ارزهای دیجیتال بازی با روان انسان ها

1

ارزهای دیجیتال بازی با روان است و وقتی شما آسیب روانی بخورید لحظه ایست که جیب شما خالی خواهد شد .

سیاست های کاهش و افزایش خرید و فروش در ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین به صورتیست که رسانه های قدرتمند و زیرشاخه های آن رسانه ها که به طریقی با هم در ارتباط هستند از انسان ها به صورت موش های آزمایشگاهی بهره میبرند و به سادگی با یک همبستگی مرگبار شما را به چاه های عمیق خود می اندازند و سرمایه شما رو در دنیای مجازی برباد می‌دهند .

چرا باید در چنین اقدامی همیشه بازنده باشیم ؟

همیشه یکسری ها که ببرند یکسری ها باید باخته باشند و سیاست به صورتی چیده شده که یکسری اخبار سریعا به زبان فارسی نوشته میشود و تنها برای ip ایرانیان به انتشار‌در می آید !!

جالب شد بدانید زنجیره اخبار منفی می آید و شما ارزهای دیجیتال خود را سریعا میفروشید و کسی نیست که به قیمت بخرد و صرافی کمیسیون می‌گیرد ! پس از چندی اخبار مثبت میشود و شما ارزهای باخته خود را میخرید و صرافی کمیسیون می‌گیرد و این بازی با افکار شما ادامه دارد .

ارزهای دیجیتال نباید چنین جایگاهی برای اقتصاد در گردش شما داشته باشد چرا که اول آسیب جدی به روان شما میزند و دوم اقتصاد شما را دچار آسیب جدی می‌کند .

جایگاه ارزهای دیجیتال برای تبادل است و تنها زمانی استفاده میشود که نیاز باشد درکوتاه ترین زمان یک معامله صورت گیرد و مخصوصا برای کشور هایی که در تحریم هستند .

البته این مورد را هم جوری چیدن که ما قادر به خرید حتی با ارزهای دیجیتال هم به درستی نباشیم .

دوستان تا آسیب جدی تری نخوردید ارزهای خود را تبدیل به تومان کنید و در اقتصاد فیزیک در گردش هزینه کنید .

بزودی کاهش جدی ارزهای دیجیتال را شاهد خواهید بود .

حسین قدیری بعنوان سوال برجسته علامت گذاری شد آوریل 2, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها999 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات