آیا NFT را می توان به پول تبدیل کرد؟ | اخبار متاورس

0

آیا NFT را می توان به پول تبدیل کرد؟ | اخبار متاورس

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
0

کسب درآمد با NFT

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT در حال تبدیل شدن به برخی از سودآورترین آزمایش‌های مبتنی بر بلاک چین در تاریخ هستند. اینفلوئنسرهای مطرح، مانند جک دورسی، مدیرعامل توییتر، اخیراً اخبار را به حراج NFT ها رسانده اند. اگرچه رمزنگاری پشت NFT ها بسیار مشکل است، اما درک اینکه آنها چیست و چگونه می توان از آنها درآمد سریع کسب کرد، مشکلی نیست!

اخبار متاورس

ما به این خواهیم پرداخت که NFT چیست، چگونه می‌توانید NFT را بفروشید و درآمد کسب کنید، کجا رد و بدل می‌شوند، و نمونه‌های اخیر فروش NFT. بیایید شیرجه بزنیم

NFT چیست؟

«توکن غیرقابل تعویض» به معنای دارایی رمزنگاری است که قابل تغییر یا بازتولید نیست. می توانید این توکن ها را معادل دیجیتالی آثار هنری در یک مجموعه خصوصی در نظر بگیرید. هر اثر هنری در مجموعه منحصر به فرد است و ارزش متفاوتی دارد. 

مانند آثار هنری، یک NFT را می توان با پول یا ارز دیجیتال فروخت. با این حال، انتقال دارایی توکن درست مانند ارز دیجیتال در بلاک چین ثبت می شود. این مشخص می کند که در حال حاضر چه کسی مالک آن است.

هر NFT به دارایی دیجیتال (یا در برخی موارد، فیزیکی) مالک اصلی گره خورده است. از نظر فنی، هر چیزی که به شکل دیجیتال باشد را می توان به NFT تبدیل کرد. توییت‌های معروف، پست‌های فیس‌بوک، تصاویر اینستاگرام و موارد دیگر می‌توانند به NFT تبدیل شده و توسط هر کسی فروخته شوند.

چه چیزی به یک ارزش NFT می دهد؟

درست مانند قطعات موجود در مجموعه هنری فرضی ما، علاقه مصرف کننده ارزش یک NFT را افزایش می دهد. مشابه کارت های معاملاتی، نادر بودن و پایه مصرف کنندگان علاقه مند بر ارزش آنها تأثیر می گذارد. در حالی که یک تصویر را می توان به یک NFT تبدیل کرد، این مانع از اشتراک گذاری آزادانه تصویر نمی شود. با این حال، به طور قطع نشان می دهد که چه کسی دارایی را از طریق بلاک چین در اختیار دارد.

چگونه می توانم NFT بخرم؟

برخی از پلتفرم‌ها امکان استفاده از کارت‌های اعتباری را می‌دهند، اما اکثریت قریب به اتفاق سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌ها NFT بخرید و بفروشید، شما را ملزم به استفاده از ارز دیجیتال می‌کنند. شما باید یک کیف پول برای ارز مورد نظر خود ایجاد کنید. Blockchain.com یکی از پلتفرم های محبوب است که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت رایگان کیف پول ایجاد کنند.

پس از تأیید هویت خود در یکی از این پلتفرم ها، می توانید ارز را مستقیماً در حدود ارزش بازار آن خریداری کنید. هنگامی که مقدار مناسبی از یک مورد محبوب مانند بیت کوین (BTC) به دست آوردید، وقت آن است که به یک سایت حراج نگاه کنید.

OpenSea یک پست تجاری محبوب برای همه نوع NFT است. این شبیه به سایت هایی است که اقلام کلکسیونر مانند eBay را می فروشند. شما می توانید هنر دیجیتال ارزان قیمت را پیدا کنید تا منحصر به فرد خود را بسازید.

مهم برای کسانی که تازه وارد ارزهای رمزنگاری شده اند: هنگام استفاده از ارز دیجیتال برای بررسی، هزینه ای از شما دریافت می شود. این کارمزد بسته به میزان شلوغی بلاک چین در حال حاضر و ارز مورد استفاده متفاوت است.

چگونه می توانم NFT های خود را نشان دهم؟

Lazy.com مارک کوبان اولین سرویسی است که به شما امکان می دهد مجموعه NFT خود را به نمایش بگذارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری بسازید و برای اثبات مالکیت، درخواست های موجود در سایت را دنبال کنید. در عرض چند دقیقه، می‌توانید محتوای دیجیتال منحصربه‌فرد خود را به دنیا نشان دهید!

راه‌های جایگزینی برای انجام آن وجود دارد، اما Lazy.com به مراتب ساده‌ترین روش است.

چگونه می توانم یک NFT بفروشم؟

ابتدا، به یک قطعه رسانه اصلی نیاز دارید که حق چاپ آن متعلق به شماست. این می‌تواند تصویری باشد که گرفته‌اید، گیفی که ایجاد کرده‌اید، یک آهنگ یا تقریباً هر شکل دیگری از رسانه. 

بعد، به Rarible.com بروید . روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید که در قسمت سمت راست بالای صفحه مشاهده می کنید. احتمالاً می خواهید با فروش یک فایل شروع کنید، بنابراین وقتی از شما خواسته شد گزینه “Single” را بزنید. سپس، باید به قیمت فروش کالای خود فکر کنید. شما می توانید هر مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید انتخاب کنید و آن را وارد کنید.

در صورتی که کسی دارایی شما را بخرد و در جای دیگری از آن استفاده کند، از شما در مورد پرداخت های حق امتیاز سوال می شود. این اختیاری است، اما ایده خوبی است که برای هر نمایش دارایی دیجیتال خود، نرخ کمی معادل چند سنت یا بیشتر تعیین کنید. به خاطر داشته باشید که Rarible برای اقلام فروخته شده هزینه خدمات 2.5٪ را حفظ می کند.

در آخر، باید در زمان فهرست‌بندی، هزینه‌ای برای ماینرها پرداخت کنید، که به آن کارمزد گاز نیز می‌گویند. برای انجام این کار، باید کیف پول رمزنگاری را که ساخته اید وصل کنید. وجوه مناسب را بفرستید، تا صفحه فروش راریبل برای شما ایجاد کند. لیست Rarible شما به طور خودکار به سایر سایت های لیست مانند OpenSea منتشر می شود.

چگونه بفهمم NFT من فروخته می شود؟

از آنجایی که این سایت‌ها تمایل دارند از ایمیل سنتی استفاده نمی‌کنند، باید صفحه فروش را برای پیشنهادات به‌روز در مورد دارایی‌ای که می‌فروشید بررسی کنید. اگر پیشنهاد قابل قبولی را مشاهده کردید، یا اگر کاربری تمام قیمت درخواستی شما را پرداخت کرد، می‌توانید آن را بپذیرید. 

سپس وجوه ارز دیجیتال ارائه شده به کیف پول شما منتقل می شود. شما می توانید این را برداشت کنید و از آن برای خرید محصولات دیگر از طریق رمزنگاری استفاده کنید یا آن را با پول نقد مبادله کنید. 

ساده ترین راه برای سود بردن از NFT چیست؟

برای NFT های پیچیده تر، باید با یک متخصص مشورت کنید. در حال حاضر، از آنجایی که NFT ها نسبتا جدید هستند، بهترین گزینه استفاده از سایتی مانند Upwork برای استخدام فریلنسر است.

برای رسانه های ساده و تک، می توانید خودتان آن را در Rarible یا یک سایت مشابه انجام دهید. با این حال، برای فروش دارایی‌های پیچیده‌تر، آگاهی از مبانی ارزهای دیجیتال و تجربه در آن حوزه ضروری است. 

شما همچنین می توانید از NFT ها بدون دست زدن به یکی سود ببرید! برخی از کاربران با آنها مانند سهام رفتار می کنند. با خرید NFT از چیزی که بالقوه سودآور است، ممکن است بتوانید بعداً سود مناسبی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که متأسفانه ممکن است با سرمایه گذاری شما نیز برعکس این اتفاق بیفتد. 

به طور خلاصه، بهترین راه برای کسب درآمد از NFT در افراد مختلف متفاوت است. اگر پول ذخیره دارید، بهترین گزینه ممکن است خرید دارایی‌ای باشد که مشخصاً با گذشت زمان علاقه‌ای را به خود جلب می‌کند. در حالی که برخی از NFT های سطح بالاتر در حال حاضر قیمت بالایی دارند، بازار NFT تازه شروع شده است، بنابراین رقابت بسیار کمتری خواهید داشت. اگر سازنده محتوا یا تأثیرگذار هستید، احتمالاً بهترین کار این است که NFT های اصلی خود را ایجاد کرده و آنها را بفروشید.

چند نمونه از فروش NFT با مشخصات بالا چیست؟

کریس تورس، نویسنده گیف ویروسی Nyan Cat، یک NFT برای فروش مالکیت انیمیشن ایجاد کرد. اگرچه Nyan Cat برای اولین بار یک دهه پیش در وب قرار گرفت، هجوم اخیر علاقه به NFT ها باعث شد تورس آن را به حراج بگذارد. او در نهایت معادل 590000 دلار ارز دیجیتال اتریوم (ETH) به دست آورد.

یکی از اولین فروش های NFT که خبرساز شد، جک دورسی، مدیرعامل توییتر بود که اولین توییت خود را به عنوان NFT فروخت. از آنجایی که درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه شد، در نهایت به مبلغ 2,500,000 دلار ختم شد. 

گران ترین فروش NFT در خانه حراج کریستیز اتفاق افتاد. این غواصی خانه مشهور در حراج های بلاک چین بود. تصویر یک فایل JPEG بزرگ با 5000 عکس منحصر به فرد بود که طراح گرافیک گرفته بود. اگرچه او شهرت خاصی نداشت، اما فقط 70،000،000 دلار فروخته شد. بخشی از دلیل فروش بسیار خوب آن این بود که این اولین حراج عمومی یک NFT نیز بود. با این حال، NFT ها هنوز به اندازه کافی جدید هستند که فروش «تک شاخ» مانند این هنوز هم اتفاق می افتد.

آینده NFT ها چیست؟

مانند بسیاری از آزمایشات بلاک چین، آینده نسبتاً ناشناخته است. با این حال، انتشارات برجسته نشان می دهد که NFT ها به این زودی ها از بین نمی روند. اکنون که سرمایه گذاران ثروتمند به آنها پول می ریزند، این احتمال وجود دارد که آنها بیشتر و بیشتر به جریان اصلی تبدیل شوند.
می توان با پایبندی به رازهای زیبایی و سلامت زیبایی های باستانی از پیری جلوگیری کرد. بنابراین، محافظت از پوست در برابر نور خورشید بسیار مهم است  7 نکته سفر  ، زیرا به تسریع روند پیری کمک می کند. دختران و زنان چینی این مشکل را خیلی ساده حل کردند – آنها با چتر در هوای گرم راه می رفتند و خود را با هواکش ها می زدند و به پوست اجازه می دادند اکسیژن بیشتری “تنفس” کند. سپس پوست برنزه گفت که شخصی متعلق به طبقات پایین جامعه است که فعالیت اصلی آنها به معنای کار بدنی تحت اشعه ماوراء بنفش است. متأسفانه نمایندگان فعلی جنس منصفانه چنین توصیه ای را دنبال نمی کنند و سعی می کنند تا حد امکان و تا حد امکان در ساحل دریا یا سالن های زیبایی آفتاب بگیرند.
با توانایی فروش حق استفاده از دارایی ها بدون انصراف از مالکیت، این حتی ممکن است به روش جدیدی برای فروش موسیقی به مصرف کنندگان تبدیل شود. برای اینکه با کمترین ریسک وارد بازار شوید، هر خلاقیتی که دارید بالقوه ارزشمند است. اسپرایت های بازی، موسیقی هایی که ضبط کرده اید، تصاویری که گرفته اید، حساب های کاربری برجسته در سایت ها و انجمن های مختلف، و تقریباً هر چیز دیگری که فکرش را بکنید می تواند یک NFT باشد.

منبع : sidehustlehq

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2391 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات