آیا Upland رایگان است؟ | اخبار متاورس

0

آیا Upland رایگان است؟ | اخبار متاورس

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
0

چگونه Upland، بازی Blockchain of Property Trading را بازی کنیم

در این راهنما، نحوه بازی متاورس آپلند Upland را به شما نشان خواهیم داد و برخی از اصول اولیه را برای کمک به شما برای شروع بازی محبوب بلاک چین پوشش می دهیم. چه می‌خواهید با بازی بازی برای کسب مدل درآمد کسب کنید  یا به سادگی می‌خواهید مالک ویژگی‌های مجازی رویاهای خود باشید، به ما اجازه دهید تا به شما کمک کنیم تا به راحتی در دنیای بازی متاورس آپلند Upland شیرجه بزنید.

اخبار متاورس

2448af84775f0ce785fd8ba70fab34710837e1e8 3 - آیا Upland رایگان است؟ | اخبار متاورس

نحوه بازی Upland: شروع به کار

Upland به عنوان یک برنامه تلفن همراه و روی دسکتاپ از طریق ورود به متاورس آپلند در دسترس است.

ثبت نام رایگان و حتی اگر برایتان مهم نیست که ارزش خالص خود را با سرعتی آرام‌تر افزایش دهید، رایگان است. کسانی که مایل به شیرجه رفتن هستند، احتمالاً می خواهند مقداری پول برای به دست آوردن توپ خرج کنند.

با این حال، انجام بازی بدون صرف یک سکه کاملاً امکان پذیر است. اگر هنوز حسابی در  متاورس آپلند Upland  ثبت نکرده‌اید  ، از این پیوند ارجاع استفاده کنید تا در اولین خرید UPX خود، 50% جایزه UPX دریافت کنید. همچنین یک جایزه 4500 UPX دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای اولین خرید ملک خود در متاورس استفاده کنید.

UPX چیست؟

UPX واحد پول رسمی  متاورس آپلند Upland  است . از آن برای خرید و مبادله دارایی با سایر بازیکنان استفاده می شود و می توان آن را به عنوان سود در املاکی که دارید به دست آورد. 

برای مرجع، 1000 UPX تقریباً برابر با 1 دلار است. برخلاف ویژگی‌های مجازی بازی (که NFT هستند )، UPX یک رمز ارز است که بازیکنان به زودی می‌توانند آن را برای ارز فیات (مانند USD) برداشت کنند. برخی از بازیکنان از قبل به نسخه بتا این ویژگی دسترسی دارند. با این حال، تا اواخر سال 2021 برای همه در دسترس نخواهد بود.

همه تراکنش‌های UPX پس از رسیدن به وضعیت Uplander در بلاک چین EOS ثبت می‌شوند، که پس از جمع‌آوری ارزش خالص بیش از 10000 UPX اتفاق می‌افتد.

 قبل از این مرحله، بازیکنان به عنوان بازدیدکننده در نظر گرفته می‌شوند و باید Uplanders شوند تا واقعاً مالک UPX و NFT‌های دارایی خود شوند. نحوه دریافت UPX UPX را می توان با ارز فیات، کریپتوهای خاص خریداری کرد یا از طریق فروش ملک به دست آورد. شما همچنین می توانید UPX را از گنج یابی و مجموعه هایی که با موفقیت تکمیل شده اند به دست آورید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 

طبق نقشه راه Upland  برای سال 2021 ، با پیشرفت بازی، راه های زیادی برای به دست آوردن UPX وجود خواهد داشت. هر سه ساعت، شما می توانید سود UPX را برای هر ملک جمع آوری کنید. درصد استاندارد سالانه به 17 درصد از قیمت ضرابخانه یک ملک می رسد، اگرچه سود بیشتری از املاک متعلق به مجموعه های فعال حاصل می شود.

سود بهره بر اساس اندازه و مکان ملک است. درآمدهای UPX شما حتی اگر فوراً آنها را جمع نکنید همچنان به روی هم می‌افتد، بنابراین نیازی نیست هر بار که بازی به شما اجازه می‌دهد برای جمع‌آوری سود عجله کنید.

چگونه در Upland Metaverse حرکت کنیم

مهم نیست در چه شهری هستید، همه  دارایی ها به صورت یکی از پنج رنگ روی نقشه نشان داده می شوند:

  • خاکستری: تراش نشده. این املاک هنوز مالکیت ندارند و ممکن است برخی از آنها تا تاریخ بعدی قفل شوند.
  • سبز روشن :  باز نشده، قفل نشده و کشف شده است. این ویژگی‌ها برای بازیکنانی با ارزش خالص کمتر از 100000 UPX به عنوان بخشی از قانون شروع منصفانه (FSA) در دسترس است .
  • سبز تیره : ضرب شده و برای فروش. می توانید اینها را با قیمت ذکر شده خریداری کنید یا به مالک پیشنهاد دهید.
  • آبی روشن : ضرب شده و متعلق به بازیکن دیگری است. در حالی که این املاک برای فروش فهرست نشده‌اند، همچنان می‌توانید پیشنهاداتی را برای مالک ارائه دهید.
  • آبی تیره : شما مالک این ملک هستید.

همچنین می‌توانید نماد پین را در سمت راست پایین صفحه خود تغییر دهید تا مرزهای محله را مشاهده کنید یا از عملکرد جستجو برای پیدا کردن یک آدرس خاص استفاده کنید.

حرکت در اطراف نقشه

هر بازیکنی کاوشگر بلوک خود را دریافت می  کند ، که آواتاری است که به طور تصادفی در هر شهری که در آن هستید سرگردان می شود. با پیشروی در بازی، گزینه های بیشتری برای سفارشی کردن کاوشگر بلوک خود به دست خواهید آورد.

جمع آوری و استفاده از ارسال در حالی که هر کاوشگر بلوک به صورت تصادفی حرکت می کند، بازیکنان می توانند با استفاده از Send تا حدودی حرکت خود را کنترل کنند . 

ارسال‌ها روی نقشه به‌عنوان هواپیماهای کاغذی نشان داده می‌شوند که می‌توان آنها را زمانی که کاوشگر بلوک در محدوده قرار دارد جمع‌آوری کرد. هر بازیکن به طور خودکار هر 24 ساعت 3 ارسال دریافت می کند. همچنین می‌توانید روزانه تا 40 مورد از آن‌ها را جمع‌آوری کنید، اگرچه می‌توانید هر بار فقط 11 ارسال را نگه دارید.

هر بار که می خواهید کاوشگر بلوک خود را به یک مکان خاص ارسال کنید، از یکی از ارسال های خود استفاده خواهید کرد. همچنین باید هزینه بازدید UPX مالک ملک را بپردازید، که با انتخاب ملک و خواندن اطلاعات آن قابل یافتن است.

سفر از شهر به شهر

در زمان نوشتن این مقاله، چهار شهر وجود دارد که می توانید در  متاورس آپلند Upland  از آنها دیدن کنید  . 

آنها عبارتند از: سانفرانسیسکو، فرزنو، منهتن و بروکلین. سفر از شهری به شهر دیگر هزینه UPX و زمان برای شما خواهد داشت که هر دو بر اساس مبدا و مقصد متفاوت هستند.

سانفرانسیسکو و منهتن هر دو دارای فرودگاه هایی هستند که به بازیکنان اجازه می دهد با پرداخت هزینه و پروازی که کمتر از یک ساعت طول می کشد، از یک ساحل به ساحل دیگر سفر کنند.

فرسنو و بروکلین هر کدام ایستگاه قطار مخصوص به خود را دارند که با هزینه و مدت زمان کمتری نسبت به پرواز، می توان از آنها برای رفت و برگشت بین شهرهای اصلی خود استفاده کرد.

هم فرودگاه ها و هم ایستگاه های قطار در ملک متعلق به بازیکن قرار دارند و بنابراین نیاز به UPX اضافی دارند که توسط مالک تعیین می شود. 

قبل از تصمیم به جابجایی کاوشگر خود، هزینه ها و زمان سفر را در نظر بگیرید. نحوه خرید، فروش و تجارت ملک تجارت املاک ستون فقرات  متاورس آپلند Upland  است . 

همه ویژگی‌های موجود در بازی با یک مکان واقعی مطابقت دارند که می‌توان با تغییر دادن عملکرد Google Street View آن را مشاهده کرد. اگر تازه شروع به کار کرده اید، توصیه می شود قبل از اینکه به همتایان گران تر آنها بروید، روی تجارت در فرزنو یا بروکلین تمرکز کنید.

خرید ملک در متاورس آپلند

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، هر ملک ضرب شده را در نقشه (آبی روشن یا سبز تیره) انتخاب کنید.

 اگر ملک برای فروش است، می‌توانید به مالک پیشنهاد بدهید یا فقط قیمت ذکر شده را بپردازید. اگر پیشنهاد UPX را در ملکی ارائه دهید، این مبلغ از موجودی UPX شما کسر می شود و به امانت سپرده می شود. اگر مالک پیشنهاد شما را رد کند، UPX به موجودی شما باز می گردد.

در حالی که بیشتر املاک را می‌توان با UPX خریداری کرد، برخی از بازیکنان با تجربه‌تر روش‌های ارز دیگر را می‌پذیرند (از جمله فیات برای کسانی که از نسخه بتا « Fiat Out » استفاده می‌کنند.

ویژگی های FSA

برای بازدیدکنندگان و Uplanders (ارزش خالص کمتر از 100000 UPX)، یک کاوشگر بلوک سرگردان، ویژگی‌هایی که قبلاً حذف نشده‌اند را باز می‌کند و زمانی که در محدوده قرار دارند آنها را به رنگ سبز روشن نشان می‌دهد.

 دارایی‌های FSA که برای «قانون شروع منصفانه» به کار می‌رود، به‌طور دوره‌ای قفل را باز می‌کنند تا به بازیکنان جدیدتر دسترسی برتر به پایین‌ترین قیمت‌های بازار را بدهند.

هنگامی که یک بازیکن به ارزش خالص 100000 UPX برسد، دیگر نمی تواند املاک FSA را خریداری کند و با نشانه گذاری های بالاتر از فروش مجدد مواجه خواهد شد. 

این را هنگام شروع و توسعه استراتژی معاملاتی خود در نظر داشته باشید. فروش و تجارت ملک فروش ملک برعکس خرید – سایر بازیکنان می‌توانند پیشنهادات خود را برای املاک متعلق به شما ارسال کنند یا در صورت لیست برای فروش، آنها را به طور کامل خریداری کنند. به ازای هر فروش که انجام می دهید، درصد کمی از سود شما کاهش می یابد و به استخر بلاک چین بازمی گردد.

هنگامی که بازیکنان پیشنهاداتی را در مورد دارایی های شما ارائه می دهند، یک اعلان در صندوق پستی خود دریافت خواهید کرد. این را می توان از منوی پایین صفحه نمایش خود مشاهده کرد. 

از اینجا، می توانید هر پیشنهاد را به صورت جداگانه بپذیرید یا رد کنید.

برای کسب UPX بیشتر، مجموعه ها را کامل کنید

d82ca9ddd184cd02e53dea6df90f227b4ade7a26 3 - آیا Upland رایگان است؟ | اخبار متاورس

همانطور که قبلاً ذکر شد، هر ملکی که شما مالک آن هستید دارای سود UPX است که می توانید هر چند ساعت یک بار آن را جمع آوری کنید. برخی از سودآورترین بازده های UPX از مجموعه های کامل و فعال به دست می آیند.

هر شهر مجموعه‌ای از مجموعه‌های خاص خود را دارد که هر کدام نیازمندی‌ها و پرداخت‌های خاص خود را دارند. 

هر چه سختی تکمیل یک مجموعه بیشتر باشد، درصد بازدهی بالاتری دارد.

 با این حال، احتمالاً برای تکمیل این مجموعه‌های محدودتر باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهید. شما یک مقدار ثابت UPX و درصد افزایش درآمد برای هر ملک در مجموعه تکمیل شده به دست خواهید آورد.

 اگر هر یک از این املاک را بفروشید یا معامله کنید، افزایش درآمد را از دست خواهید داد اما همچنان دستاورد مجموعه و جایزه اولیه UPX را حفظ خواهید کرد.

هر دارایی فقط می‌تواند به یک مجموعه در یک زمان تعلق داشته باشد و مجموعه‌ها فقط زمانی پاداش UXP را دریافت می‌کنند که معیارهای کامل برآورده شود.

 بازیکنان می توانند آزادانه دارایی های خود را در هر زمان بین مجموعه ها جابجا کنند.

شکار برای گنج و رویدادهای جامعه مرتفع همچنین می توانید از طریق گنج یابی و رویدادهای دوره ای جامعه، UPX کسب کنید. 

ما تصمیم گرفته‌ایم راهنمای جداگانه‌ای در این مورد بنویسیم زیرا اطلاعات در اینجا بیش از حد است. گوش به زنگ باشید!

جهت ورود به متاورس از لینک ثبت نام رایگان متاورس آپلند استفاده کنید .

منبع : thegamergrind

حسین قدیری پاسخ ویرایش شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1627 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات