آیا می توانم UPX را از Upland برداشت کنم؟ | اخبار متاورس

0

آیا می توانم UPX را از Upland برداشت کنم؟ | اخبار متاورس

ناشناس سوال پاسخ داده شده فوریه 14, 2022
گذاشتن نظر
0
الهام (anonymous) 1 نظر

سلام

لطفا یک ویدئو و یا اموزش تصویری قدم به قدم برداشت پول از اپلند رو بذارید ما که تحریم هستیم چجوری باید پول رو برداشت کنیم؟

حسین قدیری ارسال نظر جدید فوریه 14, 2022

سلام دوست گرامی برای خارج کردن upx از آپلند تنها راه فروش زمین به دلار است و برای این فرایند میبایست شما از داخل آپلند حساب خود را وریفای کنید که مراحل به صورت کامل در آموزش تبدیل upx به دلار گذاشته شده است :
لینک تبدیل upx به دلار :
https://faq.irpsc.com/questions/question/convert-upx-to-dollars/

گذاشتن نظر
0

آیا می توانم UPX را از Upland برداشت کنم؟ | اخبار متاورس

بازی بلاک چین Upland از Tilia آزمایشگاه Linden برای معاملات دارایی مجازی استفاده می کند .
اخبار متاورس

upland - آیا می توانم UPX را از Upland برداشت کنم؟ | اخبار متاورس
بازی متاورس آپلند Upland یک بازی مبتنی بر مکان دارد که در آن می توانید املاک مجازی خریداری کنید.
اعتبار تصویر: Uplandme

به رهبران بازی، در کنار GamesBeat و Facebook Gaming، برای دومین اجلاس سالانه GamesBeat & Facebook Gaming Summit بپیوندید | GamesBeat: Into the Metaverse 2 در 25 تا 27 ژانویه 2022 آینده . درباره این رویداد بیشتر بدانید. 

Uplandme سازنده بازی های بلاک چین با بخش Tilia در Linden Lab همکاری کرده است تا پرداخت های دیجیتال را در بازی معاملاتی دارایی مجازی Upland فعال کند. این شرکت‌ها امیدوارند که از تجارت دیجیتال در این بازی استفاده کنند، به طوری که هم بازیکنان و هم شرکت‌ها بتوانند از شکل جدیدی از درآمدزایی که حول تجارت کاربر ساخته شده است، درآمد کسب کنند.

لیندن لب توابع پرداخت دیجیتال و کیف پول (که تیلیا نیز نامیده می شود) را برای زندگی دوم خود ایجاد کرد که از تجارت سالانه حدود 500 میلیون دلار در سال پشتیبانی می کند. ساکنان آن دنیای مجازی می توانند اشیاء دیجیتالی بسازند و به یکدیگر بفروشند. اکنون Tilia در Upland شبیه به Monopoly که در iOS و Android در دسترس است، پیاده سازی خواهد شد.

بازی معمولی استفاده بلاکچین – را نامتمرکز، امن، و معین به دیجیتال شفاف – برای تأیید مالکیت از خواص دیجیتال است که از خرید کاربران آن در دنیای مجازی آن است، که همپوشانی در جهان واقعی است. برای انجام تراکنش‌های پولی، Uplandme به Tilia متعلق به Linden Lab روی آورد، که دارای یک کیف پول دیجیتال و سیستم تراکنش است که بازیکنان را قادر می‌سازد تا دارایی‌های مجازی را با ارز فیات (پول دنیای واقعی، مانند دلار آمریکا، در مقابل ارزهای دیجیتال) معامله کنند.

دیرک لوث، یکی از بنیانگذاران Uplandme، در مصاحبه با GamesBeat گفت: با استفاده از ارز فیات، Upland می تواند مطابق با مقررات انتقال پول در ایالات متحده بماند و به این ترتیب، بازیکنان می توانند در واقع مالک کالاها و املاک دیجیتالی باشند که در Upland خریداری می کنند. اگر بازی تعطیل شود، بازیکنان از نظر تئوری می‌توانند دارایی خود را بگیرند و آن را به جای دیگری منتقل کنند، برخلاف بازی‌های دیگر که بازیکنان واقعاً مالک اشیایی نیستند که می‌سازند یا معامله می‌کنند.

رویداد

دومین نشست سالانه GamesBeat و Facebook Gaming و GamesBeat: Into the Metaverse 2

25 تا 27 ژانویه 2022

بیشتر بدانید

بازی متاورس آپلند Upland که از طریق مرورگر و موبایل به صورت چند پلتفرمی در دسترس است، یک لایه مجازی است که به آدرس‌های دنیای واقعی نگاشت شده است – در حال حاضر در سراسر سانفرانسیسکو، و به زودی در شهرها و مناطق دیگر عرضه می‌شود. استفاده بازی متاورس آپلند Upland از توکن‌های منحصربه‌فرد یا «غیرقابل تعویض»، مالکیت واقعی ویژگی‌های بازی را امکان‌پذیر می‌کند و به بازیکنان امکان می‌دهد خریدهای دیجیتالی خود را بفروشند یا معامله کنند.

upland 2 - آیا می توانم UPX را از Upland برداشت کنم؟ | اخبار متاورس

Above: بازی متاورس آپلند Upland یک بازی شبیه به انحصار است که در آن می توانید ملک های دنیای واقعی را در دنیای مجازی خریداری کنید.

اعتبار تصویر: Uplandme

مدیر عامل شرکت Linden Lab Ebbe Altberg در مصاحبه ای با GamesBeat گفت که این شرکت Tilia را برای Second Life توسعه داده است و اخیراً اجزای آن را بسته بندی کرده است تا آن را برای استفاده شرکت های خارجی در دسترس قرار دهد. Uplandme اولین مشتری است که شروع به استفاده از Tilia کرد که توسط استون والدمن، مدیر ارشد مالی آزمایشگاه Linden اداره می شود.

آلتبرگ گفت: “با Second Life، ما برای مدت طولانی یک اقتصاد مجازی را راه اندازی کرده ایم.” ما انعطاف‌پذیرترین نوع اقتصاد بازی‌های درون‌جهانی را داریم که در یک بازی وجود دارد، از جمله توانایی نقد کردن پول واقعی. کاربران Second Life در سال گذشته بیش از 65 میلیون دلار پول نقد کردند و ما تولید ناخالص داخلی بیش از 500 میلیون دلار در سال در جهان داریم.

تیلیا خدمات و زیرساخت‌ها را مطابق با الزامات نظارتی ایالات متحده، از جمله مبارزه با پولشویی، نظارت بر تحریم‌ها، و پیشگیری از تقلب ارائه می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد از کالاهای دیجیتال خود سود ببرند. به عنوان اولین مشتری شخص ثالث Tilia، Upland از نزدیک با تیم‌های Tilia و Second Life برای ارائه بازخورد و کمک به شکل دادن به پیشنهاد Tilia همکاری کرد.

آلتبرگ گفت: “ما متوجه شدیم که این یک فرصت عالی برای ما خواهد بود تا خدمات تیلیا را ارائه دهیم، و بنابراین این مسیری است که ما از اینجا شروع می کنیم و Upland اولین مشتری است.”

Tilia Pay در هفته‌های آینده در بازی متاورس آپلند Upland پیاده‌سازی می‌شود و بازیکنان را قادر می‌سازد تا دارایی‌های مجازی متعلق به خود را به ارز دنیای واقعی در بازار درون‌بازی بفروشند.

Uplandme در سال 2018 توسط کارآفرینان سریالی Lueth، Idan Zuckerman و Mani Honigstein تاسیس شد. این شرکت نسخه بتای بسته Upland خود را در ژوئن 2019 راه اندازی کرد و این بازی اکنون 1000 تا 2000 کاربر فعال روزانه دارد. Uplandme 22 کارمند دارد و در Mountain View، کالیفرنیا مستقر است. این شرکت 3.3 میلیون دلار جذب کرده است.

لوت گفت: «ما از این سرویس جدید آزمایشگاه لیندن استفاده می‌کنیم تا بازیکنان بتوانند ارزش واقعی کالاهای دیجیتال خود را در خریدهای درون بازی خود ببینند. ما املاکی را می فروشیم که بر اساس آدرس های دنیای واقعی هستند و در حال حاضر در سانفرانسیسکو زندگی می کنیم. می‌توانید آن ویژگی‌های مجازی را بخرید و بازی Upland را شروع کنید.»

مانند نوعی انحصار مجازی، شما باید سه ملک را که به نوعی به هم مرتبط هستند، خریداری کنید و سپس می توانید شروع به جمع آوری اجاره بیشتر ملک کنید. بازیکنان با فروش کالاها/املاک مجازی از طریق بازار به سایر بازیکنانی که با استفاده از فیات یا دلار آمریکا خرید می‌کنند، پول نقد می‌کنند. به جای قرار دادن ملک برای فروش UPX (ارز درون بازی)، کاربر می تواند تصمیم بگیرد که آن را در بازار قرار دهد تا با فیات خریداری شود.

به این ترتیب، بازی متاورس آپلند Upland بین فروش UPX و فروش خواص مجازی تمایز قائل می شود. املاک آن چیزی است که به ارز معمولی فروخته می شود. UPX را نمی توان فروخت، فقط خرید (و فقط در بازی). اگر کسی بخواهد پول نقد کند، املاک را می‌خرد و سپس آنها را به دلار آمریکا (یا سایر ارزهای فیات) می‌فروشد. همچنین می توانید در بازی از طریق گنج یابی ارز کسب کنید.

upland 3 - آیا می توانم UPX را از Upland برداشت کنم؟ | اخبار متاورس

بالا: Upland از Tilia آزمایشگاه Linden برای تراکنش های پولی استفاده می کند.

اعتبار تصویر: Uplandme

این بازی بر روی بلاک چین EOS ساخته شده است و به پذیرش در میان طرفداران ارزهای دیجیتال کمک می کند.

چیزی که برای ما کم بود این بود که مردم بتوانند ارزشی را از بازی استخراج کنند زیرا ما قویاً معتقدیم که ما یک سبک جدید از بازی هستیم که در آن مردم واقعاً می توانند دارایی های خود را از بازی خارج کنند. لوت گفت. ما باید راهی برای خروج ارز فیات می‌داشتیم، و به این ترتیب کار با تیلیا را شروع کردیم.»

لوث گفت که انجام کاری که لیندن لب قبلاً با تیلیا انجام داده بود برای Uplandme زمان و هزینه زیادی می برد. والدمن گفت که دریافت مجوزهای دولتی بیش از سه سال و میلیون ها دلار طول کشید. تیلیا روزانه 1.5 میلیون تراکنش را با Second Life انجام می دهد.

مؤلفه‌های کلیدی که هیچ کس دیگری ندارد این است که ما می‌توانیم کیف پولی با ارزش ذخیره‌شده را در یک پلتفرم، که تقریباً مانند یک حساب بانکی است، در بازی شما وارد کنیم، که می‌تواند دلار آمریکا یا فیات را در خود جای دهد. به عنوان یک کیف پول دوم پر از توکن های مجازی، چیزی که اکثر بازی ها دارند.» والدمن گفت. ما به بازیکنان اجازه می‌دهیم از کیف پول USD خود یا کیف پول ارز مجازی خود برای پرداخت محصولات در بازی استفاده کنند، با یکدیگر معامله کنند و سپس در نهایت آن سود را استخراج کنند، زیرا می‌توانیم آن را مستقیماً از طریق سیم به آن حساب بانکی ارسال کنیم. همان روز از طریق PayPal یا یک حساب امانی که آنها ترجیح می دهند.”

با گذشت زمان، Lueth می‌خواهد بازی متاورس آپلند Upland را از یک بازی تجارت دارایی به دنیایی موازی که در فضای مجازی وجود دارد، تبدیل کند.

لوت گفت: “به زودی، مردم می توانند زمین های خود را توسعه دهند و کسب و کار را توسعه دهند.” مردم می توانند اشیایی مانند ماشین های مجازی بسازند و آنها را بفروشند و درآمد کسب کنند. این می تواند با دنیای واقعی محو شود.»

جهت ثبت نام در متاورس آپلند و دریافت 4500 UPX رایگان از لینک ورود به متاورس استفاده نمایید .

منبع : venturebeat

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده دسامبر 22, 2021
گذاشتن نظر
-1

سلام…داداش مستقیم با یک ویدیو یا آموزش قدم به قدم بگید چجوری پولو از آپلند برداریم از کدوم قسمت بازی تا آخر…چرا مقاله میذارید الکی

tohid سوال پاسخ داده شده ژانویه 14, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها3864 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات