آیا واکسن کرونا ممکن است ساخته شود ؟

3

162bfc4c55fb735fac1cd1cf872541bdd0e6250f 147 - آیا واکسن کرونا ممکن است ساخته شود ؟

آیا واکسن کرونا ممکن است ساخته شود ؟

سلام دوستان گرامی بنده سوالی داشتم آیا روزی خواهد رسید که واکسن کرونا ساخته شود و به دست عموم جوامع برسد ؟

لطفا راهنمایی کنید که واکسن کرونا برسد اول به دست چه کسانی خواهد رسید و اینکه این واکسن درمان قطعی میتواند باشد ؟

به نظر بنده واکسن کرونا اگر ساخته شود قیمت بالایی دارد .

و یا اینکه اگر واکسنی ساخته شود تا به دست ما برسد خیلی طول میکشد برای همین نگرانی زیادی دارم لطفا اطلاعات در اختیار بنده قرار دهید .

هدف من نیز به اشتراک گذاشتن این سوالات میباشد و دوستانی که در این بستر فعالیت میکنید شما نیز در این هدف من را همراهی کنید و این مطالب را برای دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید .

بنده فکر میکنم این سوال برای خیلی ها مطرح شده باشد برای همین دوست داشتم کمک کنید که جوابی تخصصی بدستمون برسد .

ویروس کرونا چند ماهی هست که در حال کشتن انسان های بیگناه است .

در راستای کمک به ایرانیان بنده هم دوست دارم کمکی کرده باشم در همین راستا عکس ادیت میکنم و در شرح سوال بارگذاری میکنم تا واضح تر نمایش داده شود .

سپاس فراوان از شما همراهان و دوستان همیشه در صحنه .

حسین قدیری ارسال نظر جدید جولای 11, 2020
علی اظهار نظر کرد

عرض سلام و خسته نباشین خدمت شما دوست عزیز ممنونم بابت سایت خوب و اطلاعات مفیدتان آروزوی موفقیت برای شما دارم ، این سوال برای من و تمامی مردم دنیا از اهمیت بسیاری برخوردار است و خواهشمندم شما به عنوان یک رسانه فعال و قدرتمند در این زمینه اخبار مربوط به این ویروس را در اختیار مردم قرار دهید ، سپاسگذارم

سلام دوست گرامی
در خصوص واکسن کرونا و یا قرصی که میتونه این ویروس از بین ببره خیلی از کشورها مدعی این موضوع هستند و در حال حاضر هیچ واکسن یا قرصی کشف یا درست نشده و خوب بهترین راه حل در حال حاضر میتونه پیشگیری باشه و با زدن ماسک کرونا ، ماسک های مختلف n۹۵ ماسک پارچه ای و یا ماسک سه لایه پزشکی شما میتونید پیشگیری کنید در خصوص کشف واکسن و یا قرصی که بتونه این ویروس از بین ببره متخصصین ویروس شناسی اطلاعات تخصصی در اختیار شما قرار می دهند موفق و پیروز باشید .

گذاشتن نظر
1
علی (anonymous) 0 نظر

عرض سلام و خسته نباشین خدمت شما دوست عزیز ممنونم بابت سایت خوب و اطلاعات مفیدتان آروزوی موفقیت برای شما دارم ، این سوال برای من و تمامی مردم دنیا از اهمیت بسیاری برخوردار است و خواهشمندم شما به عنوان یک رسانه فعال و قدرتمند در این زمینه اخبار مربوط به این ویروس را در اختیار مردم قرار دهید ، سپاسگذارم.

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار جولای 11, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1262 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات