ارزش تجاری SCM مدرن به چه صورت است ؟

2

همانطور که بیشتر شرکت ها سیستم های لجستیک خود را با حرکت به تکامل، امنیت و متصل به سوئیت های مبتنی بر Cloud، مزایای آن بیشتر رد حال آشکار شدن است. آنها عبارتند از:

visibility : نرم افزار زنجیره تامین، مدرنیته، نشان می دهد که شما در هر کجا موجودی خود، هر پالت، بسته و واحد در هر کجا در طول زنجیره تامین جهانی، از سازنده به ذخیره سازی تا حمل و نقل به قفسه فروشگاه، کجا هستید.

agility :تغییرات انعطاف پذیر بازار باعث تقاضای سریعتر میشود. با استفاده از Cloud SCM، شما می توانید به سرعت و ایمن خدمات و قابلیت های جدید را اعمال کنید و به راحتی در مقابله با چالش های جدید اقدام کنید.

هزینه های عملیاتی پاییین تر :  سیستم های مجتمع SCM شما را قادر می سازد تا از کسب و کار فناوری اطلاعات بیرون بیایید تا بتوانید بر تصمیمات اصلی کسب و کار متمرکز شوید.

easy of use : سهولت استفاده مدرن نرم افزار SCM تجربیات ساده و بصری کاربر را فراهم می کند که دسترسی سریع به تجزیه و تحلیل دقیق و به موقع را فراهم می سازد، در دسترس هر کجا و تقریبا از هر دستگاه.

security : مراکز داده امنیت-Cloud امنیت سفارت را تأمین می کنند. نرم افزار مبتنی بر ابر ارائه بهترین ویژگی های امنیتی در کلاس، از جمله رمزگذاری، اسکن ویروس، و حمایت از لیست سفید است.

صفحه شخصی من

فروشگاه عرضه مستقیم محصولات باکیفیت

مرکز آموزش های ویدئویی رایگان

فواد احمدی سوال پرسید ژوئن 5, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1393 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات