آیا تنها راه از بین بردن شته ها ، استفاده از سموم است ؟

0

شرح روش های مختلف کشتن شته ها و مقابله با آن .

میلاد سوال پاسخ داده شده اکتبر 11, 2019
گذاشتن نظر
1

باسلام و عرض ادب

انواع مبارزه :

بیولوژیکی

میکانیکی

یکی از دشمنان طبیعی شته ها، کفشدوزک ها هستند. کفشدوزک ها چه در حالت لاروی و چه در حالت بالغ، از شته ها تغذیه کرده و به عنوان یکی از راه های موثر برای مبازره با شته ها شناخته می شود. برای سم پاشی گیاهان و مقابله با شته ها باید قبل از سبز شدن گیاهان اقدام به سم پاشی کرد، زیرا شته ها در اوایل بهار ظاهر می شوند.
در برخی از گیاهان نیز شته ها درست قبل از گل دهی گیاه ظاهر می شوند که در این گیاهان باید قبل از در آمدن گل ها اقدام به سم پاشی کرد.

بیشترین گیاهانی که به شته ها حساس هستند گل های سرخ ( رز ) می باشند، به خاطر وجود تیغ هایی بر روی گیاه رز، مورچه ها نمی توانند از شته ها حمایت کنند، در مقابل حشراتی همچون کفشدوزک نیز نمی توانند بر روی این گیاه زندگی کنند و از شته ها تغذیه کنند.

در چنین مواردی می توان از سم استفاده کرد، ولی حتی با یک دستمال نیز می توان شته ها را از روی گیاه برداشت و این کار را تا باز شدن گل ها و یا تا رشد کرد شاخه و ضخیم شدن پوست گیاه ادامه داد.

برای میزان و دوز سم ها برای مبارزه با آفت شته به مرکز ما در خیابان چهارراه طالقانی مرکز تجاری خلیج فارس گلکده ی پارادایس مراجعه کنید.
1521146832740 - آیا تنها راه از بین بردن شته ها ، استفاده از سموم است ؟
شته

حسین قدیری پاسخ ویرایش شده اکتبر 11, 2019
گذاشتن نظر
0

خواهش میکنم مهندس وظیفس

میلاد سوال پاسخ داده شده اکتبر 11, 2019
گذاشتن نظر
0

سپاس فراوان از پاسخ شما .

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 11, 2019
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها4163 times
  • پاسخ ها3 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات