محتواهای متنوع در این دنیای مجازی را تجربه کنند.

3. **ابزار قرمز (Red Tools)**: این نوع ابزار برای پلیگان‌های تجاری و کسب‌وکارها در متاورس رنگ طراحی شده است. از طریق این ابزارها، شرکت‌ها می‌توانند فعالیت‌های تجاری خود را انجام دهند، محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مجموع، این ارزها و ابزارها به کاربران متاورس رنگ امکان تعامل و تبادل را در این دنیای مجازی فراهم می‌کنند و برای ایجاد اقتصادی پویا و پیشرفته در این فضا اساسی هستند. این نظام ارزی و ابزارها، تنوع و چندگانگی را به کاربران ارائه می‌دهد تا هر فرد بتواند در این دنیای موازی به تناسب نیاز و علاقه‌های خود عمل کند.

1984694718e581d4a52f5d923138d2bbff691452 2922 - ارز داخلی متاورس رنگ چیست | متاورس رنگ

nazanin سوال پاسخ داده شده نوامبر 19, 2023
گذاشتن نظر
0

با عرض سلام وادب

جای خالی ارز داخلی با پشتابانه قوی احساس می شد که این نیاز حتما با ارز داخلی متاورس که پشتبانه آن متاورس داخلی دنیای موازی با تکنولوژی روز دنیا بر طرف خواهد شد این کار شما واقعا ارزشمند هست و ارزوی موفقیت می کنم برای شما

nazanin ارسال نظر جدید مارس 5, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به تبدیل ارز و خروج از کشور، در متاورس رنگ به خرید و فروش زمین، آیتم‌ها و خدمات بپردازند.

گذاشتن نظر
0

ارزهای داخلی متاورس رنگ یا همان “ متارنگ “ دارای خصوصیات خاصی میباشند و هرکدام قیمتی متفاوت و نیز خدماتی خاص را در شهر مجازی ارائه خواهند داد.

nazanin ارسال نظر جدید مارس 5, 2024
nazanin اظهار نظر کرد

به نظر من، استفاده از ارزهای دیجیتال با خصوصیات و کاربردهای مختلف در متاورس، میتونه به پویایی و جذابیت این فضا اضافه کنه.

گذاشتن نظر
0

ارز  داخلی در متاورس باعث می‌شود خرید و فروش ها و تمامی رفت و آمد های مالی با یک ارز مختص به کشور باشد و اینکار باعث خارج نشدن ارز  از کشور میشود و از این رو به  اقتصاد کشور ضربه وارد نمی‌شود 

berlin پاسخ ویرایش شده آگوست 11, 2022
گذاشتن نظر
0

با عرض وادب واحترام

اینکه متاورس رنگ ارز داخلی دارد این موضوع خیلی شگفت انگیز است اگر نقشه راه رشد معلوم و مشخصی داشته باشد که انشاالله دارد

اگر دراین مورد توضیح بفرمایید خیلی تشکر می کنم

ناشناس ارسال نظر جدید آگوست 11, 2022
عباس اظهار نظر کرد

اطلاعات خوبی ارائه شد ولی در صورت امکان اطلاعات بیشتری بدهید. با تشکر

ارزی که در متاورس مورد استفاده قرار می گیرد از جنبه های مختلفی اهمیت داشته چرا که به واسطه این ارز ، اقتصاد متاورس به جریان می افتد و از این رو ارزی که قابل اتکا نبوده در بازار جهانی ارزشی نداشته باشد موجب تضعیف آن متاورس خواهد شد

ZizeX اظهار نظر کرد

ممنون از توضیحاتتان ابهامات را بر طرف کردید 🙏

Parham اظهار نظر کرد

ممنونم بسیار خوب بود و مطالب بسیار کامل بود

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها4657 times
  • پاسخ ها12 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات