آیا UPX یک رمزنگاری واقعی است؟ | اخبار متاورس

0

آیا UPX یک رمزنگاری واقعی است؟ | اخبار متاورس

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
0

Upland چیست: بازی NFT با جوایز فیات

نویسنده: Phemex Contributing Writer تاریخ: 18 اکتبر 2021

Upland (UPX) که در جولای 2018 راه اندازی شد، یک بازی معاملاتی توکن غیرقابل تعویض ( NFT ) است  که در آن کاربران می توانند با استفاده از توکن های بومی UPX  یا پول فیات  املاک مجازی را معامله کنند. در فراورده آن، کاربران می توانند املاک مجازی را خریداری کنند که با یک آدرس دنیای واقعی مطابقت دارد. اطلاعات مربوط به قیمت توکن  و عرضه توکن UPX با بلوغ پروژه در دسترس خواهد بود.

اخبار متاورس

upland 1024x576 - آیا UPX یک رمزنگاری واقعی است؟ | اخبار متاورس
آپلند چیست؟
Upland یک بازی متاورس است که از فناوری بلاکچین  برای کاربران استفاده می کند تا NFT ها را با توکن های UPX خود معامله کنند و در نتیجه اقتصاد مجازی را شکل دهند. بلاک چین و توکن متاورس آپلند Upland توسط تیم بلاک چین EOS توسعه یافته است. این بازی بر روی بلاک چین EOS ساخته شده است که دارای سیستم مجوز مناسب و سرعت پردازش برای استفاده انبوه است. UPX یک توکن است که بر روی بلاک چین EOS نیز ساخته شده است.
توکن UPX برای چه مواردی استفاده می شود؟
علاوه بر این، UPX فقط در بازی قابل خرید است . این توکن در هنگام توزیع جوایز ماهانه به کاربرانی که دارایی هستند و همچنین زمانی که کاربران UPX را با دلار آمریکا برای خرید ملک خریداری می‌کنند ، ضرب می‌شود . در نتیجه، زمانی که کاربران برای خرید ملک به UPX بیشتری نیاز دارند، عرضه توکن افزایش می یابد.  

در Upland، کاربران می توانند املاک مجازی را خریداری کنند که نشانی های دنیای واقعی را منعکس می کند. به این ترتیب، NFT های Upland کمیاب هستند زیرا آدرس های دنیای واقعی محدود هستند. قیمت گذاری NFT ها با انحلال بازار UPX تعیین می شود. به عبارت دیگر، عرضه و تقاضای UPX بر قیمت‌های NFT تأثیر می‌گذارد.
Banner Image for Academy 100 1024x131 - آیا UPX یک رمزنگاری واقعی است؟ | اخبار متاورس
آپلند چه چیزی را ارائه می دهد؟
بازی متاورس آپلند Upland کاملا کاربرپسند است، بنابراین علاقه مندان به بازی و مبتدیان ارزهای دیجیتال می توانند به راحتی به آن بپیوندند. این در رایانه شخصی و سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس است. بازیکنان این شانس را دارند که همزمان پول واقعی کسب کنند. ارزش پولی کاربران را تشویق به بازی می کند زیرا اکثر سیستم های بازی های سنتی به کاربران اجازه کسب درآمد نمی دهند. برای شرکت در بازی، کاربران فقط باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و اولین ماموریت خود را برای دریافت 3 هزار UPX به عنوان پاداش شروع انجام دهند. پس از آن، آنها باید توکن های UPX بخرند تا املاک درون بازی را بدست آورند.

دارایی های درون بازی به شکل NFT هستند. به این ترتیب، کاربران می توانند ثابت کنند که آنها واقعاً مالکیت دارند و هیچ شخص ثالثی نمی تواند آنها را به عنوان مالک تغییر یا حذف کند. علاوه بر این، متاورس آپلند Upland ارزش NFT های خود را به روش های مختلف فراهم می کند. در حال حاضر، بازیکنان متاورس آپلند Upland می‌توانند دارایی‌های خود را در بازی به دلار بفروشند. کاربران همچنین می توانند NFT های خود را به عنوان کلکسیونی در نظر بگیرند و آنها را برای همیشه نگه دارند. دیگران می توانند دارایی های درون بازی را بر اساس ویژگی های دنیای واقعی خریداری کنند که به آنها وابستگی عاطفی دارند.
Upland چگونه کار می کند؟
upland Overview of player%E2%80%99s in game interaction - آیا UPX یک رمزنگاری واقعی است؟ | اخبار متاورس

بررسی اجمالی تعامل بازیکن در بازی (منبع: Upland.me )

شکل بالا نشان می دهد که کاربران چگونه می توانند در بازی تعامل داشته باشند. اساساً، کاربران توکن‌های UPX را با ارز فیات دریافت می‌کنند، دارایی‌های مجازی می‌خرند، درآمد جمع‌آوری می‌کنند، املاک خود را برای افزایش درآمد ارتقا می‌دهند و دارایی‌های خود را با فیات معامله می‌کنند.

  • استفاده از توکن : فروش دارایی ها تنها راه برای نقدینگی توکن های UPX است. برخی از کاربران ممکن است تصمیم بگیرند که املاک خود را در ازای فیات بفروشند. از سوی دیگر، متاورس آپلند Upland توکن‌های UPX را ماهانه به عنوان مشوقی برای کاربرانی که دارایی‌های خود را نگهداری می‌کنند، منتشر می‌کند. درآمد ماهانه به حساب های UPX کاربران ارسال می شود.
  • تجارت املاک و مستغلات : در داخل بازی، کاربران می توانند از توکن های UPX یا پول فیات برای خرید NFT املاک و مستغلات استفاده کنند. آنها باید  هویت خود را قبل از فروش دارایی برای فیات تأیید کنند. هنگامی که کاربران با موفقیت املاک خود را به فروش می‌رسانند، درآمد فیات می‌تواند از کیف پول دیجیتال آنها به Paypal منتقل شود .
  • مجموعه اموال : “مجموعه” نام یک کوئست است که توسط سازنده بازی طراحی شده است. بازده توکن‌های UPX زمانی افزایش می‌یابد که بازیکنان تمام ویژگی‌ها را تحت یک مجموعه انتخابی به دست آورند. با این حال، تکمیل یک مجموعه سخت تر می شود زیرا برخی از املاک محدود یا گران هستند. ممکن است کاربران برای خرید این املاک نادر مجبور به مذاکره با مالکان شوند.
  • شکار املاک : متاورس آپلند Upland بازاری برای کاربران برای خرید NFT املاک و مستغلات دارد. همچنین به هر کاربر یک ربات کاوشگر داده می شود تا مناطق جدیدی را در بازی کشف کند. علاوه بر این، بازار کاربران را قادر می سازد تا دارایی ها را بفروشند و به پیشنهادات پاسخ دهند.

Journey from visitor to Uplander  - آیا UPX یک رمزنگاری واقعی است؟ | اخبار متاورس

سفر از بازدید کننده به Uplander

جهت ورود به متاورس از لینک ثبت نام در آپلند استفاده کنید .

ادامه مطالب را میتوانید در جای دیگر مطالعه کنید .

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1820 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات